חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלוקי נחל בגינה

מאת: דנה גניםגינון20/12/20121197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו עומדים בפני עיצוב הגינה הפרטית או הציבורית אנו צריכים לחשוב על כל הפונקציות אשר נדרשות לנו וכן על הסגנון העיצובי שבו אנו חפצים אך יחד עם זאת חשוב שניצור דבר אשר הוא יהיה ייחודי ובלתי נשכח בגינה: זה יכול להיות אלמנט מים מיוחד או סלע מפוסל או טבעי אשר מוצב במקום עיקרי ועוד מגוון רעיונות - אך כאשר אדם ייכנס לגינה הוא ייזכור משהו ספציפי ייחודי מהגינה.

כמובן שצמחייה היא חלק בלתי נפרד מהגן אך היא דבר בנאלי ונראית בכל גינה, לכן אנו צריכים להשתמש בה בכדי להבליט את האלמנט הייחודי שאנו בוחרים. שימוש מצויין למטרה זו הוא פיזור של חלוקי נחל. הם נותנים תחושת טבע, יוצרים מראה של זרימה ורוגע וכן אינם דורשים טיםול או אחזקה מיוחדת וקשה. ניתן ליצור מהם נחל יבש או לפזרם בין ערוגות צמחים, ליצור שבילי הליכה או רחבות ישיבה ומשחקים. כיום ניתן להשיג בארץ חלוקי נחל אשר מגיעים מייבוא בכל כמות ובהמון צבעים וגדלים. כמובן שחשוב מאוד לבחור את סוג החלוקים לפי הסגנון העיצובי של הגינה.

אפשרות נוספת היא ליצור ערבוב של כל מיני גדלים וצבעים ליצירת מראה מיוחד יותר, כאשר חלוקי נחל מגיעים בכמות גדולה הם יוצרים משטח מרהיב ומיוחד ומעניקים קישוט יפיפה לגן. ניתן גם להטביע את חלוקי הנחל בבטון, אך דבר זה דורש עבודה רבה ולא פשוטה אשר נדרשת להיעשות ע"י איש מקצוע. רבים משתמשים בדרך זו לחיפוי קירות אבן אשר בזה נדרשת כמות שטח קטנה יותר.

כפי שנאמר תחלה, ניתן להעמיד בתור אלמנט סלע מיוחד  או קומפוזיציה של מספר סלעים לגינה אשר יהווה את הפינה המרהיבה בגן ומסביבו לפזר חלוקי נחל שיתאימו לו.

 



תגיות המאמר: חלוקי נחל, סלעים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דנה עיצוב גנים

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה גנים

מאת: דנה גניםגינון09/01/131720 צפיות
בניית נחל יבש בגינה יכולה מלבד היופי המרהיב לספק פתרון לשטחים בעייתים, למשל מקום בו יש אדמה בעייתית שצמחים לא גדלים בה או שטח בוצי שיוצר הצפות.

מאת: דנה גניםשיפוצים25/08/121222 צפיות
כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ הבית נפער לפנינו מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אך בכל הנוגע לשיפוץ הגינה ישנם הרבה טיפים ומידע חסרים. במאמר זה אביא חלק מהם.

מאת: דנה גניםעיצוב חלונות ראווה19/07/128613 צפיות
השימוש באלמנטים מיוחדים וטבעיים בעיצוב חלונות ראווה תופס תאוצה. כל חנות רוצה להיות ייחודית ושחלונה יראה ייחודי וימשוך תשומת לב ולקוחות, מה שדורש שימוש בחומרים מיוחדים ולא שגרתיים.

מאת: דנה גניםגינון02/07/121075 צפיות
שימוש בחלוקי נחל לעיצוב גינות

מאת: דנה גניםאומנות - כללי04/04/121161 צפיות
לאבד אדם יקר ואהוב זה לא קל, להתעסק בזמן כזה עם בחירות הנצחתו הנצחית זוהי פעולה קשה אף היא. מצבה היא דרך נוספת לזיכרון האהוב שאיבדתם. מצבות מחזיקות מעמד לאורך שנים ולכן הם דרך הנצחה וזיכרון לאורך שנים.

מאת: דנה גניםגינון10/03/122196 צפיות
אלפי גנים ציבוריים ופארקים פזורים ברחבי ארצנו. החל מפארקים המשתרעים על אלפי דונמים ועד גנים קטנים ואינטימיים ברחבי העיר. הגנים משמשים לפינות חמד, מקומות משחק לילדים, מקומות מפגש ונותנים אפשרות לקבל תחושת טבע וירוק בלב העיר.

מאת: דנה גניםשיפוצים21/02/121825 צפיות
ריצוף שבילים ושטחים בגינה הפך לחלק בלתי נפרד מדרכי העיצוב של הבתים המודרניים. כיום, המחשבה, התכנון ובחירת החומרים לריצוף חצר היא מסע שלם וכבר לא מסתפקים בהנחה של כמה אבנים מרובעות בצורה בנאלית.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811150 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica