חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצירת נחל יבש בגינה

מאת: דנה גניםגינון09/01/20131724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית נחל יבש בגינה יכולה מלבד היופי המרהיב לספק פתרון לשטחים בעייתים, למשל מקום בו יש אדמה בעייתית שצמחים לא גדלים בה או שטח בוצי שיוצר הצפות. בניגוד לנחל זורם, נחל יבש אינו דורש תחזוקה אך עם זאת מעניק מראה מלבב ויפה וכן במצב של גשם ישמש לזרימת מי הגשמים ויעזור בניקוז במקום פתרונות כמו הטמנת צינורות ניקוז או שוחות מבטון.

המטרה החשובה ביותר היא להידמות כמה שיותר לטבע, לכן יצירת נחל היא ממש אומנות, צריך לדמות את זויות הנחל והשינויים הטופוגרפים בו, לדעת למקם סלעים או צמחייה, לתכנן על פי כמות האור בכל זמן ביום. אם ניצור נחל בלי לנסות לחקות את הטבע זה יראה מלאכותי מדי, מומלץ להיזר בבעל מקצוע שמומחה בעניין.

הצמחייה צריכה להיות צמחיית גדה שנמצאת לצידי נחלים, רצוי לשלב סלעים בגדלים שונים ולמקמם בצורה חכמה ועל פי גודלם וכמובן להסוות את כל המקומות בהם נמצאים מכשירים או מכונות.

בסיס הנחל יורכב מפיזור של חלוקי נחל - רצוי בכמה גדלים וכמה צבעים על מנת ליצור מראה טבעי כמה שיותר. אין דבר שמתאים ונותן תחושה אמיתית של נחל וטבע כמו חלוקי נחל... ניתן למצוא אותם במבחר גדול של גדלים וצבעים במרכז של טופית סטון - ראה חלוקי נחל.

הייתי ממליצה להסתכל על תמונות של נחלים ובכך לנסות להבין ולדמיין כיצד אפשר לחקותם (כמה שאפשר...) בגינה בכדי שהמראה יהיה הכי קרוב שניתן לטבע.

 



תגיות המאמר: גינות, חלוקי נחל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דנה עיצוב גנים

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה גנים

מאת: דנה גניםגינון20/12/121199 צפיות
אשר אנו עומדים בפני עיצוב הגינה הפרטית או הציבורית אנו צריכים לחשוב על כל הפונקציות אשר נדרשות לנו וכן על הסגנון העיצובי שבו אנו חפציםץ אך יחד עם זאת חשוב שניצור דבר אשר הוא יהיה ייחודי ובלתי נשכח בגינה

מאת: דנה גניםשיפוצים25/08/121225 צפיות
כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ הבית נפער לפנינו מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אך בכל הנוגע לשיפוץ הגינה ישנם הרבה טיפים ומידע חסרים. במאמר זה אביא חלק מהם.

מאת: דנה גניםעיצוב חלונות ראווה19/07/128613 צפיות
השימוש באלמנטים מיוחדים וטבעיים בעיצוב חלונות ראווה תופס תאוצה. כל חנות רוצה להיות ייחודית ושחלונה יראה ייחודי וימשוך תשומת לב ולקוחות, מה שדורש שימוש בחומרים מיוחדים ולא שגרתיים.

מאת: דנה גניםגינון02/07/121075 צפיות
שימוש בחלוקי נחל לעיצוב גינות

מאת: דנה גניםאומנות - כללי04/04/121161 צפיות
לאבד אדם יקר ואהוב זה לא קל, להתעסק בזמן כזה עם בחירות הנצחתו הנצחית זוהי פעולה קשה אף היא. מצבה היא דרך נוספת לזיכרון האהוב שאיבדתם. מצבות מחזיקות מעמד לאורך שנים ולכן הם דרך הנצחה וזיכרון לאורך שנים.

מאת: דנה גניםגינון10/03/122198 צפיות
אלפי גנים ציבוריים ופארקים פזורים ברחבי ארצנו. החל מפארקים המשתרעים על אלפי דונמים ועד גנים קטנים ואינטימיים ברחבי העיר. הגנים משמשים לפינות חמד, מקומות משחק לילדים, מקומות מפגש ונותנים אפשרות לקבל תחושת טבע וירוק בלב העיר.

מאת: דנה גניםשיפוצים21/02/121825 צפיות
ריצוף שבילים ושטחים בגינה הפך לחלק בלתי נפרד מדרכי העיצוב של הבתים המודרניים. כיום, המחשבה, התכנון ובחירת החומרים לריצוף חצר היא מסע שלם וכבר לא מסתפקים בהנחה של כמה אבנים מרובעות בצורה בנאלית.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811177 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183835 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica