חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לעובדים כחלק אינטגרלי

מאת: יואל אהרוניקניות 03/03/2013680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם ישנה תקופה כלשהי בשנה שעובדים מחכים להם בקוצר רוח אז התקופה הזאת תהיה תקופת החגים. לא רק בגלל שמקבלים קצת ימי חופש ומנוחה בשביל לצבור כוחות, לנפוש ולהירגע בארץ או אם רוצים אפילו בחוץ לארץ. סיבה נוספת שעובדים מחכים לחגים הינה בגלל העובדה שמקומות תעסוקה רבים מחליטים לפנק את העובדים שלהם בתקופת החגים באמצעות מתנות לעובדים. כיום הנושא של מתנות לעובדים הם לדבר נפוץ ומקובל מאוד בעולם וגם פה בארץ. כאן במדינת ישראל, רוב המעסיקים הבוחרים לתת מתנות לעובדים עושים זאת בדרך כלל פעמיים בשנה. הפעם הראשונה בשנה העברית שזה קורה הינה בראשיתה כאשר חוגגים את ראש השנה ואז רבים הם המעסיקים שנותנים מתנות לעובדים. תקופה שניה הינה תקופת הפסח שגם בחג זה מעסיקים רבים נוטים לתת מתנות לעובדים שלהם. יש סוגים רבים ושונים של מתנות לעובדים ומעסיקים רבים פותרים לעצמם את ההתלבטות באמצעות מתן שוברים שונים המקנים את האפשרות לממש את השובר עצמו בידי העובד. בכך למעשה הועבד בוחר מה לעשות עם הסכום אותו בחר המעסיק לתת שבדרך כלל ניתן למימוש ברשתות קניה שונות מתחומים שונים של עולם הצרכנות בין אם מדובר במותגי אופנה, הנעלה וכדומה. כמובן שמן הצד השני של המתרס ישנם מעסיקים רציניים, שמשקיעים מחשבה בעובדים שלהם ושוקלים בכובד ראש מדי שנה מה לתת לעובדים שלהם בתור מתנות. הרבה פעמים בוחרים המעסיקים לתת מתנות ברוח החג הרלוונטי למתן המתנה. כלומר, למשל האפשרות לתת סלסלה יפה עם דברים הקשורים בראש השנה כמו תפוחים, דבש וכדומה. דברים שלמעשה יהיו מזוהים עם החג ויצביעו על מחשבה שעומדת מאחורי המתנות ולא משהו מובן מאליו בדמות שוברים. למרות שעובדים שמחים יעדיפו לקבל משהו מאשר כלום, את זה בטוח ניתן להגיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואל אהרוני

מאת: יואל אהרונימיתוג10/02/13914 צפיות
מיתוג הוא דבר חשוב ביותר עבור כל עסק וחברה וננסה להבין זאת לעומק.

מאת: יואל אהרוניאורטופדיה ופיזותרפיה10/02/13813 צפיות
קצת מהאפשרויות העומדות בפני אנשים הסובלים באופן כרוני מתופעות שונות של כאבי גב.

מאת: יואל אהרוניצרכנות29/09/12800 צפיות
מצעים אולי נתפסים כמתנה בנאלית, אך יש בהם הרבה מעבר לכך.

מאת: יואל אהרוניצרכנות27/09/12768 צפיות
מגבות איכותיות להעביר איתם את החורף יכולה להיות חוויה מתקנת.

מאת: יואל אהרונירכב24/07/12946 צפיות
כאשר מחזיקים במוצר כמו רכב ידידותי לסביבה זה אומר הרבה על הבן אדם עצמו שמחזיק ברכב זה. זה הרבה יותר מהצהרה כלשהי של הפרט עצמו או איזושהי יומרנות כלשהי. מדובר למעשה באידיאולוגיה אמיתית.

מאת: יואל אהרוניעסקים - כללי24/06/12829 צפיות
הנושא של הרחקת יונים בארץ הפך להיות מפותח עד מאוד. כאן ניתן לראות למה ומי.

מאת: יואל אהרוניבידור ופנאי - כללי28/02/111056 צפיות
טיפים ועצות שיעזרו לבחור מתנות

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186763 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica