חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעד לסביבה נקייה מתחיל בך

מאת: יואל אהרונירכב24/07/2012947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מחזיקים במוצר כמו רכב ידידותי לסביבה זה אומר הרבה על הבן אדם עצמו שמחזיק ברכב זה. זה הרבה יותר מהצהרה כלשהי של הפרט עצמו או איזושהי יומרנות כלשהי. מדובר למעשה באידיאולוגיה אמיתית. אדם שמחזיק כלי רכב ידידותי לסביבה משדר למעשה את "האני מאמין" שלו ובכך יכול לסחוף אחריו אנשים רבים שיבצעו זאת כמוהו. לא מדובר להשיג רק את הרכב הכי חסכוני שאפשר, ועם מחירי הדלק של היום אי אפשר להאשים אף אחד שבוחר ללכת בדרך זאת, אלא מדובר באמירה חזקה של אדם שבוחר ללכת בדרך שהוא מאמין בה בלב שלם. עם כל היתרונות שמוצר כמו רכב ידידותי לסביבה יכול להעניק לפרט יש כאן אמירה של אכפתיות גדולה, בלי הגזמה, מטובת המין האנושי. אנשים רבים יכולים לגחך נוכח המחשבה הזאת אבל אדם שמחזיק בכלי רכב ידידותי לסביבה נהנה מכמה עולמות הכוללים גם את העולם הפיזי וגם את העולם הנפשי. ואם כבר אפשר אז למה לא ליהנות כמו שצריך מכמה עולמות במקביל. זהו דבר שיכול להעניק לך סיפוק רב ואם אתה מסופק אז ייתכן וגם סביבתך תלך בדרכך ותרגיש את ההקרנה הנובעת ממך. אין כמעט חסרונות במהלך שכזה, והאמת למה שיהיו כשאר בוחרים בדרך כזאת. למען עתיד טוב יותר לכולם, לסביבתנו, לילדינו ולשאר האנשים היקרים לנו. בעזרת צעדים פשוטים, שאין בה מפסידים אלא רק מרוויחים אנו יכולים לעשות את העולם הזה ירוק יותר, בריא יותר, נקי יותר, מסופק יותר, ושלם יותר. ישנם הרבה צעדים שאפשר לבצע בדרך להשיג את "השלם" הזה כאשר אחת מהן והיא  אף די מתבקשת היא להיות מודעים לאפשרות של החזקת רכב ידידותי לסביבה. גם זה צעד כלשהו בדרך לאידיאה.

 



תגיות המאמר: רכב ידידותי לסביבה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואל אהרוני

מאת: יואל אהרוניקניות 03/03/13682 צפיות
מתנות לעובדים הפכו לחלק אינטגרלי בחיי העבודה ויחסי העבודה והעובד.

מאת: יואל אהרונימיתוג10/02/13916 צפיות
מיתוג הוא דבר חשוב ביותר עבור כל עסק וחברה וננסה להבין זאת לעומק.

מאת: יואל אהרוניאורטופדיה ופיזותרפיה10/02/13814 צפיות
קצת מהאפשרויות העומדות בפני אנשים הסובלים באופן כרוני מתופעות שונות של כאבי גב.

מאת: יואל אהרוניצרכנות29/09/12802 צפיות
מצעים אולי נתפסים כמתנה בנאלית, אך יש בהם הרבה מעבר לכך.

מאת: יואל אהרוניצרכנות27/09/12769 צפיות
מגבות איכותיות להעביר איתם את החורף יכולה להיות חוויה מתקנת.

מאת: יואל אהרוניעסקים - כללי24/06/12831 צפיות
הנושא של הרחקת יונים בארץ הפך להיות מפותח עד מאוד. כאן ניתן לראות למה ומי.

מאת: יואל אהרוניבידור ופנאי - כללי28/02/111057 צפיות
טיפים ועצות שיעזרו לבחור מתנות

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica