חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שתרצו לדעת בנוגע לביטוח הרכב שלכם

מאת: דור גלביטוח רכב01/08/2012835 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלה רטורית אבל חשובה למה צריך ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא מוצר ביטוחי שמין הסתם כולכם מחזיקים במידה ויש לכם מכונית, אופנוע או קטנוע. אחרי הסיפור הקצר תבינו למה. יום ראשון בבוקר, אתה תקוע בפקקים של איילון פתאום כאילו משום מקום אתה מרגיש חבטה ממש קשה בחלק האחורי של הרכב שלך. מדובר על מכונית בת 4 כזאת שעוד התלבטת לגבי הצורך בביטוח מקיף. לשמחתך סוכן הביטוח שלך הצליח לשכנע אותך בנחיצות של הביטוח. ועכשיו כשהייתה תאונה במהירות ממש נמוכה אבל הנשק ממש גדול אתה ממש שמח שעשית אותו.

איפה הכי שווה לרכוש ביטוח רכב

שאלה ממש מצוינת. הדבר הכי נכון ביותר לעשות הוא פשוט השוואת מחירים אל מול התנאים המדויקים של הביטוח. תתפלאו לראות שיש הבדלים בין חברות הביטוח גם כשמדובר על ביטוח חובה. לכול חברה השיקולים שלה כשהיא מוכרת לכם ביטוח רכב.

ביטוח חובה מכול הסיבות הטובות

ביטוח חובה לרכב הוא הבסיס של כול עולם ביטוחי הרכב מדובר על מוצר חובה אותו קבעה המדינה כרף הכניסה ולכן אתם חייבים להחזיק אחד כזה בר תוקף. אם הוא לא יהיה, סביר להניח שלא תוכלו לעבור את הטסט. חוץ מזה ממש לא נעים להיקלע לתאונה בלי ביטוח חובה לפחות כזה שייתן לכם הגנה במקרה של פגיעה פיזית שלא לדבר על אנשים אחרים שיסעו אתכם ולא יהיו מוגנים בכלל מבחינת הביטוח.

ביטוח צד ג כי לא תרצו להסתבך

ביטוח צד ג מגן עליכם בשעה שאתם פוגעים בצד ג ומוכחת אשמכם. או בשעה שאתם פוגעים במכונית אחרת. אם יש לכם ביטוח מקיף מין הסתם גם יש לכם ביטוח צד ג מאידך ביטוח צד ג הוא משהו שאתם צריכים לרכוש אם יש לכם רק ביטוח חובה.

ביטוח מקיף לרכב משמעותי ושימושי

ביטוח מקיף לרכב הוא החלק הביטוחי שנותן לכם כיסוי סמקרה של פגיעה ברכב שלכם. זו יכולה להיות גניבה או פגיעה במכונית שלכם. מדובר על נזק שיכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים

השתתפות עצמית

אחת הנקודות שתמיד עולות במקרה של תאונות קלות האם שווה או לא שווה להפעיל את הביטוח. המושג השתתפות עצמית נולד מהסיבה הפשוטה שחברות הביטוח רוצות להימנע מהכאב ראש הממש גדול של טיפול בתביעות ממש קטנות. כאלו שהעלות שלהן ממש זניחה. ההשתתפות העצמית אמורה למנוע את בלבול המח הזה מהן.

הרכב שלכם טוטאל לוס תוך כמה זמן תקבלו את הכסף שלכם

במידה ותגישו תביעת ביטוח.יעבור פרק זמן של ארבעים וחמישה ימים עד שתקבלו את הכסף שמגיע לכם מחברת הביטוח

מה יוכל לעשות למענכם סוכן הביטוח שלכם

סוכן הביטוח שלכם הוא איש מאוד חשוב כשמדובר על תאונת דרכים, הוא האיש שיקשר אתכם מול חברת הביטוח ובמידה ויעשה עבודה טובה סביר להניח שתהיו אסירי תודה בכול זאת מדובר על תהליך שבמהותו מאוד לא נעים ולכן כול עזרה אותה תקבלו היא ממש חשובה. סוכן הביטוח זה האיש שתפקידו לעשות זאת עבורכם. נצלו אותו

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גל

מאת: דור גלביטוח נסיעות01/08/12936 צפיות
תוקפה של הפוליסה והתאמתה לאורכה של הנסיעה: יש חשיבות עצומה לסעיף זה, והוא משתנה בהתאם לתוכניות השונות, מ-55 יום ועד שנה. מומלץ לברר מראש מהן האפשרויות העומדות בפני

מאת: דור גלביטוח פנסיוני31/07/12958 צפיות
ידע צברתם באופן כזה או אחר, יועץ טוב גם מצאתם. עכשיו הגיעה השעה לבחור גוף פיננסי יציב שינהל עבורכם את הפנסיה. בשנים האחרונות תוכלו למצוא מגוון של בתי השקעות וחברות ביטוח שמנהלות קרנות פנסיה פרטיות. חלקם עושים זאת

מאת: דור גלהלוואות31/07/12893 צפיות
נקודה אחת שאנחנו רוצים להדגיש בפניכם נוגעת לביטוח המשכנתא שהוא נגזרת של המשכנתא שלכם. מדובר על סעיף חובה, פעם רכשתם אותו ממש בלי לחשוב מהבנק שלכם. נכון לימים אלו אתם יכולים לרכוש את המשכנתא שלכם אצל סוכן

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica