חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך גימיקים לרחבת הריקודים משנים את האוירה

מאת: גיא דהןחתונות06/08/20121347 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונות בארץ נוטות להיות ידועות מראש. מוזמנים לקבלת פנים בשבע וחצי, חופה מתחילה בסביבות תשע. שוברים כוס, מתחבקים, אוכלים, מפגינים נוכחות ברחבה והולכים הבייתה.

עם קצת מחשבה ויצירתיות יכול כל זוג לשבור את הבנאליות ולהכניס הרבה אקשן לרחבה. הדבר המפתיע הוא שבד"כ זה לא צריך לעלות הרבה כסף. מאות שקלים בודדות יכולות להשאיר אצל כל האורחים רושם מדהים. מקוריות כאן היא שם המשחק. המטרה היא לנסות למצוא גימיק לחתונה שהאורחים עוד לא ראו בעבר. זה יכול להיות גימיק שיחולק ברחבת הריקודים או מתנה לאורחים שתחולק בסוף החתונה. בשנים האחרונות ראינו רעיונות כגון כפכפים לרוקדים ברחבה, שרשראות זוהרות, חולצות עם כיתוב לחתן ועוד רבים. אך ככל שעונות החתונה עוברות המשימה הזאת, למצוא רעיון מרוקי, נהיית קשה יותר ויותר. אספתי כמה רעיונות מקוריים שראיתי בחתונות השנה שיכולים להיות הדבר הגדול הבא.

1. מאווררים עם כיתוב אישי. מדובר ביציאת השנה ללא ספק! מאווררים אישיים, דומים לאלה שאנו מכירים מהילדות, כאשר מפעילים אותם מופיעים עליהם (בדרך פלא ממש..) 5 משפטים המתחלפים בתאורת לד. ההתרגשות שהמוצר הזה יצר על הרחבה הייתה מדהימה. האמת, בצדק. זה בדיוק עונה על ההגדרות מתחילת המאמר- רעיון מקורי שהאורחים טרם ראו.

2. אקדח בועות בטעמים. עוד שילוב מדליק שעושה שמח ברחבת הריקודים- אקדח שיורה בועות סבון בקצב מסחרר לתוך הרחבה. אבל הטוויסט במוצר הזה הוא שבמקום בועות סבון, האקדח יורה בועות בטעמי פירות ואלכוהול. כן- הבועות אכילות ומתוקות. תחשבו על שיא המסיבה, מרבית האורחים שתויים ומנסים לבלוע בועות שעפות סביבם.. מצחיק עד דמעות.

לסיום, חשוב להדגיש שהעיקרון המרכזי הוא לא מוזר זה או אחר אלא החשיבה היצירתית. היכולת לקחת רעיון פשוט ולשדרג אותו ללהיט של החתונה הוא המפתח להצלחה. גימיקים לחתונה מעניקים רעננות וצבעוניות לחתונה ובעצם לכל אירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא נעים

קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים

www.confeti.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דהן

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141557 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: גיא דהןבידור ופנאי - כללי06/02/141115 צפיות
ממש מעבר לפינה מסתתר לו פורים ויחד איתו המסע לעבר רכישת התחפושת המושלמת. האם חייבים להוציא מאות שקלים על תחפושות מוכנות או שהמבחר ברשת מאפשר לנו לנצל את התחרות ורכוש אביזרים במירים זולים יותר?

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי27/01/14975 צפיות
החג הכי ישראלי בשנה מתקרב ויחד איתו כולנו הופכים להיות פטריוטים צבועים בכחול-לבן. אנחנו יוצאים לבמות במרכזי הערים ורוכשים אביזרים ליום העצמאות צבעוניים וזוהרים.

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי22/01/141211 צפיות
כל אחד מאיתנו שזורם בו דם צעיר מחכה כבר שיגיע פורים. החג שמאפשר לנו לעטות רוח שטות ולצאת לרחובות בתלבושות ההזויות ביותר שלנו..

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות28/01/131252 צפיות
החתן והכלה בחרו להתחתן בחודשי החורף הקרירים. מעבר לסיכון שתקפאי במהלך החופה עלייך להתחיל לחשוב על ארגון מסיבת רווקות המתאימה לחודשי החורף. אספתי מספר עצות וטיפים בנושא.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות21/01/131023 צפיות
המסורת של ארגון מסיבת רווקים או רווקות לפני חתונה של חברים קרובים מוכרת לכולנו. אך בשנים האחרונות צץ לו טרנד חדש: מסיבת רווקים ורווקות משותפת. אנסה לפרט מה זה בכלל, למי זה מתאים ומה היתרונות והחסרונות.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות30/12/121257 צפיות
מסיבת רווקים מהווה את יריית הזינוק הגברית לקראת החתונה המתקרבת. ניתן להתייחס למפגש הזה בקלות דעת ולהסתפק באלכוהול ועל האש, אך ניתן להפיק ממה הרבה יותר.זה יכול להיות ערב משחרר מהמציאות התובענית, התקרבות בין החברים של החתן לקראת החתונה ואי אפשר להתעלם מהתשומת לב המיוחדת שיש לתת לחתן לעתיד. איך עושים את כל זה בערב אחד? אספתי עבורכם כמה רעיונות

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182893 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181366 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181500 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181579 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172055 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172174 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172102 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica