חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר העלאת קבצים

מאת: nirאינטרנט - כללי16/07/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר העלאת קבצים :

1. הקדמה
שירות העלאת קבצים הוא שירות אינטרנט המאפשר לגולשים לשתף קבצים אישיים שלהם לקהל הרחב על ידי העלאת הקבצים בחינם לשרתים מרוחקים ( לשמור קבצים לא על המחשב של מבצע העלאה ) . שירות זה מאוד יעיל ושימושי להפצת תוכן גדול בין אנשים ברשת ומאפשר גם לפרסם לקהל הבין לאומי .

2. איך פועל שירות העלאת הקבצים ?..
רוב שירותי העלאת הקבצים פועלים מהדף הראשי שלהם . זאת אומרת שברגע שהגולש נכנס אל העמוד הראשי של אתרי העלאת הקבצים , הוא רואה טופס להעלאת קבצים : כפתור עיון – מאפשר לגולש לבחור את הקובץ שהוא רוצה לעלות . לאחר שבוחרים את הקובץ יש לאשר בדרך כלל את תקנות שירות האתר ולאחר מכן ללחוץ על שליחת הקובץ להעלאה . תהליך העלאת הקובץ – רוב אתרי העלאת הקבצים הגדולים יאפשרו למבצע העלאה לעלות במהירות עלאה של 2-4 מגה לשנייה בהתאם לרוחב פס של מבצע העלאה .

3. סוגי אתרי העלאת קבצים

  • הפשוטים – הם אתרים שמאפשרים לעלות אך ורק קבצים בגודל של עד 150-500 מגה.  פחות יעילים לאחסון קבצים גדולים במיוחד .
  • הטובים – הם אתרים שמאפשרים העלאת קבצים גדולים בנפח של לפחות 2 ג'יגהביט ומהירות העלאה גבוהה במיוחד .
  • הטובים ביותר – הם אתרי העלאה קבצים שמאפשרים לעלות גם קבצים גדולים במהירות גבוהה וגם תומכים ברוב סוגי העלאה , כגון : העלאת קבצים / תמונות / וידיאו ( צפייה ישירה ) ועוד אפשרויות ייחודיות שאין באתרים אחרים כמו עיצוב ברמה גבוהה , אפשרויות מתקדמות ועוד.

  • 4. למה צריך וכדי להשתמש בשירות העלאת הקבצים ?..
  • ברוב אתרי העלאת הקבצים , שירות העלאה הוא חינמי .
  • יש אתרים שמאפשרים למבצע העלאה להרוויח עמלות מהקבצים שלו .
  • השירות מאפשר למבצע העלאה לשתף את הקבצים שלו בקלות ברשת עם עוד אנשים בארץ ובעולם .
  • מאפשר לגבות קבצים במהירות .

  • 5. מה חשוב לבדוק לפני שימוש בשירותי העלאת הקבצים
    לפני שימוש בשירות , חובה על המשתמש בשירות לקרוא ולהסכים לתקנון האתר . בתקנון אמור להיות את רוב המידע על שימוש בשירות  כמו :
  • זמן מחיקת הקבצים
  • נהלי העלאה והורדת קבצים באתר  - מה מותר / אסור להוריד ולהעלאות לשירותי האתר .
  • אחריות שתקפה למבצע העלאה או הורדה על אי-ציות לחוקי תקנון השירות .

  • קישור לאתר העלאת קבצים

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    weup.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת nir

    מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

    מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223008 צפיות
    הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

    מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213488 צפיות
    שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
    לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

    מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163158 צפיות
    מאמר על אתר קופונים

    מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
    כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

    מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
    תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

    מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
    מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica