חפש מאמרים:
שלום אורח
18.06.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חביב שמעוני - קידום מכירות בדרך שונה



דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .


אין זה סוד כי כיום אין עסק אשר אין לו אתר באינטרנט. האפשרויות הגלומות בתשתית זו הן עצומות. רשת האינטרנט מעניקה כלים רבים לבעלי העסקים לקדם את המכירות שלהם שלא לדבר על המכירות עצמן. אתר אינטרנט נועד עבור אין ספור מטרות, אך בסופו של דבר המטרה העליונה היא להגדיל את המכירות של העסק שלכם. רשת האינטרנט הוא כלי שיווק אחד גדול אשר עושים בו שימוש, בצורות ובאופנים שונים.

קידום מכירות בדרך שונה
קידום מכירות מתבצע בין היתר בעזרת אירועים אשר אליהם אמור להגיע קהל רחב ולרכוש כרטיסים. אחת הדרכים היעילות כיום לעשות זאת הוא בעזרת אתרים ייעודיים. ישנם אתרים אשר מאפשרים לכם בתור לקוחות להקים עמוד ייעודי עבור מכירת הכרטיסים שלכם. דרך עמוד זה יוכל הקהל לרכוש את הכרטיסים באופן מקוון ללא כל צורך להגיע לנקודות מכירה של כרטיסים וללא עמידה בתור בערב האירוע. כלומר, קידום מכירות און – ליין ברשת היא דרך קלה ונגישה עבור מארגני האירוע למכור כמה שיותר כרטיסים בלי סיבוכים וסרבולים מיותרים כאלה ואחרים .

איך עושים זאת ?
במקרה הזה יש להתקשר עם חברה אשר נותנת שירותי מכירות כרטיסים אשר יוכלו לבנות עבורכם עמוד באינטרנט אשר ממנו ניתן יהיה למכור את הכרטיסים לאירוע שלכם. על עמוד זה להיות נוח ומאד קל לשימוש. בנוסף לכך, עליו להיות מאובטח על מנת לאפשר ללקוחות לרכוש את כרטיסים און – ליין ללא כל חשש .

הפצת העמוד ברשת
חביב שמעוני סבור כי לא מספיק להקים את העמוד המיוחד ברשת האינטרנט על מנת למכור את הכרטיסים. יש צורך להפיצו בכמה שיותר ערוצים, על מנת לגרום ללקוחות להיות מודעים לאירוע ולרכוש את הכרטיסים. ניתן להפיץ את עמוד המכירות בערוצים שונים ובאפיקים שונים כמו רשתות חברתיות, רשימות דיוור, מודעות באתרים שונים וכיוצא באלה .

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/13877 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13447 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/13660 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/13534 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/13509 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/13636 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאת: חביב שמעונימכירות20/02/13656 צפיות
יש הטוענים כי קידום מכירות הוא אקט של הטבות בזמן או לפני המכירה בצורה של קופונים, קנה אחד וקבל שני במתנה, קח לשבועיים ניסיון ללא התחייבות וכיוצא באלה, ואנשי מקצוע אחרים טוענים כי קידום מכירות הוא דבר הרבה יותר נגיש וישיר אשר כולל גם חלוקת מוצרי קידום, הצבת דגלונים בעסק או שליחת דיילות נאות לטעימות וחלוקת דוגמאות. האמת היא שגם אלה וגם אלה צודקים ומה שחשוב הוא מה שעובד בשבילכם .

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/172656 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173141 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173418 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151554 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/131041 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica