חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקרחות בקרב גברים

מאת: מיכל זשיער03/07/20121568 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשגברים מתחילים לראות יותר ויותר שערות על הרשת של הכיור באמבטיה, הם יודעים שהנה, זה מתחיל- ההתקרחות. יש גברים שזה קורה להם בגיל מוקדם יותר ויש כאלו שמתחילים להקריח בשלב מאוחר יותר בחיים. כך או כך, התקרחות גברית היא תופעה לא נעימה לגברים שסובלים ממנה. מזל שיש דרכים לעכב את התופעה.

התקרחות גברית תלויה בכמה גורמים, ביניהם הגנטיקה של הגברים ואורח החיים שלהם- האם הם שומרים על אורח חיים בריא (תזונה, כושר וכו') או לא?

בגנטיקה קשה להילחם, למרות שיש מקרים יוצאי דופן, אבל שינוי בהרגלי התזונה ושינוי מוחלט באורח החיים הוא סיכוי הרבה יותר טוב לעכב את התקרחות גברית (אי אפשר למנוע אותה לחלוטין).

אז איך אשר לעכב התקרחות גברית עם אורח חיים שונה? מה זה אומר בעצם לעשות שינוי באורח החיים? כמו שכבר אמרנו, השינוי ידרוש בין היתר שינוי בהרגלי התזונה. חשוב לחקור ולבדוק איזה דברים נמצאו כגורמים (וודאיים או בספק) להתקרחות ולבדוק מהן הדרכים להתנגד לגורמים האלו.

לקיחת מולטי ויטמינים יכולה לעזור לעכב את ההתקרחות. נשירת שיער, שמובילה בסופו של דבר להתקרחות, נגרמת כתוצאה משורש שיער חלש. כשהשורש חלש, השערה פשוט נושרת, וככל שמזדקנים, השורש נחלש יותר ויותר, וזו הסיבה שלבסוף כמעט ולא נשארות שערות על הראש (בקרב גברים). על כן, חשוב לקחת מולטי ויטמינים בגיל מוקדם יחסית, כדי שהגוף יקבל את כל המרכיבים שהוא צריך ושאולי חסרים לו בגלל תזונה לקויה.

מלבד טיפול פנימי לגוף, חשוב גם להשתמש במוצרי טיפוח שיער איכותיים יותר מאלו שאתם משתמשים בהם. עדיין לא משתמשים במוצרי טיפוח לשיער? הגיע הזמן. יש מעט גברים שהשיער שלהם לא דורש שום דבר חיצוני שיעזור להם לשמור על השיער שלהם במיטבו, והיתר ביניכם צריכים את העזרה הזו שהתכשירים השונים יכולים לספק.

קודם כל, טיפוח שיער נכון הוא טיפוח עם תכשירים שהרגישות שלהם לשמש היא נמוכה מאוד (כדאי שתוותרו על הג'לים למיניהם, אלא אם כן אתם יוצאים בלילה וממש חייבים). לכל אחד יש שיער אחר וכל אחד מושפע בצורה אחרת מתכשירים מסוימים. על כן, כדאי שתתייעצו עם ספר מקצועי ואמין לגבי שגרת הטיפוח של השיער שלכם ואל תסמכו על מה שחברים שלכם עושים, גם אם להם זה עוזר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197691 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica