חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי תורת הנומרולוגיה? מאמר מאת עידו הלפרין, נומרולוג קבלי.

מאת: עידו הלפריןנומרולוגיה17/07/20129165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי תורת הנומרולוגיה?

תורת הנומרולוגיה היא תורה מתחום המיסטיקה. הנומרולוגיה בנויה מחישוב רב של נוסחאות , כל נוסחה מלמדת משהו חדש על תכונות האדם ועל גורלו, כאשר מחברים בין כל הנוסחאות מתקבלת מפה נומרולוגית החושפת את התמונה הגדולה שבהסתכלות עליה ניתן לראות בדיוק רב את האדם וכל עולמו לפרטי פרטים.

את הנתונים לחישוב הנוסחאות לוקחים מתאריך הלידה, שם פרטי, שם משפחה ושמות הורים.

הנומרולוגיה מתחלקת לתכונות ולגורל:

התכונות יעידו על התנהגותו של האדם בחברה, נטיותיו המקצועיות, הפנימיות שלו, הכישרונות שלו, התנהגותו במצבי לחץ, הרצונות שלו, כיצד התנהג בזוגיות? וכו'...

הגורל יראה האם יוכל לממש את תכונותיו? ועם כן איך? באיזה סביבתיות הוא צריך להיות? במה עליו לעסוק? לשם מה בא לעולם? ומה הגורל רוצה שיגשים?  האישה תמשך לגבר שיכול להגשים את גורלה ובו תהיה לה נטייה לבחור, למרות שהאישה יכולה להגשים את גורלה בעצמה.

לפני שהנשמה יורדת לעולם היא בוחרת את המשפחה, התאריך והשם שבו היא תיוולד. הנשמה יודעת בדיוק מה לבחור לצורך המשך ההתפתחות שלה.

לפי הנומרולוגיה, לכל אדם יש 36 שנות גורל שמתחילות בין גיל 18 ל26. ב36 שנים אלו על האדם לעמוד במשימות שונות שהנשמה שלו קבעה לו עוד בטרם הגיע לעולם. אם האדם עומד במשימות, חייו יהיו מספקים ומוצלחים. אם האדם לא עומד במשימות חייו יהיו יותר קשים והוא יהיה ממורמר.

במבט של נומרולוג על הפסגות והאתגרים, הוא רואה מהן המשימות שהאדם צריך לעמוד בהן.

ה36 שנים מחולקות ל4 מחזורים: המחזור הראשון הוא מחזור החיפוש, אחריו מחזור המציאה, אחריו מחזור היתד ולבסוף מחזור השיא.

כל מחזור בנוי מ9 שנים ולכל מחזור יש אתגר ופסגה משלו, הדבר אומר שלכל מחזור יש משימה משלו.

ה9 שנים שבכל מחזור מחולקים ל9 שנים אישיות, לכל שנה אישית אופי משלה:

שנה 1 – התחלות חדשות.

שנה 2 – יצירת קשרים.

שנה 3 – שנת ההזדמנויות והרומנטיקה.

שנה 4 – שנת משוב, הגורל נותן תשובות אם האדם בכיוון הנכון או בכיוון הלא נכון, ע"י הצלחה או כישלון.

שנה 5- שנת השינויים.

שנה 6 – שנת המשפחה.

שנה 7 – שוב שנת משוב, הגורל נותן תשובות אם האדם בכיוון הנכון או בכיוון הלא נכון, ע"י הצלחה או כישלון, רק שהפעם אם האדם יהיה בכיוון הלא נכון הכישלון יהיה הרבה יותר קשה.

שנה 8 – שנת ההתחזקות וההכנה לקראת המחזור הבא שיהיה שנתיים אחר כך בשנה 1.

שנה 9 – שנת ההתלבטויות והסיומים והמשך ההכנה שלקראת המחזור הבא שיבוא מיד לאחר סיום שנה זו.

בתוך כל שנה אישית ניתן לבדוק גם חודש אישי ובתוך כל חודש אישי ניתן לבדוק גם יום אישי.

כל מה שפירטתי עד עכשיו זה פירוט שהוא על קצה המזלג, אך כעט ניתן לראות עד כמה שהנומרולוגיה  מרתקת, מורכבת ומדהימה.

הנומרולוגיה יכולה לענות בדיוק רב על שאלות רבות בכל תחומי החיים: תחום הקריירה, הכוונה ללימודים ולמקצוע, זוגיות, עיתוי להתחלה חדשה, עיתוי לכניסה להריון, עיתוי למעבר דירה, בחירת שם לתינוק (שמות לבנים ושמות לבנות), שינוי שם, בחירת תאריך לחתונה, התאמה לשותפויות, העצמה אישית, התפתחות אישית וענייני רוח.

כל אלה הם נושאים שבדרך כלל נשאלות עליהם שאלות, כמובן שהנומרולוגיה עונה עוד על מגוון רב של שאלות.

המאמר נכתב על ידי עידו הלפרין, נומרולוג קבלי מומחה, העורך ייעוצי נומרולוגיה בירושלים והסביבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו הלפרין

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica