חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריצופים בגינה

מאת: דנה גניםשיפוצים21/02/20121825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריצוף שבילים ושטחים בגינה הפך לחלק בלתי נפרד מדרכי העיצוב של הבתים המודרניים. כיום, המחשבה, התכנון ובחירת החומרים לריצוף חצר היא מסע שלם וכבר לא מסתפקים בהנחה של כמה אבנים מרובעות בצורה בנאלית.

ריצוף חוץ באבן טבעית הופך את הגינה למעוצבת ומשקפת את האישיות והתכונות של בעל הגן.

סוגי ריצופי אבן השכיחים ביותר הם צפחה, בזלת, סנסטון, גרניט. ריצוף באבן טבעית יוצר הרמוניה בגן ומשתלב עם שאר האלמנטים בגן כמו השיחים והעצים.

ישנה אפשרות ליצור זרימה ושלמות בין עיצוב פנים הבית לעיצוב החוץ על ידי של יציאה עם הריצוף של חלק מחלל הבית החוצה, אך חשוב לשים לב שלא כל אבן שמתאימה לריצוף פנים ניתן להשתמש בה לריצוף חוץ.

ריצוף חוץ יכול לשמש לשבילים ובנוסף ליצירת משטחים נרחבים בגן לאירוח/משחק, כמובן שכל זה תלוי בגודל הגן ובפרופורציות. יצירת שביל טיול בגן נותן חוויה מהנה ומאפשר הכרה של חלקי הגן שללא שביל היינו ממעטים לבקר בהם.

בנוסף לריצוף ניתן לשלב שבילים פחות פורמליים של אבני מדרך ואף ליצור חלקים שמכוסים עם חלוקי נחל. כל אלו ישלימו לנו את התמונה הטבעית של הגן.

מבחינה מעשית, ריצוף באבן טבעית מסוג טוב נותנת ראש שקט בכל הקשור לניקיון ותחזוקה, חשוב לשים לב בקפידה לבחירת סוג האבן: לעובי האבן, רמת הספיגות וחוזקה חשיבות רבה לאורך זמן. אבן שאינה איכותית פשוט תישבר או תיסדק ונצטרך להחליפה, לעומת אבן מאיכות טובה שיכולה להחזיק שנים רבות רבות. חשוב גם לדעת שלא תמיד נצטרך ליצור תשתית בטון לריצוף – יש אבנים חזקות מאוד בעובי מספיק על מנת להניח אותם ישירות על מצע (כמו אבן משתלבת), בכך אנחנו חוסכים עלויות תשתית וכן יכולים לאחר זמן לשנות מיקומים, להעביר צנרות ועוד.

ריצוף באבן טבעית הוא עולם ומלואו, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולבדוק לעומק את איכות החומר.

 



תגיות המאמר: ריצוף חוץ, אבני מדרך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דנה עיצוב גנים

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה גנים

מאת: דנה גניםגינון09/01/131725 צפיות
בניית נחל יבש בגינה יכולה מלבד היופי המרהיב לספק פתרון לשטחים בעייתים, למשל מקום בו יש אדמה בעייתית שצמחים לא גדלים בה או שטח בוצי שיוצר הצפות.

מאת: דנה גניםגינון20/12/121200 צפיות
אשר אנו עומדים בפני עיצוב הגינה הפרטית או הציבורית אנו צריכים לחשוב על כל הפונקציות אשר נדרשות לנו וכן על הסגנון העיצובי שבו אנו חפציםץ אך יחד עם זאת חשוב שניצור דבר אשר הוא יהיה ייחודי ובלתי נשכח בגינה

מאת: דנה גניםשיפוצים25/08/121225 צפיות
כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ הבית נפער לפנינו מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אך בכל הנוגע לשיפוץ הגינה ישנם הרבה טיפים ומידע חסרים. במאמר זה אביא חלק מהם.

מאת: דנה גניםעיצוב חלונות ראווה19/07/128614 צפיות
השימוש באלמנטים מיוחדים וטבעיים בעיצוב חלונות ראווה תופס תאוצה. כל חנות רוצה להיות ייחודית ושחלונה יראה ייחודי וימשוך תשומת לב ולקוחות, מה שדורש שימוש בחומרים מיוחדים ולא שגרתיים.

מאת: דנה גניםגינון02/07/121076 צפיות
שימוש בחלוקי נחל לעיצוב גינות

מאת: דנה גניםאומנות - כללי04/04/121163 צפיות
לאבד אדם יקר ואהוב זה לא קל, להתעסק בזמן כזה עם בחירות הנצחתו הנצחית זוהי פעולה קשה אף היא. מצבה היא דרך נוספת לזיכרון האהוב שאיבדתם. מצבות מחזיקות מעמד לאורך שנים ולכן הם דרך הנצחה וזיכרון לאורך שנים.

מאת: דנה גניםגינון10/03/122198 צפיות
אלפי גנים ציבוריים ופארקים פזורים ברחבי ארצנו. החל מפארקים המשתרעים על אלפי דונמים ועד גנים קטנים ואינטימיים ברחבי העיר. הגנים משמשים לפינות חמד, מקומות משחק לילדים, מקומות מפגש ונותנים אפשרות לקבל תחושת טבע וירוק בלב העיר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica