חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות בתחום האינטרנט- קידום אתרים, כתיבת מאמרים ועוד

מאת: מיכל זאינטרנט - כללי28/06/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום האינטרנט הוא אחד מתחומי העיסוק הטובים והמבוקשים ביותר כיום, ונראה שהביקוש לא יפסיק, שכן הפיתוח ממשיך ומשתפר עם הזמן. אם בחרתם לעסוק בתחום האינטרנט, עשיתם בחירה נכונה, אבל אם אתם מתלבטים לגבי העבודה בתחום, הנה כמה אפשרויות:

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא הפרסום הטוב ביותר שיש היון, יותר מכל אמצעי תקשורת אחר (כולל טלוויזיה), הן מבחינת החשיפה לתכנים שבאינטרנט והן מבחינת העלויות הנמוכות וההכנסות הגבוהות שאפשר להשיג בעזרת פרסום שכזה.

בין היתר, פרסום באינטרנט מצריך אתר, ואתם תוכלו להיות אלו שיבנו את האתר, אם תלמדו תכנות ובניית אתרים ו/או עיצוב גרפי. הלימודים האלו יכולים להתקיים במסגרת קורסים שמעניקים ידע פרקטי בלבד או במסגרת לימודי תואר, שבהם לומדים גם יסודות של עיצוב, טיפוגרפיה וכדומה.

קידום אתרים

קידום אתרים הוא אחת משיטות פרסום אינטרנט רבות. הקידום מצריך בעיקר עבודה של כתיבת מאמרים שמפנים לאתר שרוצים לקדם. עבודה בכתיבה של מאמרים לא מצריכה לימודים מיוחדים (למרות שרקע בתקשורת, קידום אתרים ואינטרנט בכלל עוזר), אבל צריך הרבה יצירתיות וסבלנות.

תוכלו לעשות כתיבת מאמרים באופן עצמאי או לעבוד כשכירים בחברה לקידום אתרים ופרסום באינטרנט. אז אם אתם אוהבים לכתוב, ואין לכם בעיה לפעמים לחזור על עצמכם, זו יכולה להיות עבודה שמתאימה לכם בול.

פלאש לבאנרים

אם כתיבת מאמרים לא מדברת אליכם, תוכלו ללמוד פלאש ולבנות באנרים- אותן רובליקות שבתוכן יש סרטון פרסומי שמופיעות באתרים ואם לוחצים עליהן מגיעים לעמוד אינטרנט אחר, שבו מפורטים פרטים לגבי המוצר/השירות המפורסם. פלאש היא תוכנה ידידותית בסך הכל, אך יש מה ללמוד בה. אם אתם יכולים ללמוד לבד, יש באינטרנט מאות אתרים, בעברית ובשפות אחרות גם כן, שבהם מלמדים בחינם את התוכנה.

אם כן, אפשר לראות שיש מגוון עבודות בתחום האינטרנט, ואלו הם רק שלושה מתוך הרבה מאוד עבודות. אנחנו התמקדנו פה בפן הביצועי שנדרש לאתרים, אבל יש עבודות בתחום האינטרנט שנוגעות בהיבטים אחרים ופחות תכניות, למשל שיווק, תכנון (רעיוני של) אפליקציות ועוד. אתם כבר יודעים מה אתם אוהבים, אבל כדי לדעת מה מתאים לכם, כדאי שתתחילו לקחת כמה קורסים קצרים, שמהם תוכלו ללמוד ולטעום ולבסוף לבחור מהי העבודה בשבילכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143076 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143556 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143802 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144045 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144131 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144475 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144367 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223074 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213541 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193861 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163175 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163271 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163210 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163319 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica