חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוקת דוד שמש

תחזוקת דוד שמש - שלושה כללים לתחזוקה נכונה

  • ניקוי הקולטים - קולטי השמש הם האחראים על חימום המים בדודבאמצעות אנרגיית השמש. תחזוקת דוד שמש כוללת ניקוי קבוע של הקולטים. אםהקולטים יהיו מלוכלכים, הלכלוך עלול להסתיר את שטח הקולט, שטח החימום יקטןוהמים יתחממו יותר לאט. ביקור של טכנאי דוד שמש מיומן בתחום תחזוקת דוד שמש לפני עונת החורף ייעל את עבודת הקולטים ויעניק לנו מים חמים גם בימי החורף.
  • ניקוי האבנית - המים הקשים בישראל מלאים באבנית. כאשר האבניתמצטברת מסביב לדוד ומסביב למאיץ החשמלי, היא מפחיתה את יעילות חימום המים.תחזוקת דוד שמש מחייבת ניקוי אבנית לפחות אחת לשנה. תחזוקת דוד שמש קבועהתחסוך לנו כסף רב ותקטין משמעותית את חשבון החשמל.
  • בימי החורף הסגריריים אנו נדרשים למאיץהחום מאחר וקרני השמש אינן חזקות מספיק כדי לחמם כמות גדולה של מים. כדילייעל את חימום המים מומלץ להתקין שרוול מפלסטיק על מאיץ החום. השרוול ימנעאת הצטברות האבנית מסביב למאיץ. גם כאן נדרשת פעולה של תחזוקת דוד שמש. עלינולהזמין טכנאי, אחת לתקופה כדי שינקה את השרוול מהאבנית ואם יש צורך יחליף אתהשרוול.
  • הקפדה על ניקוי ועל תחזוקת הרכיבים הקטנים - כל דוד שמש מורכב מחלקי חילוף ומרכיביםקטנים כמו צינורות, ברגים ועוד. כל החלקים צוברים אבק ולכלוך. אחת לתקופה ישלנקות את כל הרכיבים ולהקפיד היטב על תחזוקת דוד שמש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים היינו תהליך לא פשוט, ועל מנת שלא לעשות טעויות עדיף להתייעץ מראש עם חברה לשיווק באינטרנט:

קידום אתרים - קידום אתרים מקצועי!

קידום אתרים בגוגל - קידום אתרים על פי האלגוריתמים של גוגל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים אורגני

מאת: קידום אתרים אורגניקידום אתרים06/11/12802 צפיות
קידום אתרים אורגני על פי קידום מילות מפתח, מה גורם לתהליך הקידום להיות אפקטיבי - כיצד לעשות מחקר מילות מפתח מדוייק, ניסיון ומיומנות בקידום אתרים אורגני, כתיבת תכנים למנועי החיפוש השונים ופעולות נוספות.

מאת: קידום אתרים אורגניבניית אתרים22/10/12905 צפיות
בעזרת בניית אתרים תוכלו להציג את שירותי העסק שלכם באינטרנט ולמרב את סך ההכנסות. דקו אתרים מציעה בניית אתרים בחינם ובניית אתר מעוצב בתשלום, היכנסו להחליט מה מתאים לכם.

מאת: קידום אתרים אורגניבניית אתרים21/10/12928 צפיות
בעזרת בניית אתרים תוכלו להציג את שירותי העסק שלכם באינטרנט ולמרב את סך ההכנסות. דקו אתרים מציעה בניית אתרים בחינם ובניית אתר מעוצב בתשלום, היכנסו להחליט מה מתאים לכם.

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים28/09/12908 צפיות
עיצוב פנים ישראלי מסמל מקוריות, גיוון, עיצובים שובי לב והתחדשות כל הזמן. עיצוב פנים בסגנון זה, אומרים מעצבים בכירים, מאפיין את הישראלי הממוצע האוהב לשלב קצת מכל דבר.

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים23/08/12929 צפיות
עיצוב פנים בעזרת התקנת פרקטים בבתים פופולארי מאוד בכל עיצוב דירות, בתים פרטיים, משרדים, בתי עסק ועוד. בעבר עיצוב פנים באמצעות פרקטים היה יקר מאוד והתאים רק לדירות יוקרה, כיום עיצוב פנים בעזרת פרקטים מתאים לכל תקציב.

מאת: קידום אתרים אורגניבניין ואחזקה - כללי06/08/12842 צפיות
דוד שמש הוא המתקן העגול הבולט מעל גגות רבים בישראל. כנסת ישראל חוקקה חוק המחייב את כל הבתים, מלבד ירושלים העתיקה, להתקין דוד שמש כדי לחסוך בחשמל ולנצל את אנרגיית השמש המוענקת לנו ללא תשלום, אך בימי החורף הסגריריים אנו נאלצים להפעיל גם דוד חשמל. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיעזרו לכם לחסוך חשמל כאשר קרני השמש אינן מצליחות לחמם את המים

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים16/07/12971 צפיות
בעבר עיצוב פנים היה תחום השמור רק לאנשים מהמעמד הגבוה. כיום כל אחד יכול לשכור מעצב פנים. השוק רווי במעצבי פנים צעירים וותיקים, נועזים או שמרניים. כל מי שעוסק בתחום של עיצוב פנים נדרש להתמצא בתחומים רבים כמו תאורה, טקסטיל, נגרות, צבע ועוד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica