חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספקי אינטרנט – השוואת מחירים

מאת: מערכת Telecom Expertsייעוץ עסקי25/07/20121595 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספקי אינטרנט – השוואת מחירים

 

 

שוק ספקי האינטרנט למגזר הפרטי חווה שינוי דרמטי. במגזר העסקי המהפך נמצא ממש מעבר לפינה.

איך לא מפסידים את ההתפתחות המדהימה הזו ובוחרים בספק שירותי האינטרנט המתאים והחסכוני ביותר למגזר העסקי?

המהפך בעולם המחירים של ספקי האינטרנט למגזר הפרטי הקדים את המהפך בשוק הסלולר, למי שהספיק לשכוח. מהלך זה זעזע את כל השוק ויצר כמה אפקטים במקביל:

א. כל ספקי האינטרנט הורידו את מחירי הגלישה שלהם.

ב. כיום כמעט כל החבילות הן ללא התחייבות וללא קנסות יציאה.

ג. חברות הסלולר (בשלב זה סלקום ופרטנר) יצאו בחבילות משולבות תקשורת סלולרית וקווית הכוללות בתוכן גם נתב פס רחב משולב אלחוטי חכם ושירותי גלישה באינטרנט.

ד. ספקים רבים החלו להסתער על שוק זה מכל עבריו, כשכל ספק מנסה לתפוס נישה של השוק, שמשלבת שירותי אינטרנט עם שירותים נוספים. הספקים החדשים הבולטים, שנכנסו בשנה האחרונה לשוק שירותי האינטרנט, הם:

 1) חברת Triple-C המשלבת שירותי ענן מגוונים עם שירותי אינטרנט.

 2) חברת 019 טלזר המשלבת  שירותי מב"ל (מפעיל בינלאומי) עם שירותי גלישה.

 3) חברת אינטרספייס המשלבת שירותי אחסון וענן לאתרים עם שירותי אינטרנט.

 4) חברת תדיראןטלקום המספקת שירותי מרכזיות פיזיות ובענן עם שירותי אינטרנט.

 5) חברת מארס 019 טלקום המשלבת שירותים עסקיים ופרטיים בענן (המכוונים לעולם ה- SoHo וה- SMB) עם שירותי אינטרנט במחירים זולים (למשל: מבצע חדירה של 17.9 ₪ לחודש לחיבור של 10 מגה).

 6) חברת אינטרנט בינת הרחיבה את סל מוצריה והחלה לשווק שירותי אבטחה בענן משולבים עם שירותים עסקיים בדגש על רשתות אינטרנט מאובטחות לעסקים וארגונים, תשתיות ענן בינלאומי וניהול רוחבי פס. יש כמובן עוד חברות רבות, סה"כ נכון למחצית 2012 יש בישראל 44 חברות בעלות רישיון ISP. אין ספק, שמדובר במבחר גדול מאוד של ספקים המתחרים בניהם על ליבו (וכיסו) של הלקוח.

ה. עסקים וארגונים רבים גילו את העובדה, שלא כדאי היום להיות לקוח עסקי והחלו להעביר את חיבורי האינטרנט העסקיים שלהם לחיבורים מסוג של לקוחות פרטיים.

אין כל טעם כלכלי להישאר עם ההסכמים הישנים בחיבורי אינטרנט ישנים, שנעשים בטכנולוגיות מאוד ישנות שעבר זמנן, שיש בהן התחייבויות ארוכות טווח, קנסות יציאה, ואין בהם יתרון תחרותי.

אנו מציעים לעסקים בדיקה מעמיקה של חשבונות חברת האינטרנט (תשתית גישה + ISP) ובמידה ונמצאו טעויות חיוב בחיובים הקודמים אנו נטפל בזיכוי כספי. כ"כ נסייע במו"מ מול חברת תשתית הגישה והאינטרנט ISP וביצוע אופטימיזציה לשימושי הלקוח, תוך הצגת וחישוב החיסכון שיושג בפועל מול העלויות לפני הטיפול שלנו. במידה ויושג חיסכון כספי: על החיסכון ל- 12 חודשים ראשונים בלבד נגבה 25% מהחיסכון.

אז איך משווים ובוחרים ספק אינטרנט?

בחירת ISP אינה מבצע חד-פעמי אלא תהליך מתמשך של בחינה מתמדת של צרכי העסק מול המצאי והשירותים בשוק כל הזמן. תהליכי בחירת ISP לעסק עלולים להיות פרויקט מורכב ומבולבל, במיוחד כשהשוק מוצף ספקים,שמציעים פתרונות במחירים שנראים קוסמים ומנסים ללכוד בכך את הלקוחות.

לכן, כל בעל עסק \ ארגון צריך לשאול את עצמו כמה שאלות:

א. כמה תקציב מוקצה או אפשרי להקצות לתחום זה?

ב. עם מי יש כאן עסק? בחירת הספק היא תהליך לא מהיר ולא פשוט. מאוד מומלץ לבחור ביועצים בלתי תלויים בספק זה או אחר. יש ספקים המבטיחים הרים וגבעות בלי יכולת לממש את הבטחותיהם. צריך להיזהר מהם כמו מאש.

ג. מה קורה עם שינויים ושדרוגים במהלך ההסכם? איך מתמחרים שינוייםוצרכים חדשים שעולים בתוך תקופת ההסכם?

ד. האם ניתן לעבור ספק בקלות?

ה. האם ניתן לעבור בין תשתיות בקלות? ספק, שמספק ללקוח ציוד קנייני הכובל אותו לתשתית אחת, אינו הפתרון המומלץ, בלשון המעטה.

ו. האם יש תמיכה לאחור למערכות ישנות קיימות ולמערכות Legacy אחרות?

ז. האם כל הצרכים של העסק יכולים לקבל מענה אצל הספק? אם לאו, יש לחפש ספק אחר.

ח. מה עם ה- SLA? ספק רציני מספק ללקוחותיו SLA (הסכם רמת שירות) ברור, קפדני ומפורט, כולל החזרים, במידה ואין עמידה מצדו בהסכם.

ט. האם הספק עובד בשקיפות? יש להתרחק ממי שאינו עובד בשקיפות. השקיפות משמעה: היכולת לראות בכל רגע מה קורה, כמה זה עולה, מה איכות השירותים והחיבורים, מה ניצולת הקווים והחיבורים, הכול גלוי ועל השולחן, ההסכמים ברורים ומובנים בלי עלויות נסתרות ובלי הפתעות.

י. היכן ממוקמים השירותים, החיבורים, המתגים והשרתים של ה- ISP? על מי, שחייב חיבורי אינטרנט יציבים ורחבי פס לעולם הגדול, לחפש ספק, שיש לו תשתית סיבים בינלאומיים או גישה ישירה לתשתית כזו. מי שזקוק לשירותי ענן ורוב צרכיו בישראל, ראוי שיעדיף שירותים המצויים בענן בתוך ישראל.

י"א. האם קיים צורך ממשי והאם הספק מציע שירות אינטרנטי הכולל שליטה מרחוק וגיבוי מרחוק על כל מכשירי הקצה הניידים (לרבות שליטה מלאה על אבטחת מכשירי הקצה וההוצאות של אותם מכשירים: דקות שיחה, מסרונים, גלישה).

י"ב. האם יש צורך לשלב בין חיבורים לשני ISP (לצרכי שרידות ואמינות התקשורת)? האם יש אי-תלות מוחלטת בין שני החיבורים כדי להבטיח שרידות מרבית?

י"ג. מהן רמות האבטחה והשרידות של השירותים המסופקים? מהן רמות הסיכון (אם יש) בשירותים הללו? איזה ביטוחים נדרשים אצל הלקוח ו\או הספק לצורך קיום השירותים? 

שורה תחתונה:

מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק. אנו, בכל מקרה, עומדים לרשותכם לסייע בבחינת החלופות השונות, הצגת יתרונות וחסרונות שלכל חלופה, על מנת שתבחרו בחלופה האופטימלית מבחינתכם. מומלץ למצות את אפשרויות החיסכון בהוצאות התקשורת הטמונות בשירותים החדשים, שמספקים גם יכולות חדשות בשוק שירותי האינטרנט,מה שיכול להוות יתרון תחרותי משמעותי בשוק לכל עסק וארגון.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לאחר 20 שנה של ייעוץ לעסקים גדולים במשק ביניהם משרדי ממשלה, משרד הביטחון, צה"ל, בנקים, חברות תעשייה ושירותים בכל המגזרים במשק בתחומי מערכות התקשורת והמחשוב, החלטנו מספר מהנדסי תקשורת בעלי ניסיון רב לסייע לעסקים קטנים ובינוניים לשדרג את מערך התקשורת והמחשוב של העסק שלכם תוך חיסכון בהוצאות השוטפות ובפרט בשוק התקשורת הסלולרית שנהפך להיות מרכיב משמעותי בהוצאות התקשורת של כל עסק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת Telecom Experts

מאת: מערכת Telecom Expertsטלפונים סלולריים16/08/121125 צפיות
מאת: מערכת Telecom Experts - המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב מכשירי סלולר דוגמת אייפון 4s מבית אפל, הופכים את המשתמש לבעל יכולת מחשוב ותקשורת שעולה על מה שיש במחשב נייד.

מאת: מערכת Telecom Expertsמחשבים וטכנולגיה - כללי12/06/121398 צפיות
עולם המרכזיות העסקיות נמצא בתזזית של מעבר לשירותים מנוהלים מרחוק ובענן. איך לא מפסידים את ההתפתחות הזו ובוחרים במרכזיה המתאימה והחסכונית לעסק?

מאת: מערכת Telecom Expertsמחשבים וטכנולגיה - כללי26/03/12938 צפיות
IP-Centrex החל לצבור תאוצה בישראל, בתחרות עזה בין הספקים. מה זה אומר לעסקים וארגונים? הגדרה בסיסית: IP-Centrex הוא שירות טלפוניה לעסק במיקור חוץ (Outsourcing), שמצוי שלא בתוך העסק. שירותים אלו ניתנים כיום בישראל ע"י בזק, 012-סמייל ונטוויז'ן-013-ברק. בקרוב יינתנו שירותים אלו ע"י הוט, סלקום ופרטנר. שחקנים נוספים נמצאים בדרכם לשוק זה ונציג אותם כאן, כשהשירות המוצע אצלם יהיה רלוונטי.

מאת: מערכת Telecom Expertsטכנולוגיות חדשות28/02/121218 צפיות
מרכזיה וירטואלית בענן אינה גימיק. מדובר בפתרון זמין, יעיל וזול. איך בוחרים ספק שירות ובוחרים בשירות המתאים?

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222239 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22900 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21952 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica