חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תא צילום לאירועים - אטרקציה מודרנית

מאת: קידום אתריםצילום אירועים01/08/20124709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הטרנדים החמים כיום בשוק האירועים הישראלי הוא תא צילום לאירועים. מדובר בתא צילום הדומה במקצת לאלה הנמצאים בקניונים ואליו ניתן להיכנס ולהצטלם בכל עת ולהפיק שורה של תמונות.

תא הצילום יכול להיות מוצב באולם האירועים עצמו או מחוצה לו כאשר האורחים ומארגני האירוע גם כן יכולים להיכנס, להצטלם ולהשטות וליצור מגוון של מזכרות לא שגרתיות ומיוחדות מהאירוע שלהם.
נוסף על כך בעת הכניסה לתא הצילום ניתן לבחור אם התמונות אותן נצלם יהיו בשחור לבן או בצבע. התמונות בדרך כלל יוצאות ברצף ומודפסות על המקום. נוסף לתמונות המופקות בתא הצילום ניתן להפוך את אותן תמונות לאביזרים כמו מגנטים וכדומה, ואף להעלות אותן לרשת האינטרנט בצורה דיגיטאלית ובכך לשתף את שאר חברי האירוע.

ניתן להצטלם גם כן עם מגוון אביזרים שונים ומשונים המונחים בקרבת תא הצילום והתמונות עימם יוצרות אווירה מיוחדת, כמו כן ישנן גם הקלטות וידאו של המתרחש בתאי הצילום. התכנים הנוצרים בתא הצילום כמו הקלטות הוידאו והתמונות המצולמות מועלים בזמן אמת גם לרשת האינטרנט ולרשתות החברתיות. הרצון של מארגני האירוע ליצור אירוע בלתי נשכח שידובר בו עוד רבות בשיחות סלון משפחתיות או בשיחות בין חברים מאתגר את החוגגים לחפש תמיד את הטרנד הבא שיגרום לאירוע להיות חוויה בלתי נשכחת, אין ספק שהוספת תא צילום גם מגוון את החוויה שביצירת האירוע, גורם לאווירה שונה ומיוחדת בקרב החוגגים ונוסף על הכל מוסיף תמונות וקטעי וידאו שנשמרים על מגוון מדיות דיגיטאליות המשמשות כמזכרת מעניינת ומיוחדת.

העולם הדיגיטאלי והטכנולוגי של היום משלב את הצורך בעדכון תמידי ושיתוף ממוחשב של החוויות השונות של מעגלי החברים והמשפחות, תא הצילום שמהווה אטרקציה שהיא בכל מובן מתקדמת מאוד מבחינה טכנולוגית ומאפשרת  הנאה ועידכון בזמן אמת ופרסום באינטרנט וברשת החברתית של החברים והמשפחה בתמונות וקטעי וידאו המבטאים הומור והנאה, הוא בהחלט הדבר הבא בכל הקשור לארגון והקמת אירועים.
כיום כאשר כולנו מחפשים לשדרג את האירוע ואף מחפשים באופן תמידי את מה שיעשה אותו מיוחד ושונה, נראה שתא צילום הוא מה שיכול להפוך לנו את האירוע למעניין ומהנה מאוד.

בקרו באתר של פייסבוט תא צילום מושלם לאירועים - http://www.facebooth.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/13948 צפיות
אתר הקניות של ישראל "בחינם" קראו ולמדו מה הוא מציע ובאיזה מחירים, כל המידע נמצא בעמוד זה.

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131351 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121619 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121776 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121491 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121517 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121116 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181660 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181265 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171645 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172190 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica