חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חביב שמעוני - מהם הגורמים העיקריים, אשר הופכים עיתון למוצלח?

מאת: חביב שמעוניעסקים - כללי02/07/2012872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבוחן את ההיסטוריה של עיתונים מצליחים בקרב העולם יגלה שוני רבברקע ובאופי מהם הם צמחו. קשה "לשים את האצבע" על מה בדיוק גורם להצלחתו שלעיתון, אך ישנם כמה גורמים שבוודאות יכולים לסייע לכם כפי שהם גרמולשגשוגם של אותם עיתונים בעלי שם. מרבית הדברים, אגב, הם לכאורה בנאליים ובעלי עיתון ועורכים צעירים לא מקדישים להם חשיבות יתרה. לפחות המוכשרים שביניהם, מה שעלול להוביל לעיתון ברמה גבוהה מאוד, בעל שוק קטן מאוד,שבסופו של דבר יגרום לאותו עיתון לפשוט את הרגל. אנו נסייע לכם להעמיד את עיתונכם מקום טוב, וליצור עבורו פלח שוק רחב.

מאת: חביב שמעוני

חביב שמעוני

עמוד שער

בסופו של דבר, הדבר שגורם לאנשים להרים את העיתון אלידיהם, הוא עמוד השער. עליו להיות מפתה ובעל כותרות מעניינות, וכן להכילתמונה שתמשוך את עין הקורא הפוטנציאלי. כשחושבים על עיתונים מימים היסטוריים, בעיקר חושבים על עמודי השער שלהם. למשל חתימת הסכם השלום עם מצרים וירדן, רציחתו של יצחק רבין וכולי.

גרפיקה

הגרפיקה היא מה שמנגיש את העיתון שלכם לקהל הרחב. קהל מןהשורה לא ייהנה מלקרוא מלל רב ללא תמונות. עליכם להזין גם את החוש הוויזואלי של הקוראים שלכם ע"י הוספת מראות ותמונות מעניינות, צבעוניות ורלוונטיות לכתבות המדוברות. על הגרפיקה גם להיות בעלת אופי מסוים. לדוגמה,לא נהוג לשלב תמונות שטח בעלות רזולוציה גבוהה עם תמונות מצוירות וקומיקס.ע"י הגרפיקה אתם עוזרים להגדיר את הגילאים והמגדר אליהם אתם פונים.

אחידות הקונספט

לפחות במשך כל הגיליון הספציפי, על התכנים להיות אחידים ובעלי אותו קונספט. מיותר לציין, שעיתון הפונה למבוגרים לא יכיל בתוכו פינה לילדים, ולהפך. הרעיונות צריכים להתאים לקהל היעד, אך מעבר לכך רצוי כילכל גיליון יהיה רעיון אחד מאחד. למשל, עיתון העוסק בעיר ת"א, יבחר נושאכגון "מיסים וקנסות של העירייה" וידבק בו. כלומר, גם הטורים והמדורים הקבועים יאלצו להתייחס לנושא באופן כזה או אחר.

טורים שנוגעים לחיים של אנשים

מעבר לחדשות, עליכם לתת לכותבים הטובים ביותר שלכם להביע את דעתם בנושאים שתבחרו. קוראים נוטים "להתחבר" לעיתונים מסוימים ולפתח כלפיהם עמדות רגשיות, כאשר הם מסכימים עם דעותיהם של כותבים, או שהם מוצאים שמידע עליו הם כותבים נוגע לחייהם.

אלו רק מעט מהעצות שאנחנו יכולים לספק לכם. אנו בעלי ניסיון רב במיתוג ויודעים מה דרוש להצלחה, נסו אותנו ולא תתאכזבו.

המאמר הובא ע"י - חביב שמעוני

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131387 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131792 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13917 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/131146 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/13972 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131008 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/131104 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231768 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222672 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221830 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221882 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222056 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221924 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221532 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica