חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר עם בריכה - חול המועד סוכות

מאת: seowebצימרים04/10/20092393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחח... חגים, חול המועד. חופשה. אין כמו לקחת צימר לחופשה. אבל מה הכי חשוב לכם בצימר? שהוא יהיה בדמות בקתה מבודדת בלב הטבע? שתהיה לו מרפסת הפונה לחצר שמשתרעת אל מול מרחבים ירוקים עצומים?

בטח לא שתהיה בצימר עם בריכה. מקסימום ג'קוזי. אז זהו! אנחנו ממליצים על צימרים עם בריכה בדיוק עכשיו בחול המועד סוכות...

תשכחו מההרגלים הישנים. בעצם, תזרקו לפח את כל מה שאתם חושבים על צימרים קלאסיים.

צימרים עם בריכה זה הדבר שיעשה לכם את הסתיו, שנייה לפני שהטמפרטורות בחוץ יתחילו לרדת לכיוון האפס, ובמקומות מסוימים גם רוח קרירה שתנשב תסייע לכך, וכל שתרצו יהיה להסתגר בצימר אל מול האח עם כוס יין ביד אחת והאהוב/ה ביד השנייה.

אז למה לא לקפוץ לבריכה בשביל להתרענן כל עוד אתם יכולים?

עד לאחרונה בריכות היו נחלתם של בתי מלון בלבד. למעשה, בתור ילד, הסיבה מספר אחת שלי לנסוע לחופשה בטבריה או באילת הייתה בשביל הבריכה הצמודה.

בשנים האחרונות צצו להם מספר צימרים שהוסיפו בריכה צמודה, כחלק מהרצון שלהם לגוון במה שהם מציעים לאורחים השונים שבאים בשעריהם.

כמובן שלעובדה שחם כאן עם האקלים הים-תיכוני של ארץ ישראל הייתה יד בדבר.

מספר צימרים בצפון ובכמה אזורים אחרים הרימו את הכפפה ובנו בריכות שאינן נופלות ברמתן מאלו של טובי בתי המלון בארץ.

לצד צימרים יוקרתיים במיוחד, עם שמות מפוצצים כגון "אחוזת משכית" או "וילה גליליי", לא מעט צימרים, מפוארים יותר או מפוארים פחות, הוסיפו לעצמם את הלוקסוס שבתואר "צימר עם בריכה".

כפטריות אחרי הגשם (שטפו-טפו יתחיל כבר לרדת השנה) החלו להתווסף לרשימה צימרים בכל הארץ - מהגליל העליון ועד הנגב, כולל כמה מיוחדים במיוחד.

הזוגות הרומנטיים ישמחו להכיר את הצימר המבודד של "אחוזת שפרה" שבמושב עופר הסמוך להרי הכרמל. האחוזה מציעה למתבודדים המאוהבים את הבקתה שחבויה לה בתוך מטע זיתים מגודר שמעניק את שיא הפרטיות.

הבקתה מכילה את כל הפינוקים השווים ביותר שבזכותם לא תרצו לצאת מהבדידות כל החופשה: החל מפירות טריים, יין ופינוקים קטנים, דרך חצר פרטית, ג'קוזי פנימי מפנק, וכמובן, איך לא - בריכה פרטית שבה תוכלו להתייחד לאור הירח. אמנם, זהו יותר ג'קוזי גדול מאשר בריכה, אבל אל תתפסו לקטנות.

המשקיענים שמעוניינים בצימר מעט מפואר יותר, שכולל גם בריכה מפוארת לא פחות, יוכלו להשקיע את כספם בצימרים של "בקתות אודם השני".

הצימרים המפוארים שבאחוזה ישכיחו לכם את כל צרות היום-יום ויגרמו לכם לשקוע לתוך חופשה חלומית.

מלבד העובדה שזהו צימר עם בריכה, יש לו גם ספא צמוד המציע מגוון רחב של טיפולים מענגים באווירה מרגיעה וייחודית, כשריח הקטורת נישא באפכם.

החיסרון היחיד שאולי ניתן לציין לגבי "בקתות אודם השני" הוא, כאמור, במחיר הגבוה שלהם, למרות שיש כאלו שיחלקו עלי שזהו חסרון בכלל.

אולם לצערנו לא תמיד אפשר להרשות לעצמנו את החופשה החלומית, ומי כמוני יודע זאת בשנים האחרונות, ועל כן משפחות עם תקציב מועט יותר שמעוניינות לקחת את הילדים לחופשה יצטרכו לפנות לצימרים אחרים.

למזלנו, קיימים לא מעט צימרים עם בריכה שמיועדים למשפחות, גדולים ומרווחים ובמחירים סבירים. אחד מהם הוא מתחם הצימרים של "פנינת חן", בישוב שפר, המציע שלושה צימרים שכל אחד מהם יותר יפה מהשני, עם מערכת קולנוע ביתי וגלריית שינה במיוחד לילדים.

אה, כן, וגם בריכה, גדולה ומוגבהת עם נוף משגע, שכל ילד היה שמח להשתולל בה. מה שמיחד אותה, הוא שמלבד הבריכה לילדים הגדולים (וגם למבוגרים, שבינינו רוצים בריכה לא פחות מהילדים), קיימת בריכה צמודה נוספת קטנה יותר המתאימה לפעוטות.

בקיצור, עזבו אתכם בתי מלון צפופים ומלאי נופשים. בסתיו הקרוב, חפשו לעצמכם איזה צימר עם בריכה, ואל תשכחו להביא בגד ים ומגבת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018530 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101958 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102474 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101775 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101742 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102184 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102186 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172097 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161594 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica