חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר ולקיחת פרזנטור - חביב שמעוני

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/20131142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי.  כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: שמעוני חביב

שמעוני חביב

בניית אתר ולקיחת פרזנטור

בניית אתר לעסק שלכם באינטרנט הוא עניין של חובה בעולם הדיגיטאלי והגלובלי שלנו. באתר אינטרנט תוכלו להציג את החברה או את העסק, את מוצריה או את שירותיה, את היתרונות שלה וגם את המוצרים והשירותים עצמם. כמובן שכל נושא המבצעים צריך לקבל דגש וכן דילים כאלה ואחרים. אתר האינטרנט יהיה חלון הראווה שלכם באינטרנט וכדאי להשקיע בו. לאחר מכן תרצו לקדם את האתר כדי שאנשים ידעו איפה למצוא אותו ברשת וכמובן שתעשו מאמץ לקידום האתר שלכם – קידום אורגני מתוך התכנים שלכם וגם קידום ממומן באמצעות פרסום בגוגל.

אחת הדרכים לקדם את האתר שלכם היא באמצעות פרזנטור שבאמצעות סרטון קצר יוכל להציג את העסק ולומר כמה מילים אודותיו. מילים וצורת הגשה שתסקרן את הגולש ותכניס אותו לאתר. לא מומלץ לצעוק באמצעות הפרזנטור כי "אנחנו הכי טובים בעולם" וכאלה מן משפטים שכל אחד אומר על עצמו. יותר חשובה בפרזנטציה כזו האמינות שלכם, השקיפות, השירות והיחס האדיב ללקוחות.

מיהו פרזנטור האינטרנטי ?

פרזנטור הוא אדם בעל חזות ייצוגית המתאימה לעסק שלכם (ואל תחשבו שבגלל שאתם בעלי העסק אתם יכולים להיות פרזנטורים טובים!) שבאמצעות קטע וידאו קצר מציג את ייתרונות העסק שלכם באופן אלגנטי שמדבר לכל אחד. דמות זו יכולה גם "לקפוץ" לפני הלקוחות באתר עצמו והיא מהווה חלק אינטגרלי מהעסק שלכם. הסרטון בנוי בתוך האתר באופן כזה שהסרטון נראה כחלק ממנו ולא כדבר מה חיצוני.

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131383 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131790 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13915 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/13971 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131006 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/131101 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאת: חביב שמעונימכירות20/02/131114 צפיות
יש הטוענים כי קידום מכירות הוא אקט של הטבות בזמן או לפני המכירה בצורה של קופונים, קנה אחד וקבל שני במתנה, קח לשבועיים ניסיון ללא התחייבות וכיוצא באלה, ואנשי מקצוע אחרים טוענים כי קידום מכירות הוא דבר הרבה יותר נגיש וישיר אשר כולל גם חלוקת מוצרי קידום, הצבת דגלונים בעסק או שליחת דיילות נאות לטעימות וחלוקת דוגמאות. האמת היא שגם אלה וגם אלה צודקים ומה שחשוב הוא מה שעובד בשבילכם .

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica