חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כולן מבקשות הגדלת חזה?

יותר ויותר ישראליות מבקשות לעבור את הניתוח הנחשק – הגדלת חזה. בשנההאחרונה האחוזים של הנשים שכבר עברו את ההליך הכירורגי הוא גדול יותר מאיפעם. אז מה הפלא שאפילו ברים כבר הבינו את הטרנד וישנם כאלה שמציעיםללקוחותיהם תחרות והגרלה כאשר הפרס הראשון הוא הגדלת חזה.

מדוברכאמור ביוזמה שנראתה בשבוע שעבר באחת הכתבות ברשת. הבר המדובר הינו ברבדרום הארץ, וליתר דיוק בנתיבות. היחצן והבעלים של המקום טענו כי הטרנדהמיוחד הזה הינו פרי מחשבה שלהם. אחד מהם ציין כי הנשים כולן ראו את הלהיטהחדש כגימיק שיווקי מרהיב. יותר ויותר לקוחות ביקשו להיכנס להגרלה המיוחדתשהזוכה בה כאמור תזכה לניתוח הגדלת חזה.

אבלהמפליא הוא שלא רק נשים רכשו כרטיסי הגרלה. מהכתבה עולה כי מס' לא קטן שללקוחות גברים ביקשו כרטיס השתתפות בהגרלה כדי להעניק לבנות זוגם את הפרסהייחודי הזה. ישנם לא מעט גברים שרכשו את כרטיס ההגרלה במרה למכור את הפרס,כלומר ניתוח הגדלת חזה לכל מי שמוכנה לשלם את המחיר וכמובן שמדובר בהנחהמסוימת.

הרעיון הזה הביא איתו שיח רחב ברשת. ישראלים רבים ראו אתהטרנד של ניתוח הגדלת חזה כמיוחד וכמעט שלא נשמעו קולות של התנגדות. אחתהלקוחות שאיתן שוחחנו טענה כי בסך הכל מדובר במיזם חיובי, יותר ויותר נשיםמבקשות לעבור הגדלת חזה, היא אומרת, זה לא רק למראה החיצוני אלא גם לדימויהעצמי. היא מספרת כי היא עצמה עברה כבר את הניתוח בשנה שעברה ומיד אחריהחברותיה בזו אחר זו.

ניתוח הגדלת חזה, כך היא אומרת, הביא לי המוןביטחון עצמי שלא היה לי קודם. למרות שאני נראית טוב יחסית עדיין רציתישינוי במראה שלי, ניתוח הגדלת חזה עשה בהחלט את העבודה עבורי וכעת אין ליספק בכלל שמדובר במשהו חיובי.

בתוך כך ההגרלה נמשכת ובעלי המקוםמספרים גם על עלייה במכירות. אחד מהם אמר בכתבה שזהו גימיק שיווקי שאיןלשום בר אחר בארץ. וכעת נשאר לשאול אם הגדלת חזה בתור פרס תופיע גם בבריםאחרים בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131657 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131439 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131960 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica