חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מקבלים את תשומת לב הצרכן

מאת: דיילות דוגמניותמיתוג28/06/2012841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם הפרסומי מציע ללקוח מוצרים רבים, ולעתים מרוב פרסומות הלקוח לא יודע בדיוק מה לבחור ומקבל החלטות מוטעות לגבי מוצרים חדשים ולכן עסקים רבים מגייסים דיילות דוגמניות, אשר תפקידן לעמוד בדוכן מכירות באחד ממרכזי הקניות הגדולים ולתפוס את תשומת ליבו של הצרכן.

העובדה כי הצרכן עצר ליד הדוכן אינה מבטיחה כי הוא ירכוש אותו בעתיד, ולכן יש להציע במקביל גם שוברי הנחה אשר בעזרתם מעודדים את הלקוח, לבצע את הרכישה הראשונה שלו ממוצר זה וזאת לאחר שהוא ניסה אותו ובדק כי הוא מתאים לטעמו האישי שכן מוצר מוצלח ככל שיהא אינו עונה לציפיות ודרישות כל הצרכנים.

ככל שהדוכן בו ניצבות הדיילות לקידום המכירות מעניין ואטרקטיבי יותר, כך עולה הסיכוי כי יהווה מוקד לעניין וזאת במיוחד באם הדוכן מאויש באותן דיילות דוגמניות מרשימות, שעצם הנוכחות המרשימה שלהן גורמות ללקוחות לעצור להתעניין במוצר אותו הן מציעות ויוצרות בכך אפקט חיובי למוצר החדש.

דוכן לקידום מכירות

לא די בכך שבדוכן המכירות ניצבות דיילות דוגמניות, אלא צריך שהדוכן עצמו יהיה מעוצב בצורה מעניינת  ובולטת אם זה בצבעים או בצורה, העיקר שיגרום לצרכים העוברים לידו לעצור לרגע ולגלות סקרנות לגבי המוצר המוצע בו שכן, לעתים שנייה זאת היא הקריטית ביותר לשם יצירת אינטראקציה עם האנשים.

ישנם משרדי פרסום אשר מעסיקים אנשי מקצוע שכל תפקידם הוא לעצב דוכני מכירות באופן אטרקטיבי ומושך את העין, תוך מתן דגש לסוג המוצר והגילאים אליהם הוא פונה שכן הדוכן צריך לשקף את אופי המוצר ואת הקהל אליו הוא מיועד וכך, באמצעות שימוש בצוות מכירות מקצועי ודוכן מושקע אפשר לצפות לתוצאות מכירתיות טובות.

התמודדות עם התנגדויות

אחת הבעיות העומדות בפני דיילי קידום מכירות בדוכנים, היא למצוא דרכים להתמודד מול הסירוב של האנשים לנסות את המוצר ולקחת חלק בתהליך המכירה ולכן יש להעביר את הדיילים הדרכה מתאימה, אשר תיתן להם כלים כיצד להתמודד למול לקוחות אשר אינם מעוניינים לגשת לדוכן ולהקשיב לדיילת.

הדרך הטובה ביותר במקרה של התנגדות הוא להסביר כי אין זוהי מתנה או התנסות חינמית, ואין כל צורך לחשוש אך במידה ולמרות שהדיילות ניסו באדיבות לשוחח עם הלקוח וזה לא צלח הרי נכון להמשיך ללקוח הבא, ולא ליצור לחץ מיותר שיצור מהומה ויפריע להתנהלות המכירתית מול הלקוחות האחרים ולכן צריך כל מכירה לבצע בהתאם לסיטואציה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיילות דוגמניות

מאת: דיילות דוגמניותמכירות16/07/12792 צפיות
ליד זה הוא קצה החוט המוביל לקוח פוטנציאלי שהשאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע עבור מוצר או שירות מסוים. איסוף הלידים באינטרנט מתבצע בשיטת האונליין שהיא שיטה אפקטיבית. דרך נוספת לאיסוף לידים, הוא באמצעות דיילת קידום מכירות הפונות ללקוחות ומנסות לדלות ממנו פרטים כגון שם, מספר טלפון, מייל ועוד פרטי קשר נחוצים.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162695 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica