חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עבודה סמינריונית באה לבדוק ?

מאת: acadelistכלכלה21/07/20121491 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חווית חובה ? עבודה סמינריוניות

עבודה סמינריונית - חוויה של כל סטודנט עבודה סמינריונית היא מנת חלקם של כמחצית מהסטודנטים בארץ.

כל הסטודנטים בתחומי מדעי הרוח, מדעי החברה, מדעי הבריאות ותחומי הכלכלה למיניהם מתמודדים, כחלק עיקרי מהתואר, עם כתיבת עבודה סמינריונית.

המטלה הסמינריונית מגיעה בדרך כלל בשנה האחרונה לתואר. הקורס שבו אתם כותבים את העבודה הוא קורס עם נקודות זכות גבוהות מהרגיל. הציון בקורס הזה מורכב ברובו מציון העבודה, ויש מרצים שמעניקים ציון לכל הקורס רק על בסיס הציון בעבודה.

מה עבודות סמינריוניות באות לבדוק?

עבודה סמינריונית היא בחינת הסיכום של הסטודנטים בתואר שלהם. הסמינריון דורש פיתוח שאלת מחקר, איסוף מידע תיאורטי ומידע מחקרי, ניתוח של החומרים, הסקת מסקנות וכתיבת עבודה שתסתכם את כל הממצאים.

מטרת העבודה היא בראש ובראשונה לבדוק אינטגרציה (שילוב) בין המקורות הבבליוגרפיים שלכם. הדרישות הממוצעות בעבודה סמינריונית הן ל-15 מקורות מידע, כשמחצית מהם באנגלית. הבודק, ולרוב זה המרצה של הקורס עצמו, רוצה לראות שאכן שילבתם בכתיבה שלכם התייחסות לכל מקור מידע. ההתייחסות הן הערות השוליים. הערת שוליים היא מראה מקום שעוזר לקורא העבודה להבין על איזה מקור אתם מתבססים. הדרך הנכונה להתייחס אל כתיבת עבודה סמינריוניתרוב הסיכויים שהמרצה של הקורס מכיר טוב מאיתנו את נושא העבודה.

אחרי הכל, הוא אישר את הנושא ואת רשימת המקורות. לכן, צאו מנקודת הנחה שאין חדש תחת השמש. עדיף להתמקד בניסוח הטקסט ובשילוב המקורות. בעניין המקורות לעבודה, גם בתחום הזה קשה לחדש. לרוב הגישה שלנו לחומרים היא אותה גישה שיש למרצה ולסטודנטים אחרים.

לכן, נקודת החידוש שלנו יכולה להיות בכך שניתן זווית מבט שונה על המקורות הקיימים, נוציא מידע חדש מעדכונים שהתרחשו או ניתן דגש לחומרים מזרמים שעד היום היו מוצנעים במחקר.

מטרת העל של העבודה הסמינריונית היא להראות הבנה של החומרים שבהם השתמשתם. להראות איך אתם, מי שעומדים לסיים את התואר, מבינים מה קראתם ואיזה מסקנות הסקתם מכך.

אם אתם מעוניינים לקבל עזרה מקצועית בכל הקשור לכתיבת עבודה סמינריונית, צרו עימנו קשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקדליסט מעניקה סיוע לסטודנטים הכולל תחומים רבים, החל מחיפוש רעיון למחקר, דרך מציאה של חומר אקדמי ועריכת ניתוחים סטטיסטיים וכלה בעריכה לשונית. כל שלב דורש ידע מקצועיות ומיומנות. הצוות שלנו מורכב מאנשים בעלי תארים מתקדמים המסוגלים לתת ייעוץ מקצועי בכל אחד מהשלבים הללו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת acadelist

מאת: acadelistלימודים אקדמאיים21/07/121054 צפיות
מדוע צריכים הסטודנטים למצא סיוע בכתיבה אקדמית מחוץ לכותלי האוניברסיטה?

מאת: acadelistלימודים אקדמאיים21/07/121213 צפיות
בתוך שלושה ימים כותבים את גוף העבודה. ושאר השבוע נשאר בכדי לקרוא את העבודה,לתקן, ולהוסיף הערות שוליים. איך לא להתפזר -אפשר בקלות למצוא את עצמנו טובעים בחומרים לקריאה.

מאמרים נוספים בנושא כלכלה

מאת: nirכלכלה28/06/213769 צפיות
בתקופות של משברים בשווקים (ובעיקר לאחר המשבר האחרון שפקד אותנו), אנו עדים לחברות שפושטות את הרגל ואינן משלמות את חובותיהן.

מאת: ירדן חוריכלכלה26/02/1417593 צפיות
עבודה מחוץ למדינה היא נחלתם השקטה של ישראלים רבים שבוחרים לעבוד מחוץ למדינה ומכניסים אליה הון זר, כמו גם הכשרה וידע על נהלי עבודה מחוץ למדינה.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1317355 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1316706 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אסף דוריכלכלה07/11/1318193 צפיות
השקעה בבורסה בזמן כתיבת שורות אלה יחידות ההשתפות של מניית שמן נפט וגז נוחתות כתשעים ושלושה אחוזים ומשקיעי המניה קרי: הציבור הרחב הפסיד הון תועפות שמסתכם בכחצי מיליארד שקלים.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132175 צפיות
בשנים האחרונות הולכת ומחריפה הירידה באיכות האוויר בישראל. ירידה זו נובעת מהעלייה המתמדת ברמת החיים, המביאה להגדלה ניכרת בפליטת מזהמי אויר לאטמוספרה בעקבות פעילויות כגון: יצור אנרגיה, שימוש בתחבורה ופעילות התעשייה.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132251 צפיות
מידי פעם מפרסמים משרדי הממשלה מכרזים לפרויקטים ציבוריים עתירי קרקע, המיועדים להקמה על קרקעות לא-סחירות. ישנו קושי בתמחור ערכן הכלכלי של קרקעות אלו ולרוב מיוחס להן ערך נמוך העלול להוביל לצריכת קרקע גבוהה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica