חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב באמצעות מוצרי אבן

השימוש באלמנטים מיוחדים וטבעיים בעיצוב חלונות ראווה תופס תאוצה. כל חנות רוצה להיות ייחודית ושחלונה יראה ייחודי וימשוך תשומת לב ולקוחות, מה שדורש שימוש בחומרים מיוחדים ולא שגרתיים.

שימוש באבן נעשה שכיח יותר ויותר בעיצוב מכמה סיבות: איננו מצפים לראות אבן בחלון ראווה – כלומר זהו איזשהו ניואנס מעניין, סיבה נוספת היא שמבחר האבנים, הסוגים, הצבעים והמרקמים הוא עצום, דבר זה מאפשר לנו להתאים את החומר לסגנון העיצוב שבו אנו מעוניינים.

חלוקי נחל הם מרכיב חשוב מאוד, ניתן להשתמש בהם בהמון צורות: אם ה בפיזור בתחתית או על הרצפה מתחת למדפים, אם זה בסידור של כמה חלוקים בודדים ליצירת מראה נקי ועוד. חלוקי הנחל מגיעים בהמון צבעים, צורות וגדלים. הם עוזרים לנו ליצור מראה טבעי בחלון הראווה, כמו כן הם מעניקים תחושה של מים, זרימה וטבע.

אפשרויות נוספות הם יצירת משטחי תצוגה משימוש באבן בזלת , צפחה או גרניט. ניתן להשיגם בפלטות דקות או עבות בכל מיני צורות וגימורים. השימוש בחומרים אלו יכול להכניס לנו למראה המעוצב צבע טבעי ללא שימוש בצביעה מלאכותית. ניתן גם להשתמש במשטחים אלו ליצירת מעמדי תצוגה – לדוגמא הנחת תכשיטים מזהב על פלטת צפחה בצבע שחור מעניקה מראה יוקרתי ומיוחד שאין לו מתחרים.

שימוש נוסף ומעניין במיוחד הוא בהתפתחות התצוגות של חנויות למכירת בשר – אטליזים. גם שם מחפשים תצוגה ייחודית ומרשימה ומשתמשים בפלטות צפחה אשר עליהן מונח הבשר שעומד למכירה. כמו כן מסעדות וקייטרינג ים מהמובילים בארץ משתמשים באבן בתור צלחות הגשה!

לסיכום, הכנסת אלמנט טבעי לכל סוג של עיצוב נותן טוויסט מעניין וייחודי. אנשים אוהבים לצאת מהשגרה ולראות דברים חדשים ומיוחדים ושימוש באלמנטים מאבן בהחלט מספקים את הסחורה לכך.

 



תגיות המאמר: חלוקי נחל, בזלת, צפחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דנה עיצוב גנים

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה גנים

מאת: דנה גניםגינון09/01/131720 צפיות
בניית נחל יבש בגינה יכולה מלבד היופי המרהיב לספק פתרון לשטחים בעייתים, למשל מקום בו יש אדמה בעייתית שצמחים לא גדלים בה או שטח בוצי שיוצר הצפות.

מאת: דנה גניםגינון20/12/121197 צפיות
אשר אנו עומדים בפני עיצוב הגינה הפרטית או הציבורית אנו צריכים לחשוב על כל הפונקציות אשר נדרשות לנו וכן על הסגנון העיצובי שבו אנו חפציםץ אך יחד עם זאת חשוב שניצור דבר אשר הוא יהיה ייחודי ובלתי נשכח בגינה

מאת: דנה גניםשיפוצים25/08/121222 צפיות
כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ הבית נפער לפנינו מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אך בכל הנוגע לשיפוץ הגינה ישנם הרבה טיפים ומידע חסרים. במאמר זה אביא חלק מהם.

מאת: דנה גניםגינון02/07/121074 צפיות
שימוש בחלוקי נחל לעיצוב גינות

מאת: דנה גניםאומנות - כללי04/04/121161 צפיות
לאבד אדם יקר ואהוב זה לא קל, להתעסק בזמן כזה עם בחירות הנצחתו הנצחית זוהי פעולה קשה אף היא. מצבה היא דרך נוספת לזיכרון האהוב שאיבדתם. מצבות מחזיקות מעמד לאורך שנים ולכן הם דרך הנצחה וזיכרון לאורך שנים.

מאת: דנה גניםגינון10/03/122195 צפיות
אלפי גנים ציבוריים ופארקים פזורים ברחבי ארצנו. החל מפארקים המשתרעים על אלפי דונמים ועד גנים קטנים ואינטימיים ברחבי העיר. הגנים משמשים לפינות חמד, מקומות משחק לילדים, מקומות מפגש ונותנים אפשרות לקבל תחושת טבע וירוק בלב העיר.

מאת: דנה גניםשיפוצים21/02/121825 צפיות
ריצוף שבילים ושטחים בגינה הפך לחלק בלתי נפרד מדרכי העיצוב של הבתים המודרניים. כיום, המחשבה, התכנון ובחירת החומרים לריצוף חצר היא מסע שלם וכבר לא מסתפקים בהנחה של כמה אבנים מרובעות בצורה בנאלית.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב חלונות ראווה

מאת: tkidumעיצוב חלונות ראווה31/10/138863 צפיות
אם אתם מתגוררים בצפון הארץ ואתם מעוניינים לעצב את הבית הפרטי שלכם או את העסק שלכם, תוכלו לפנות אל מגוון חברות של אדריכלים בצפון. החברות הללו יוכלו לסייע לכם בשיפוצים, בתוספות בנייה, תוכלו לקבל מהם סיוע בכדי לבצע עיצוב חנויות, עיצוב משרדים, עיצוב מרפאות, עיצוב מסעדות, עיצוב דוכנים, עיצוב בתים פרטיים, תוכלו לבצע עיצוב פנים לדירות שנרכשו מקבלן ועוד. כמות האדריכלים גדלה מאוד במהלך השנים האחרונות, הסיבה לכך היא התפתחות הבנייה בארץ. תנופת הבנייה גרמה לעלייה בביקוש עבור אדריכלים מקצועיים ומנוסים. כמו כ

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה27/11/128425 צפיות
אם אתם רוצים חלונות בלגיים אתם חייבים להיכנס לפה, דלתות הזזה איכותיות ,או חלון בלגי , כנסו עכשיו....

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה21/10/128374 צפיות
רוצים דלתות אלומיניום איכותיים ? , חלון אלומיניום איכותי? כאן תמצאו כל מה שקשור לדלתות אלומיניום וחלונות אלומיניום

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה21/10/128332 צפיות
אם אתם רוצים חלונות בלגיים אתם חייבים להיכנס לפה, דלתות הזזה איכותיות ,או חלון בלגי , כנסו עכשיו....

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה21/10/128436 צפיות
אם אתם רוצים חלונות בלגיים אתם חייבים להיכנס לפה, דלתות הזזה איכותיות ,או חלון בלגי , כנסו עכשיו....

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה14/08/128622 צפיות
חלון בלגי הוא מאוד איכותי , המון אנשים אוהבים את הצורה ואת האיכות של חלון בלגי , חלון אלומיניום זהו גם דבר שמאוד איכותי , שימו לב שאם אתם לא אוהבים חלון בלגי אתם יכולים להסתפק בחלון אלומיניום

מאת: ask4web קידום אתריםעיצוב חלונות ראווה14/08/128718 צפיות
חלון בלגי הוא מאוד איכותי , המון אנשים אוהבים את הצורה ואת האיכות של חלון בלגי , חלון אלומיניום זהו גם דבר שמאוד איכותי , שימו לב שאם אתם לא אוהבים חלון בלגי אתם יכולים להסתפק בחלון אלומיניום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica