חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקת דירות יד שניה - חובה בכל רכישה!

בדיקת דירות יד שניה - חובה בכל רכישה!

סוף סוף הגיע היום לו ציפיתם- מצאת את דירת חלומותיכם! יש בה את כל מה שחיפשתם: המרפסת, הסלון, והאריחים המעוצבים. אבל רגע! האם בדקתם שיש היתר בניה למרפסת? שאין רטיבות בסלון, ושהאריחים לא רופפים...?

לפניי שתשקיעו את מירב כספיכם בהשקעה שתלווה אתכם לאורך כל חייכם, כדאי שתעצרו ותזמינו בדיקת בתים  יד שניה . בדיקת בתים לפני קניה היא חובה לכל מי שחפץ בקניית נכס, בין אם ישן שכבר התגוררו בו, ובין אם חדש שרק עתה הצבע התייבש בו. בדיקת דירות יד שנייה זה ענין שצריך להילקח ברצינות.

בדיקת דירות יד שניה תעזור לכם לחשוף את כל אותם ליקויים שלא הייתם מודעים להם במבט ראשון, שני, או בכלל. בדיקת דירות יד שנייה, שתעשה על ידי חברה, המתמקצעת בתחום בדיקת בתים  יד שניה, תיתן לכם תמונת מצב אמינה שתשקף לכם מהן הבעיות של הנכס.

בדיקת בתים יד שנייה - מה אני מרוויח מזה?

בדיקת דירות יד שנייה מספקת יתרונות רבים אשר יוכלו לסייע לכם בהתמודדות עם רכישת הנכס:

• בדיקת דירות יד שניה - מידע פיזי על הנכס: בביצוע בדיקת דירות יד שנייה יסופק לכם מפרט בדבר כל חלקי הבית, ויצוין מהם הליקויים אשר מצויים בכל אחד מהם. באופן זה רוכש הדירה יהיה מודע לבנה הנכס ומצבו הפיזי, ובכך יהיה קל יותר להעריך את הנכס ולאמוד האם הסכום, אשר מבקשים מאיתנו להשקיע באמת תואם את המצב. ותוכלו להיכנס למשא ומתן, כאשר יש בידכם בדיקת בתים  יד שניה כראיה.

• בדיקת דירות יד שנייה - מידע בדבר אישורים והיתרים: בעת בדיקת בתים  יד שניה פרמטר נוסף שנבדק הוא בדיקה בטאבו. חברת בדק הבית תדאג, בעת בדיקת דירות יד שנייה , לברר האם הדירה מצוידת בכל האישורים שמתאימים למצב הנוכחי של הדירה, האם יש הזהרות המתייחסות לנכס, והאם האדם אשר מוכר לכם את הדירה אכן רשום כבעל הנכס.

• בדיקת דירות יד שניה - פתרונות לליקויים: בדיקת דירות יד שנייה לא מספקת רק רשימה של הליקויים, אלא גם המלצות בדבר הדרך שיש לתקן אותן, והערכה לגבי עלות התיקון. לכן, תוכלו להגיש את מסקנות דו"ח בדיקת בתים  יד שניה לבעל הדירה, ולבקש ממנו לדאוג לתיקון של כל אותן תקלות אשר נמצאות תחת אחריותו.

• בדיקת דירות יד שניה - תוקף משפטי: בדינים משפטיים עקב פגמים בנכס, בדיקת דירות יד שניה או בדיקת דירות לפני קניה היא בגדר חובה. דו"ח בדיקת דירות יד שניה , אשר יוגש על ידי המהנדס הבודק, יהווה בסיס לכל הדיון ויהא בעל תוקף משפטי.

בדיקת דירות יד שניה - מקצועיות זה שם המשחק

אנו מתארים לעצמנו שכבר הבנתם שחייבים להזמין בדיקת דירות לפני קניה, אבל דבר לא פחות חשוב הוא מי יערוך את הבדיקה. רק חברה אמינה ומקצועית תוכל לערוך בדיקת דירות יד שניה יסודית ומעמיקה שתשפר את איכות חייכם.

בדיקת דירות יד שניה נעשית בדרך כלל אך ורק בהסתמך על ניסיונם העשיר של המהנדסים הבודקים, וללא כל בדיקות פולשניות. לכן, כדאי לברר מהו הניסיון שיש לאותו מהנדס, ובאילו סוגי בנייה הוא מתמחה: מבני עץ, מבני פלדה, בנייה טרומית, וכו'.

בדיקת בתים יד שנייה - תגיד שלום לבעיות

בדיקת דירות יד שניה היא צעד הכרחי לכל רוכש, ולא משנה מה סוג הנכס ועד כמה הוא חדש ונוצץ. התקלות האמיתיות תמיד שוכנות מתחת לפני השטח, ורק בדיקת דירות יד שנייה תחשוף את כל התקלות והליקויים אשר מסתתרים מאחורי הקירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדס ביקורת מבנים - בדק בית מתמחה במתן חוות דעת בתחום ליקויי בניה ו- שמאות מקרקעין.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס ביקורת מבנים

מאת: הדס ביקורת מבניםנדל"ן ומקרקעין21/12/091790 צפיות
כמה פעמים ביום אתם חושבים על בדיקת נזילות מים? פעם, פעמיים? ובחודש...? רוב האנשים כלל לא חושבים על האופציה של בדיקת נזילות מים כלל וכלל, ומשערים שהם יצטרכו בדיקה שכזו רק כשהברז יתחיל לדלוף, או כשהצינור בגינה יתפוצץ. למעשה ישנן סיבות רבות, אשר ידרשו מכם בדיקת רטיבות- מסדקים בקירות ועד להופעת כתמי עובש. יותר מזאת- לא תמיד יהיו סימנים נראים לעין, אשר יעידו על נזילה, ולכן כדאי לערוך בדיקת רטיבות גם באופן שרירותי כאשר אין שום סימן לכך.

מאת: הדס ביקורת מבניםנדל"ן ומקרקעין21/12/091391 צפיות
למה חשוב לבצע בדיקת ליקויי בניה בדירה שכורה? השכרת דירה היא נושא מורכב, אשר דורש אמון בין הצדדים, כי בכל זאת מדובר על אנשים זרים אשר עוברים לגור בבית של מישהו אחר, ולמרות שהם משלמים במיטב כספם לבעל הדירה עדיין הדירה היא לא שלהם, וחשוב כי לאחר תקופת ההשכרה הדירה תישמר במצב תקין לשימוש.

מאת: הדס ביקורת מבניםנדל"ן ומקרקעין23/11/091448 צפיות
לא מכבר עברת לדירה החדשה שרכשתם לאחר מאמצים רבים- הרבה וויכוחים עם הקבלן, בדיקות ליקויי בניה, העברה של הרהיטים... אבל תגידו, מה עם איתור נזילות מים?

מאת: הדס ביקורת מבניםנדל"ן ומקרקעין15/11/091034 צפיות
קונים פוטנציאלים רבים תוהים לעיתים מדוע הם זקוקים לבצע בדיקת בית, ומדוע ישנם גורמים מקצועיים רבים כ"כ, אשר עוסקים במלאכה זו (חברות בדק בית). האמת היא כי בדיקה של הבית יכולה לחסוך לכם המון כסף, ואף לגרום לכם להסתכל באופן שונה לחלוטין על הרכישה המתוכננת.

מאת: הדס ביקורת מבניםנדל"ן ומקרקעין08/11/091190 צפיות
קניתי בית חדש – האם כדאי לבצע בדיקת ליקויי בניה מקצועית? בית חדש אינו מעיד על כך שאין בו ליקויי בנייה, שנוצרו מעבודת הקבלן או מכל סיבה אחרת, ולכן מומלץ לבצע בדיקת ליקויי בניה גם לבית חדש בכדי לחסוך כסף וזמן בעתיד. עוד לפני קניית הבית יש לבצע בדיקת ליקויי בנייה, מכיוון שהקנייה עצמה היא הוצאה רצינית וגדולה בפני עצמה לקונה, ובמידה ומבצעים מראש בדיקת ליקויי בניה ניתן לחסוך עוד כסף בהמשך, ואפילו למנוע ירידת ערך לבית בעקבות הליקויים בו...

מאת: הדס ביקורת מבניםבתים משותפים08/10/091616 צפיות
אם אתם עומדים בפני קניית נכס חדש, ועדיין לא ערכתם בדיקת מבנים לפני קנייה – זה בדיוק הזמן. בדיקת מבנים לפני קנייה היא פעולה שכל אחד צריך לעשות. כדי לנסות להבין את היקף הבעיות שעלולות לצוץ במבנה חדש, נסו להיזכר לרגע במכשיר הסלולארי הקודם שלכם. בכמה בעיות נתקלתם בו? כמה ליקויים מצאתם עד שהוא שבק חיים לגמרי? בדיקת מבנה לפני קניה חשובה מאד, כי תארו לעצמכם בכמה בעיות אתם עלולים להיתקל בדירה הענקית החדשה....

מאת: הדס ביקורת מבניםבניין ואחזקה - כללי13/09/091170 צפיות
לאחרונה בדיקת בית או בדיקת דירה נכנסו למודעות הציבורית, וניתן לראות שמאים, עו"ד ומהנדסים המתמחים ספציפית בתחום בדיקת בתים. אך מהי בדיקת בית? האם כולם זקוקים לשירות בדיקת דירה או למומחי בדיקת בתים? ובכן, בדיקת בית היא שירות הנועד למצוא ליקויים- בעיקר באמצעות בדיקת דירה לפני רכישה או בדיקת דירה לפני שיפוץ. נפרט על סוגי בדיקת בתים הנדרשות בדירה לפני רכישה, ואת האספקטים אותם מהנדס בדיקת בתים בוחן.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222358 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222969 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223130 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222960 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222993 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211279 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201731 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica