חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות של בעלי חיייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מאת: דוד המענטזדיוור אלקטרוני23/07/2012960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיות המחמד שלנו עברו מספר פעמים ובדרך כלל מהלכים הם בכל רחבי הארץ או אפילו לארץ חדשה. זה אומר שאנחנו בדרך כלל להטיס אותם ויש להם, במהלך השנים, לבוא עם כמה טיפים על איך להבטיח שהם יגיעו בשלום.

אם עדיין לא החלטתי על הדרך הטובה ביותר להעביר את חיות המחמד שלכם, אני בדרך כלל חושב על מצב שבו יהיה פחות מלחיץ. זכור כי כאשר אתה טס חיות מחמד ולא טסים איתם, כלומר הם לא יהיו באותה טיסה כמו שאתה, חיות המחמד שלך יש לבדוק את המטען של לפחות שלוש שעות לפני מועד ההמראה. להוסיף מדי פעם את הטיסה, בתוספת עוד שעה ביעד כדי לשחרר אותם מן המטען. לפעמים זה פחות זמן חיות המחמד שלכם להסיע אותם ולא זבוב. כמו כן, בדוק עם הווטרינר שלך כדי לראות אם טיסה היא בטוחה עבור חיית המחמד שלך. במצב שלנו, אחד החתולים שלנו יש מצב הלב ואת הווטרינר שלנו אינו ממליץ לטוס בשל הלחץ מעורב שינוי בלחץ האוויר (בגובה).

אם אתם מתכננים על העברת החתולים שלך בטיסה לבית החדש שלך, שים לב שרוב חברות התעופה יתעקש אתה משתמש יאט"אהמוביל אישרה להעביר את חיית המחמד שלכם. אישרה דרישות IATA הספק מבוססים על כמה צרכים מינים וגודל החיה. לחיות IATA תקנות בעלי חיים לתיאור סטנדרטים מינימליים לבנייה המוביל לכל סוגי בעלי חיים, החל בחרקים על פילים.

כמו כן, מקום בעל החיים שלכם יש להזמין לפחות 48 שעות מראש. ברוב חברות התעופה יש הגבלות על מספר בעלי החיים הם נושאים בכל טיסה.

רק כלבים קטנים וחתולים יכולים לנסוע בתא איתך או אם חברת התעופה לא תאפשר זאת בשל מגבלות מקום, חיית המחמד שלך תישלח כמטען מיוחד בבטן מחומם ומאוורר. אחיזה מספקת באזור שקט חשוך, אשר יכול להיות מלחיץ פחות מ תא רועש.

שאלות חשובות לשאול את חברת התעופה

אני מעדיף נסיעות חיית המחמד שלי בתא המטען במקום באזור המטען. האם יש לך מקום פנוי על הטיסה אני צריך?
אם אין מקום בבטן, מה הטמפרטורה באזור המטען / מטען?
הערה ביקורתית: כאשר מזמינים חיות המחמד שלנו עם חברת התעופה, אף פעם לא חשבתי לשאול את השאלה, עד הווטרינר שלי הזכיר את זה. מיד התקשרתי חברות התעופה ומצא כי שטח המטען שבו חיות המחמד שלנו יהיה לא מחומם, ומאז הם טסו בפברואר מסן פרנסיסקו דרך מיניאפוליס לטורונטו, הם כנראה לא היה שורד. הקפד לשאול!
אתה תספק מדבקות ותוויות מתאימות עבור הספק חיית המחמד?
מה קורה אם הטיסה היא הוסטה לרחובות? מה קורה חיית המחמד שלי?
לאן אני הולך להכניס את חיית המחמד שלי?
כמה זמן מראש האם חיית המחמד שלי צריך להיות בשדה התעופה?
מהי העלות לטוס חיית המחמד שלי?
אילו מסמכים צריך ללוות את חיית המחמד שלי?
איזה מסמכים אני מביא להרים חיית המחמד שלי?
חיית המחמד שלי תבדוק במכס כאן או עם הגעתם?
האם יש לך הגבלות משקל?
ותודה רבה לדוד המאונן, על המידע החשוב, בקרו באתר הבית של דוד , שם תגלו המון מידע בנושאים שונים וגם בנושאי ההובלות השונים

:)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוד המענטז, כל היום מזיז תטוסי'ק לצלילי הדבקה היפנית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד המענטז

מאת: דוד המענטזאירועים וחתונות – כללי16/09/12747 צפיות
השוקולד הוא לא רק שמור על עצמך מהנה של עוד. חוקר בבריטניה גילה דרך לשנות לבזבז נוצר מייצור שוקולד לסביבת גז קיימא. בין אם ביו דיזל או מימן הידידותי לסביבה לתאי דלק, באותה מידה יכולה כעת להיות מיוצר ניצול מקלט חרושת לשוקולד. צילום שלב נוסף, מכונית מירוץ למחצה מתכלה מערכת 3 נעשתה על מנת להפעיל את הגז המיוחד הזה.

מאת: דוד המענטזתחביבים09/09/12980 צפיות
סיפור אמיתי וליגאלי על סדנת שוקולד מדהימה שאני והילדים שלי ואישתי עברנו אפילו העלתי תמונה של שוקולד, שלא תגידו שלא משקיעים בכם הא! :)

מאת: דוד המענטזאינטרנט - כללי24/07/121699 צפיות
אמיליה ארהארט אמיליה ארהארט המאמר המושלם בנושא אמיליה ארהארט

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142434 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138345 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132468 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132086 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132324 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132194 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132019 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica