חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נדע מאיזה אתר כדאי להוריד שירים ?

מאת: יקירניהול תוכן07/10/20121049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום הרבה אנשים מחליטים להוריד שירים מיוטיוב או מאתרים של שירים להורדה בכללי, השאלה כיצד נדע מאיפה להוריד את השירים שלא יזיקו לנו למחשב ? שנוריד את השיר באיכות הטובה ביותר ? אם אתם רוצים לדעת תמשיכו לקרוא את המאמר .

כיצד נבחר אתר להורדת שירים שמספק לנו איכות טובה ?

היום אנחנו יכולים להוריד שיר ובאמת ליפול עם אתר זדוני שמעוניין להכניס לנו ווירוסים למחשב, או שפשוט סתם אתר שרוצה שיחשבו שהוא מספק שירות דומה לזה בשביל רווחים, בשביל לבחון אם האתר שאנחנו רוצים מספק לנו את האיכות השיר בלי ווירוסים יש לבדוק כמ דברים:

1) עיצוב - עיצוב (המראה) של האתר גם חשוב, אם אתם רואים שהעיצוב מראה על אתר לא רציני או זדוני, עדיף להתרחק מאותו אתר ולא לקחת סיכון מראש ולהוריד ממנו את השירים, עדיף ללכת לאתר שמספק הורדת שירים עם עיצוב נורמלי שלא נראה לכם זדוני .

2) קידום ופרסום - אלו דברים פחות חשובים בבדיקה אך גם יש להם משמעות מסוימת, אם האתר מפורסם ואמין כדאי להוריד ממנו כי יש לנו ידע קודם מאנשים שהורידו ויש להם ניסיון איתו, לכן הסיכוי שנתפס באתר זדוני הוא נמוך יותר .

הערה: אני אישית הייתי ממליץ לכם להתקין אנטיווירוס במחשב, כי הורדת שירים מאתרים לא תמיד אמינה ולרוב אפשר להיתקל בווירוסים, אנטיווירוס יכול למנוע לכם 80% מכניסת הווירוסים למחשב שלכם, לרוב התוכנות חינמיות ואינם דורשים כסף .

סוגי שירים:

ראפ - זה סוג של שירה עם קצב קבוע, RAP מכונה גם "אם סי" ומתיייחס למחוזרת של תמליל או מילים .

רוק - רוק זה שיר לרוב רועש מהרגיל, הוא התפתח בשנות החמישים, הגדרה קצרה מוויקיפדיה(כל הזכויות יוצרים שמורות להם): "הרוק מבוסס על סולמות הבלוז (הסולמות הפנטטוניים), בהם מונמכים הצלילים השלישי והשביעי (ולעתים גם החמישי) בחצי טון." .

דיכאון - שירי דיכאון לרוב אלו שירים עיצובים שמבסרים לשמועים מסר עצוב שיכול להיות על סיפור מסוים, מקרה או כל משהו אחר .

מזרחית - מזרחית זה שיר מים התיכון, להגדרה מדויקת ניקח מויקיפדיה (כל הזכויות יוצרים שמורות להם): "מוזיקה מזרחית או מוזיקה ים-תיכונית או הזמר המזרחי הישראלי, הוא כינויה של סוגה מוזיקלית בזמר העברי שנוצר בישראל ומזוהה עם המסורת המוזיקלית של בני עדות המזרח." .

לסיכום:

חשוב להבין מאיזה אתרים כדאי להימנע להורדת שירים, שירים להורדה זהו תחום מאוד גדול ולכן גם הבאתי לכם לקראת סוף המאמר סוגי שירים שיש, ככה שתוכל גם להבין את התחום שאתם אוהבים ולחפש בו שירים, כל אחד והטעם שלו, שיהיה לכם בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

העלאת תמונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקיר

מאת: יקירניהול תוכן18/10/121111 צפיות
במאמר זה יצוין היתרונות והחסרונות שיש בהורדת שירים מהאינטרנט .

מאת: יקירבלוגים25/09/121194 צפיות
מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר שיכלול את הנושאים הבאים: למי התכנית מתאימה ? איך זה בעצם עובד? למה לבחור דווקא בתוכנית הזו?

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121224 צפיות
כאן תלמדו כיצד לבחור את העגילים שתואמים את פניכם בצורה משולמת .

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121048 צפיות
במדריך הזה תלמדו מה כדאי להזמין בבר ממתקים והם זה כדאי ?

מאת: יקירניהול תוכן25/09/121024 צפיות
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות שמסביר לכם כיצד להשתמש באתרים האלו ואת היתרונות והחסרונות שלהם .

מאת: יקירקניות 21/09/12940 צפיות
במאמר זה תקבלו הסברים כיצד לבחור את העגילים המותאמים לפניך .

מאת: יקירניהול תוכן16/09/121140 צפיות
העלאת תמונות - לאיזה אתר לעלות את תמונותיכם על מנת לחסוך פגיעה או בעיות בעתיד וליהנות משירות אמין ואיכותיי .

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148382 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica