חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת חולדות

מאת: רחליהדברה11/07/2012891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברת חולדות בבתי ספר וגני ילדים

מדוע הדברת חולדות כל כך נחוצה בעיקר בסביבת ילדים?

בעוד שהדברות רגילות משמשות בעיקר לצורך הגייני ואסתטי כי איש אינו אוהב את המראה של ג'וקים ונמלים בתוך המטבח או אפילו בחצר, כאשר מדובר על הדברת חרקי עץ לא מדובר על צורך הגייני וממש לא על פינוק, חולדות הן מסוכנות מאחר והן נושכות ולכן פוצעות ובעיקר מעבירות מחלקות וזוהמות. כאשר יש חולדות בסביבה סימן שיש הזנחה, בין אם מדובר על ביוב פתוח או מקור זוהמה אחר כמו כן, חולדות נוטות להתכבץ במקומות בהם יש ריכוז מים ומזון, כלומר ליד מסעדות, חנויות מזון ועוד. כל התנאים שחולדות זקוקים להם בכדי להתקיים נמצאים למרבה הצער במקומות שהכי חשוב לנו לשמור עליהם מפני חולדות והכוונה כמובן לגבי ילדים ובעיקר לבתי ספר וגנים.

באחריות מי לדאוג שתתבצע הדברת חולדות?

הדברה הינה באחריות משותפת שכן מצד אחד עיריות ומועצות מקומיות אמורות לבצע הדברת חולדות על בסיס קבוע וכן בהמשך לתלונות התושבים על חולדות באזורים ושכונות מסויימות ומאידך, באחריות מנהלי בתי ספר וגנים לוודא כי בוצעה הדברת חולדות לפני פתיחת שנת הלימודים וכי אין סימנים לחולדות בשטחי בית הספר והגנים כולל החצרות מסביב. חולדות מהוות סכנה לבני אדם בכלל ובפרט לילדים קטנים אשר אינם מזהים את הסכנה ואשר עלולים להתקרב אליהן בעיקר באזורים חשוכים בהם ילדים משחקים (מתחת למבנה ובפינות חשוחות ולחות בחצרות). כמו כן, ילדים נוטים להשאיר שאריות מזון בכל עבר כך שההסתברות שחולדות תתרקבצנה דווקא בחצרות ומבנים המאוכלסים על ידי ילדים היא גבוהה.

מתי מומלץ לבצע הדברת חולדות?

הדברת חולדות אמנם חיונית לצורך טיפול יסודי בבעיית חולדות במבנים וחצרות וכפי שצויין תחילה, בעיקר במבנים וחצרות בהם שוהים ילדים, אך יחד עם זאת, הדברת חולדות מהווה אף סכנה לבני אדם ובפרט לילדים קטנים. לכן, מומלץ לבצע הדברת חולדות במהלך החופש הגדול לקראת פתיחת שנת הלימודים וכמו כן, במקרה ויש תלונות והתראות בנוגע לחולדות במהלך שנת הלימודים, מומלץ לבצע הדברת חולדות בחופשות החג ואם מדובר על מקרה חירום אז בימי שישי בצהריים, רק לאחר שאחרון הילדים עזב את בית הספר. כמו כן, חשוב לעדכן את ההורים וכן את הילדים כי מתבצעת הדברת חולדות למקרה שהם יבואו לשחק בבית הספר אחרי שעות הלימודים כפי שילדים נוהגים לעשות לעיתים תדירות.

איך ניתן לבצע הדברת חולדות באופן פרטי?

באם מדובר על גנים פרטיים או כל מוסד אחר פרטי, ניתן להזמין הדברת חולדות דרך מדבירים פרטיים. חשוב לציין כי כיום בכל עיר יש כמה קבלני הדברות אשר פועלים תחת פיקוח משרד העבודה ויש להם אישורים ורישיונות נחוצים לעסוק בתחום של הדברות. ההבדל היחידי הוא שאותם מדבירים פרטיים גובים על פי מחירון פרטי וכאשר מדובר על הדברות חולדות באופן דחוף (חלקם אף נותנים שירותי חירום בסופי שבוע ולילות), אז כמובן שהתעריף הוא בהתאם.

 



תגיות המאמר: חולדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131077 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131000 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131140 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131325 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131139 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131103 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131293 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica