חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות ביטוח מקיף

מאת: רותם מזרחיביטוח רכב30/06/2012655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אחד ואחת מאיתנו יש המון {אולי יותר מדי} הוצאות בכל שבוע, החיים בארץ יקרים מעל ההיגיון אבל יש הוצאות שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח. רוצים לישון בשקט? רכשו ביטוח רק אצל סוכן מורשה.

כל מספר חודשים עלויות הביטוח מרקיעות שחקים אבל אפשר לחסוך, ביטוח הדירה עומד להסתיים? מחפשים השוואת ביטוח מקיף? לפניכם מעט עצות על חברת ביטוח בארץ, היכן משווים מחירים ואיך מוצאים ביטוח רכב מקיף בדרך הטובה ביותר?.

עוד שבוע נגמר הביטוח? את תשהו יותר מדי חשוב להתחיל ולבדוק מחירים לפחות שבועיים לפני סיום הביטוח. אם תתחילו מוקדם יותר תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר להשוות ולחסוך.

איפה כדאי לעשות ביטוח? בקשו לקבל הצעות מחברות ביטוח וגם מסוכני ביטוח. לעתים קרובות המחירים שונים מאוד מה שיבטיח לכם חיסכון די גדול בעלות הביטוח מה שכן, חשוב להשוות בין הפוליסות ולא רק במחיר.

ואיך עוד אפשר לחסוך? יש עוד כמה דברים שיכולים לחסוך לכם המון כסף כל שנה כמה דוגמאות: האם אתם נוסעים בשבת? האם יש לכם מערכות הגנה ברכב? אתם תהיו צריכים גם רכב חלופי במקרה של תאונה? כל תוספת עולה כסף ולכן, כדאי לבדוק מה אתם באמת צריכים ומה לא.

מומלץ שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו בחברה אחת, למשל: ביטוח לדירה ביטוח לאוטו פנסיה או קופות גמל וביטוחים נוספים. זה קל ונוח יותר שהכל מרוכז במקום אחד ואגב, זה גם זול יותר.

נסו גם לבדוק עם החברים והמכרים שלכם, אולי יש להם רכב זהה לשלכם? אולי הם ימליצו לכם על חברת ביטוח טובה? יכול להיות שכן ואולי לא אבל לא עולה כסף לנסות. אנחנו בארץ קטנה ותמיד אפשר למצוא מישהו שיכול לסדר מחיר.

המון אנשים מתלבטים איזה ביטוח לעשות, מקיף או צד ג'? גרר ורכב חלופי? תמיד מומלץ ללכת על ביטוח מקיף, בביטוח של הרכב וגם שמדובר על ביטוח חיים או כל סוג אחר של ביטוח.

עלות ביטוח מקיף: מאוד חשוב לקבל שתיים שלוש הצעות מחיר, לבדוק מה כוללת הפוליסה לחפש רק סוכן מורשה והכי חשוב- לנסוע לאט! מי שמשווה חוסך.

 



תגיות המאמר: השוואת ביטוח מקיף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם מזרחי

מאת: רותם מזרחיניתוחים פלסטיים11/07/12990 צפיות
להוות שיקול, ניתוח פלסטי משפיע על הבריאות שלכם ובעקבות כך עליכם לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה.

מאת: רותם מזרחילימודים אקדמאיים11/07/121083 צפיות
קיבלתם תוצאה גבוהה לא להתייאש, זה קורה, תמיד אפשר לנסות שוב זה הולך טוב יותר בפעם השנייה.

מאת: רותם מזרחיבית חכם11/07/12997 צפיות
פחות חשוב בדקו כמה זמן יש לכם אחריות על האינטרקום, אגב, לאחר הקנייה זכרו לשמור את הקבלה.

מאת: רותם מזרחישיפוצים10/07/121061 צפיות
אותם בהדרגה או בבת אחת כאשר הם ישנים מדי כל זאת, כדי שנוכל ליהנות מבתינו, ליצור לעצמנו בית נעים.

מאת: רותם מזרחיביטוח רכב10/07/12950 צפיות
בריאות וביטוחים שונים ונוספים. זה פשוט יותר ונוח שכל הפוליסות במקום אחד ואגב, זה גם חוסך לכם כסף.

מאת: רותם מזרחיהדברה10/07/12927 צפיות
הפרעה ומטרד אסתטי, ריבוי של מזיקים כמו ג'וקים ופרעושים, למשל, עלול לגרום לסכנה בריאותית של ממש.

מאת: רותם מזרחישיפוצים10/07/121214 צפיות
הוא לא עניין של מה בכך וכל מי שאי פעם שיפץ את הבית יאמר לכם ששיפוץ מטבחים הוא השיפוץ הקשה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171729 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164116 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163358 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163083 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163061 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143603 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147841 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica