חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אם בעבר כל מה שהיה חשוב זה מיקום פיזי של העסק. היום רוב מה שחשוב זה מיקום פיזי של העסק ברשת!

מאת: אסתי פזרשתות חברתיות25/07/20121009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו מבחינים בעליה גדולה מאוד של בתי עסק שמצטרפים לשורות "דף עסקי" ברשת פייסבוק..

כידוע, בישראל יש 7.9 מליון איש. שמתוכן 3.4 מליון גולשים בפייסבוק. רשת חברתית מספר 1 בעולם ואתר מספר 2 מיד אחרי גוגל. בממוצע לכל אדם 232 חברים. בממוצע כל גולש שוהה ברשת כ-11 שעות מידי חודש!

איפה עוד כדאי לנו להציג למופת את בית העסק שלנו אם לא במקום בו אנשים נכנסים בתודעה של: "נכנסנו כדי להעביר שעות פנאי".   אין צורך להיות מתמטיקאי או גאון כדי להבין את המשמעות.

שיש לפייסבוק ברמת יצירת הקשר, פרסום פוסטים, עדכונים, סיפורים, מערכת יחסים עם הקהל שהיא לא חד משמעית רק פרסומות אלא גם קצת תוכן כללי בנושא  המתאים לדף והרחבת ראיית עולמו של הקורא, תוך כדי זכייה בחשיפה וכניסה לתודעתו של הצופה.

שלא נדבר על לייקים בשרשרת שפוסט מוצלח יכול להגיע גם לכמות קוראים שאין לנו מעקב אחריהם. לחלקנו זה נשמע מובן מאליו משמעות הלייק בדף עסקי. אבל לכל אותם שעוד לא בטוחים: אדם שלחץ לך לייק על דף בית העסק, הוא אדם שיוכל לראות פוסטים (פרסומים) עתידיים שתעלה בדף.

כמו כן, 73% אחוז מבתי עסק מדווחים על שיפור בנושא החשיפה בזכות רשת פייסבוק.

מה אפשר לעשות בדף עסקי אתם שואלים?:

- ליצור איטקציות עם דפים עסקיים רלוונטים ולפתח קשרים

-לפרסם חדשות כלליות בתחום כדי לעניין אנשים לכנס לדף שלכם ולשהות בו כמה שיותר זמן

-לתת מענה מהיר לכותבים (זה בגדר שירות מוצלח ומועיל).

-להציג תהליכים של פרויקטים ולספר את הסיפור מתחילתו ועד סופו.

-להציג מוצרים וחידושים.

וכן הלאה והלאה. כל זה במטרה להחיות את הדף וליצור תנועה!

-

איפה בכול זאת הבעיה? בכוחו של פייסבוק  לצייר עסק קטן כתאגיד! ואותו דבר הפוך! עסק גדול שלא מוצא זמן להשקיע בדף העסקי וכ-ן קיים כבר ברשת – עלול לפגוע בשמו. למה? כיוון שההנחה הגורפת מצד הקורא היא; שכנראה אין להם תקציב לפרסום שהוא טוב, או שאין פרסומים חדשים כי לא קורה הרבה בעסק.

ממש כך הדבר! כשאנחנו כקוראים נתקלים בדף עסקי לא מתוחזק, מבחינתנו דף ללא פעילות מייצד את בית העסק. הוא כמו עסק שלא לגמרי עובד. וההנחה הזו מספרת לנו שעדיף שלא יהיה דף עסקי בכלל  ברשת מאשר לפגוע בשם.

אז לסיכומם של דברים:

-יש לנו רשת  חברתית חינמית אבל חשוב להשתמש בה בתבונה.

-עדיף לא להיות קיים מאשר להיות חצי קיים.

-מי שלא ברשת, הוא לא אופציה עבור מיליוני אנשים.

אם בעבר כל מה שהיה חשוב זה מיקום פיזי של העסק. היום רוב מה שחשוב זה מיקום פיזי של העסק ברשת!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתי פז

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162929 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148633 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica