חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיקורי משחקים על: Counter Strike , MapleStory ,team fortress 2

מאת: יקירמשחקים באינטרנט05/07/20121199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Counter Strike (קונטר סטרייק):

קונטר סטרייק זה משחק יריות , הוא הוקם בשנת 1999 על ידי החברה Valve על בסיס מוד של Half Life , בתחילת המשחק השחקנים מתחלקים לשני קבוצות , קבוצה ראשונה זה הטרור (רעים) , קבוצה השנייה זה המלחמה נגד הטרור (טובים) . המטרה של הטרור היא להטמין את הפצצה בשטח האויב של הטובים או לחסל את כל השחקים הטובים מהקבוצה היריבה, המטרה של הטובים זה לנטרל את הפצצה אם היא הוטמנה או לחסל את כל הרעים מהקבוצה הנגדית . זאת מטרת המשחק , למשחק פותחו הרבה גרסאות שונות , והנה הם: Counter-Strike: Condition-Zero , Counter-Strike: Source , Counter-Strike 2D Counter-Strike Online והגרסה האחרונה היא: Counter-Strike: Global Offensive . כל הגסאות והמשחקים שקשורים לקונטר סטרייק התפתחו עם מהלך השנים , קונטר סטרייק הזה המשחק הראשון שיצא מסוג זה .

MapleStory (מייפל סטורי):

המשחק מייפל סטורי זה משחק הרפתקאות שפותח בהתחלה על ידי החברהWizet ונקנה בהמשך על ידי Nexon . בתחילת המשחק אתה בוחר איזה סוג של שחקן אתה רוצה להיות , הנה הסוגים שיש:

לוחם - נלחם בעזרת כלי נשק (חרבות, גרזנים, אלות, נשקי מוט וחניתות), בעל רמת ההגנה ורמת החיים הגבוהות ביותר מבין הדמויות.

קוסם - משתמש בקסמים כדי לתקוף מפלצות, בעל רמת ההגנה ורמת החיים הנמוכה מבין הדמויות ורמת הקסם הגבוהה ביותר.

קשת - יורה חצים בעזרת קשת או רובה קשת מטווח רחוק לעבר מפלצות.

גנב -  נלחם בעזרת כלי נשק לטווח קצר ורחוק. (פגיון לטווח קצר, ובכפפות עם שוריקנים לטווח ארוך.

פיראט - משתמש באגרופנים לטווח קצר ובאקדחים לטווח ארוך או במצב מכני (מקבל שליטה על רובוט עם יכולות התקפה), או בתותח. אם בוחרים באקדחים הדמות היא בין הדמויות המהירות במשחק.

בהמשך לאחר שבחרתם סוג שחקן (עבודה) , ברמות גבוהות יותר אתם מתפתחים לסוגים יותר חזקים עם תוספות של סקילים חדשים וגם אפשרות ללבוש נשקים וחליפות מתקדמות יותר עבור חיזוק  של השחקן שלכם. הסיקור כאן שולב עם הרבה ידע וסיקורי משחקים שאני מכיר בנושא .

Team Fortress 2 בקיצר (TF2):

Team Fortress 2 זה משחק רשת יחסית חדש לשאר המשחקים , הוא פותח על ידי החברה Valve בשנת 2007 מבוסס על מנוע סורס . המשחק מתאפיין ודומה לקונטר סטרייק שציינתי למעלה , היתרון של המשחק על קונטר סטרייק זה הגרפיקה החדה והיפה , אין תקיעות או באגים. מי שעדין לא הבין כיצד משחקים את המשחק, יכול לחפש במדריכי מחשב על המשחק הזה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

העלאת תמונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקיר

מאת: יקירניהול תוכן18/10/121111 צפיות
במאמר זה יצוין היתרונות והחסרונות שיש בהורדת שירים מהאינטרנט .

מאת: יקירניהול תוכן07/10/121049 צפיות
במאמר זה, תלמדו את המאפיינים של אתר אמין ולפי זאת תוכלו לבצע מיון מאיפה כדאי להוריד ומאיפה לא, בנוסף יש סוגי שירים במאמר שתוכלו לדעת איזה סגנון ונישה מתאימה לכם ובהתאם לכך אתם תדעו כיצד לחפש נכון .

מאת: יקירבלוגים25/09/121194 צפיות
מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר שיכלול את הנושאים הבאים: למי התכנית מתאימה ? איך זה בעצם עובד? למה לבחור דווקא בתוכנית הזו?

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121224 צפיות
כאן תלמדו כיצד לבחור את העגילים שתואמים את פניכם בצורה משולמת .

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121048 צפיות
במדריך הזה תלמדו מה כדאי להזמין בבר ממתקים והם זה כדאי ?

מאת: יקירניהול תוכן25/09/121022 צפיות
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות שמסביר לכם כיצד להשתמש באתרים האלו ואת היתרונות והחסרונות שלהם .

מאת: יקירקניות 21/09/12939 צפיות
במאמר זה תקבלו הסברים כיצד לבחור את העגילים המותאמים לפניך .

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138283 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica