חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון - ההיית או חלמתי חלום?

מאת: נוי ללושגאדג'טים02/10/2009961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטכנולוגיה מפתחת מרגע לרגע בצעדי ענק. דברים שנראו בעבר כמו מדע בדיוני (ולעיתים אפילו תועדו בספרי וסרטי המדע בדיוני), כיום הם משחק ילדים. טכנולוגיית המזעור מאפשרת לנו להקטין עד לגודל מיקרוסקופי שבבים שבעבר היו ענקיים. ההתפתחות התעשייתית והתחרותיות הרבה בשוק יחד עם הצמיחה של התעשייה במזרח הרחוק מצמצמות את העלויות של מוצרים מורכבים לכאורה למחירים מגוחכים. והכי מדהים בכל הסיפור? כל התהליך הזה רק מתגבר ומתגבר מרגע לרגע – ובעתיד? אין לדעת. במלוא מובן המילה. השמיים הם הגבול.

אחת ההמצאות האדירות בעיניי של העשור האחרון הוא האייפון. המכשיר הרב תכליתי הזה מסוגל לעשות הכל פחות או יותר מלבד להכין לך קפה (וחכו לגרסא 4.567 שתדע לעשות גם את זה). כמו מין שילוב של ג'יימס בונד עם חלום רטוב של גיק ממוצע האייפון מכיל אפשרויות משוכללות ביותר. בין שאר האופציות המגניבות הוא כולל – מצלמה, הפעלה קולית, טלפון, נגן סרטים ומוזיקה,מסך מגע,רמקולים פנימיים והיד של החברים באפל עוד נטויה וזה לא בגלל עבודת התכנות על המקלדת.

לצערנו האייפון עדיין לא הגיע לארץ בצורה רשמית. חברות הסלולר מבטיחות לגייר אותו בחודשים הקרובים אבל כמובן שלישראלים זה לא מספק. מאז שהאייפון יצא בארה"ב כבר הצליחה קבוצה של מתכנתים ישראלים לפרוץ אותו לרשת ה-GSM ואפילו להפוך את השפה שלו לעברית.

בתחום הזה אני חש שישראל עוד מדשדשת מאחורה. מדוע אנחנו לא מיישרים קו עם שאר מדינות המערב ונותנים לאייפון – בעייני המצאת העשור את מקומה הראוי בישראל? חברות הסלולר – אני פונה אליכם. אל תשאירו את ישראל מאחור. תנו לנו להצטרף למהפכת האייפון.

אני רוצה אייפון. אייפון לכל ילד!

 



תגיות המאמר: iphone, אייפון, נגן, אפל, אייפוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו גיק מומחה וכותב באתר על אייפון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוי ללוש

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica