חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

F-commerce

מאת: יניב פלדמןרשתות חברתיות02/08/20121192 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות וירטואלית בעברית בפייסבוק

נכון לעכשיו יש כ- 3,472,360 משתמשים בפייסבוק בישראל. יותר ויותר עסקים בישראל מבינים שלכל בית עסק מומלץ, מעבר לאתר אינטרנט להשתמש בפייסבוק כמקור נוסף למציאת לקוחות חדשים והגדלת רווחים. עמוד עסקי נהייה פופולארי (יותר ויותר עסקים מבינים את חשיבות הרשתות החברתיות – אם אתה לא שם אתה לא קיים) ולכן בניית חנות וירטואלית בפייסבוק הינה פיתרון קל ונוח לכל עסק שרוצה למכור מוצרים ולהניב הכנסה נאה בעקבות מסת הלקוחות הפוטנציאליים הנחשפים לעסק.

כמה נתונים לגבי חנויות בפייסבוק:
1. פרוקטר וגמבל מכרו 1,000 חיתולים בשעה! דרך חנות וירטואלית בפייסבוק.

2. לכל שלושת המותגים המובילים בפייסבוק יש חנות בפייסבוק: קוקה קולה, סטארבקס ודיסני.

3. 6 שעות לקח לחנות התכשיטים ריצ'ל רוי למכור את כל הסחורה שלהם דרך הפייסבוק.

4. 1,300 מוצרים מוספים כל שבוע לחנות אסוס בפייסבוק.

5. 75% מהמשתמשים בפייסבוק עשו לייק על מותג.

6. 51% שמשתמש שעשה לייק על עמוד העסק יבצע רכישה בעתיד.

פלטפורמת CashCow מאפשרת מסחר אלקטרוני בפייסבוק (F-commerce) בשפה העברית ובחינם. 
משמעות המושג (Facebook Commerce) F-commerce הוא מכירת מוצרים או שרותים באמצעות פלטפורמת פייסבוק. המטרה השיווקית היא בראש ובראשונה להניב הכנסות ולייצר מכירות באמצעות הרשת החברתית של פייסבוק והיעד הוא כמובן השגת ROI.

הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לבצע רכישות בצורה ישירה בפייסבוק ללא יציאה לאתר חיצוני. הפיצ'רים הם למעשה החוזק של ה F-commerce: לייק, תגובה, שיתוף, "אני אוהב את זה", מבצעים, קנייה קבוצתית ועוד. כלים אלה בצירוף דוחות וסטטיסטיקות מאפשרים ניהול מקצועי, ניתוח דוחות והסקת מסקנות לשיפור החנות.

חנויות מקוונת בפייסבוק הם כלי מכירתי אדיר לעסקים קטנים במיוחד, בעיקר בשל היכולת להשתמש בפלטפורמה של פייסבוק מבלי לבנות אתר מסחרי בעלות גבוהה. היתרון העצום הוא הנוחות והקלות שהמשתמשים לא צריכים לצאת מהפייסבוק לרכוש את המוצרים. ערוץ השיווק והמכירה הזה יעיל ורווחי לעומת ערוצי מכירה אחרים.  אחת מהסיבות הן מהעובדה הפשוטה שיקר יותר להניע תנועת קונים לאתר הבית של העסק, מאשר לחנות וירטואלית בתוך הפייסבוק.

40% מהעסקים הקטנים שמוכרים מוצרים ושירותים בפייסבוק, מעידים שזהו ערוץ המכירה הבלעדי שלהם. על אף התחרות הרבה מצד המותגים הגדולים, עסקים פרטיים מעדיפים את פייסבוק כערוץ מכירה.

חנות בפייסבוק מאפשרת שיטות שיווק שונות כמו תחרויות, פרסום ממומן ישירות לחנות, ייבוא מאסיבי של מוצרים, עיצובים וגרפיקה והכי חשוב אבטחת מידע בטכנולוגיות הכי חדישות וכמובן פרטיות.

לסיכום, מסחר בפייסבוק הוא הדרך היעילה ביותר להוכיח ROI גם דרך פרסום ושיווק חברתי. חנות וירטואלית בפייסבוק מאפשרת להגיע לקהל לקוחות רב, לפתוח ערוץ שיווק חדש בעלות אפסית ותועלת מקסימאלית. הרכישה מתבצעת בתוך הפייסבוק ובכך יוצרת אינטגרציה מושלמת בין האוהדים, המשתמשים והחברים שלהם לבין המותג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יניב פלדמן
צוות CashCow
yaniv@cashcow.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב פלדמן

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152394 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica