חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים במחירים האלה אתה חייב אתר אינטרנט

בניית אתרים בחינם

אם עדיין אין לכם אתר ברשת, רוצים, אך יש לכם בעיות תקציביות, דקו אתרים מציעה לכם מבצע חד פעמי של בניית אתרים בחינם. לקוחות יוכלו להגיע לעסק שלכם בזכות בניית אתרים בחינם של חברת דקו אתרים. בניית אתרים בחינם נועדה להציג את שירותי העסק ברשת ולמקסם את סך ההכנסות. כן, מהיום גם אתם יכולים להנות משיווק טוב יותר והצגת החברה בכל מקום בעולם עשרים וארבע שעות ביממה. יש לכם אתר ברשת? בכל רגע נתון יכולה להתבצע מכירה.

בניית אתר בחינם

כן, נאמר זאת שוב, דקו אתרים מציעה בניית אתר בחינם. זהו אתר מרשים ומקצועי שיוכל לשרת אתכם היטב.

המבצע כולל מערכת ניהול תוכן קלה וידידותית. באמצעות מערכת ניהול התוכן תוכלו לעדכן את האתר, להוסיף או להוריד תכנים, לפרסם מבצעים ולשמור על קשרים עם הלקוחות.

בניית אתרים בחינם כוללת חמישה עמודי תוכן, לוח שליטה על האתר דרך השרת ואפשרויות נוספות. צרו קשר, אנו נשמח להסביר ולייעץ.

דקו אתרים מציעה אחסון של האתר במחיר חודשי של חמישים שקלים בלבד וקניית דומיין על שמכם במחיר חד שנתי של מאתיים שקלים.

בניית אתרים בחינם תאפשר לכם לשחק במגרש של הגדולים. תוכלו להצטרף למיליוני בעלי עסקים בעולם שהגדילו והכפילו את מחזור העסקים שלהם באמצעות רשת האינטרנט. מחקרים מוכיחים כי למעלה מחמישים אחוז מהצרכנים מעדיפים לקנות דרך רשת האינטרנט כאשר הם יושבים בנוחות בבית ולא מכתתים רגלים מחנות אל חונות.

בניית אתר מעוצב בתשלום

אינכם צריכים לקחת משכנתא כדי לבנות אתר מרשים ויוקרתי

במסגרת המבצע של בניית אתרים בחינם, מציעה חברת דקו אתרים גם בניית אתר מעוצב, מרשים ויוקרתי בתשלום.

האתר בתשלום כולל:

- עיצוב מרשים באתר.

- ג'אווה סקריפט של מס' תמונות מתחלפות.

- גלריית תמונות מרשימה.

- העלאת טקסט, תמונות ולוגו לאתר.

- ושיפורים נוספים.

אל תהססו ואל תתלבטו, נצלו את ההזדמנות החד פעמית של בניית אתרים!

יצירת קשר:

בניית אתרים בחינם | בניית אתר מעוצב בתשלום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים היינו תהליך לא פשוט, ועל מנת שלא לעשות טעויות עדיף להתייעץ מראש עם חברה לשיווק באינטרנט:

קידום אתרים - קידום אתרים מקצועי!

קידום אתרים בגוגל - קידום אתרים על פי האלגוריתמים של גוגל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים אורגני

מאת: קידום אתרים אורגניקידום אתרים06/11/12802 צפיות
קידום אתרים אורגני על פי קידום מילות מפתח, מה גורם לתהליך הקידום להיות אפקטיבי - כיצד לעשות מחקר מילות מפתח מדוייק, ניסיון ומיומנות בקידום אתרים אורגני, כתיבת תכנים למנועי החיפוש השונים ופעולות נוספות.

מאת: קידום אתרים אורגניבניית אתרים21/10/12928 צפיות
בעזרת בניית אתרים תוכלו להציג את שירותי העסק שלכם באינטרנט ולמרב את סך ההכנסות. דקו אתרים מציעה בניית אתרים בחינם ובניית אתר מעוצב בתשלום, היכנסו להחליט מה מתאים לכם.

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים28/09/12908 צפיות
עיצוב פנים ישראלי מסמל מקוריות, גיוון, עיצובים שובי לב והתחדשות כל הזמן. עיצוב פנים בסגנון זה, אומרים מעצבים בכירים, מאפיין את הישראלי הממוצע האוהב לשלב קצת מכל דבר.

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים23/08/12929 צפיות
עיצוב פנים בעזרת התקנת פרקטים בבתים פופולארי מאוד בכל עיצוב דירות, בתים פרטיים, משרדים, בתי עסק ועוד. בעבר עיצוב פנים באמצעות פרקטים היה יקר מאוד והתאים רק לדירות יוקרה, כיום עיצוב פנים בעזרת פרקטים מתאים לכל תקציב.

מאת: קידום אתרים אורגניבניין ואחזקה - כללי06/08/12842 צפיות
דוד שמש הוא המתקן העגול הבולט מעל גגות רבים בישראל. כנסת ישראל חוקקה חוק המחייב את כל הבתים, מלבד ירושלים העתיקה, להתקין דוד שמש כדי לחסוך בחשמל ולנצל את אנרגיית השמש המוענקת לנו ללא תשלום, אך בימי החורף הסגריריים אנו נאלצים להפעיל גם דוד חשמל. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות שיעזרו לכם לחסוך חשמל כאשר קרני השמש אינן מצליחות לחמם את המים

מאת: קידום אתרים אורגניבניין ואחזקה - כללי05/08/12818 צפיות
דוד שמש ממוצע משרת אותנו בין עשר לחמש עשרה שנים. כדי שנהנה מדוד השמש במשך תקופה ארוכה עלינו להקפיד על תחזוקת דוד שמש. אם נקפיד היטב על ההוראות, נצליח להאריך את חיי הדוד, לייעל את עבודתו וליהנות ממים חמים בכל עונות השנה, גם בחורף. לנוחיות הגולשים אנו מביאים כמה עקרונות מרכזיים של תחזוקת דוד שמש.

מאת: קידום אתרים אורגניעיצוב פנים16/07/12971 צפיות
בעבר עיצוב פנים היה תחום השמור רק לאנשים מהמעמד הגבוה. כיום כל אחד יכול לשכור מעצב פנים. השוק רווי במעצבי פנים צעירים וותיקים, נועזים או שמרניים. כל מי שעוסק בתחום של עיצוב פנים נדרש להתמצא בתחומים רבים כמו תאורה, טקסטיל, נגרות, צבע ועוד.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172289 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica