חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפוח אישי לבד בבית

מאת: מיכל זטיפול בעור02/07/20121262 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אין לכם בעיית עור חמורה, אתם יכולים לטפל בכל סימן שצץ לבד בבית, ולא תמיד חייבים ללכת לקוסמטיקאית ולשלם הון תועפות כדי להיפטר מדברים קטנים, כמו כמה פצעונים. היום יש אפשרות לעשות הזמנת תרופות באינטרנט או רכישה של מוצרי טיפוח של חברות מוכרות גם כן דרך האינטרנט, ולטפל בבעיות לבד בבית, בלי לצאת ובלי לבזבז כסף על נסיעות. אגב, הרבה מהמוצרים נמכרים בהנחות דרך האינטרנט, אז שווה לבדוק.

בין המוצרים שאפשר למצוא אונליין (אבל לא תמיד בהנחה לעומת רכישה בחנויות) הם מוצרי אסתי לאודר וקליניק. מוצרים של חברות אלה, וגם של חברות מוכרות אחרות, נועדו לטפח את עור הפנים. לא בטוח שהמוצרים האלה יעזרו במקרים של בעיות עור חמורות, כמו אקנה, והם גם לא יכולים לעשות מתיחת פנים לעור מאוד מקומט, אבל הם כן יכולים לעזור למנוע בעיות ולעכב את תהליך ההזדקנות של העור.

רכישת מוצרי קליניק או אסתי לאודר דרך האינטרנט היא רכישה פשוטה וקלה, אבל אם יש מוצר שצריך בדחיפות, לדוגמא מוצר לטיפול נקודתי בפצעונים או למילוי מיידי של קמטים כי יש אירוע כלשהו שצריכים ללכת אליו ולהיראות זוהרים, כדאי לעשות את הרכישה בחנויות, כיוון שמוצרים שמזמינים דרך האינטרנט מגיעים לבית הלקוח תוך מספר ימים מרגע ההזמנה.

אם מסיבה כלשהי אתם לא מעוניינים במוצרים של קליניק וחברות אחרות שמוכרות תכשירים מוכנים מהסוג הזה, אתם יכולים להשתמש מוצרים טבעיים, ויש הרבה כאלה שיכולים לעזור לטיפוח העור. בין המוצרים השונים ישנם ויטמינים ומינרליים.

יש נשים שמשתמשות בגלולות למניעת הריון לצורכי טיפוח עור הפנים, שכן הרכיבים של הגלולות, כאשר הם במינון הנכון, עוזרים לאזן את ההורמונים בגוף שלהן, וכך לאזן גם את עור הפנים. לנשים אחרות הגלולות לא עוזרות, וכמו עם כל מוצר, טבעי או לא טבעי, הכל תלוי במשתמש- בעוד שמוצר מסוים יכול לעזור למישהו אחד, למישהו אחר ייתכן והוא לא יועיל.

כמובן שאי אפשר לסמוך על המוצרים שקונים לנצח, ומתישהו העור יסבול מבעיות שאינן ניתנות לטיפול בעזרתם, ובשלב הזה צריך ללכת לקוסמטיקאים כדי לטפל בבעיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica