חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים למסיבת רווקים

כבר כתבתי בעבר על עקרונות בארגון מסיבת רווקים הכוללים את רשימת המוזמנים המתאימה, הכנת תקציב לפי כמות המשתתפים, בחירת לוקיישן שעונה על דרישות התקציב והכנת תוכנית אומנותית. החשש הגדול בדרך כלל הוא מהכנת התוכנית האומנותית. הביטוי הזה מתקר לרוב לעולם של מסיבת הרווקות ולא לערב גברים. יחד עם זאת, אינטראקציה בין המשתתפים שהיא מעבר לצ'ייסר משותף יכולה לעשות רק טוב. הדרך הפשוטה ביותר לייצר את התהליך הזה היא על ידי בחירת משחקים למסיבת רווקים.

 

חפש את המטמון למסיבת רווקים

המשחק שאנחנו מכירים מהילדות מתאים להרבה פורמטים של מסיבות. ניתן להתאים אותו למסיבת רווקים בבית של החתן או בדרך לוילה באילת.הקונספט הוא לחלק את המשתתפים לקבוצות (אם אתם נוסעים לוילה או לופט אז חלקו את הקבוות לפי הרכבים) ולתת לכל קבוצה רצץ משימות שיובילו אותן לאורך מסלול שבסופו מגיעים ליעד (וילה/בית/לופט/פאב). נסו לנסח משימות מעניינות אשר באופן מסויים קשורות לחתן. ניתן להשתמש באירועים מהילדות שלו ( שיחות טלפון להורים בתור גלגל הצלה), מקומות משמעותיים בחייו (דרינק בפאב שהוא היה בו ברמן)...

השימוש בקונספט הזה מביא שני תוצרים עיקריים: ראשית, התחברות והיכרות בין המשתתפים. שנית, משדרג את התפיסה של הערב כולו (גם אם תסיימו בפאב מה שיזכר הוא המשחק בדרך).

 

משחקי אלכוהול

אין מה לעשות. הציפייה של כל המשתתפים במסיבת רווקים היא לסיים אותה כמו סמרטוטי רצפה. בעצם, הציפייה היא לראות את האחרים מסיימים ככה- אבל העקרון זהה. לכן, אם תגיעו מוכנים עם משחקי אלכוהול למסיבת רווקים שיכניסו את כולם לאוירה ויגרמו להם לשתות קצת יותר- עשיתם שירות מצויין לשדרוג הערב.

אם אתם צריכים רעיונות למשחקי אלכוהול- אפשר לשחק ביר-פונג (קלאסי לסטודנטים אמריקאיים), אפשר ללכת על משחק אמת-שקר שהמפסיד שותה צייסר או never המוכר.

העיקר שכולם יסיימו את העניין שיכורים אך לא יותר מדי.בנושא זה חשוב שתשימו לב שמתוך ההתלהבות אתם לא מגזימים ונותנים לחתן כמות מופרזת של שתייה- כי אם הוא מקיא בצד, פספסתם את הענין.

 

בכל מקרה חשוב שתזכרו כי זה לא האירוע או המסיבה שלכם, ולכן צריך לנסות ככל שניתן להתאים את המשחקים למסיבת רווקים לאופי והרצונות של החתן לעתיד.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא נעים

קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים

www.confeti.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דהן

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141560 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: גיא דהןבידור ופנאי - כללי06/02/141118 צפיות
ממש מעבר לפינה מסתתר לו פורים ויחד איתו המסע לעבר רכישת התחפושת המושלמת. האם חייבים להוציא מאות שקלים על תחפושות מוכנות או שהמבחר ברשת מאפשר לנו לנצל את התחרות ורכוש אביזרים במירים זולים יותר?

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי27/01/14977 צפיות
החג הכי ישראלי בשנה מתקרב ויחד איתו כולנו הופכים להיות פטריוטים צבועים בכחול-לבן. אנחנו יוצאים לבמות במרכזי הערים ורוכשים אביזרים ליום העצמאות צבעוניים וזוהרים.

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי22/01/141212 צפיות
כל אחד מאיתנו שזורם בו דם צעיר מחכה כבר שיגיע פורים. החג שמאפשר לנו לעטות רוח שטות ולצאת לרחובות בתלבושות ההזויות ביותר שלנו..

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות28/01/131254 צפיות
החתן והכלה בחרו להתחתן בחודשי החורף הקרירים. מעבר לסיכון שתקפאי במהלך החופה עלייך להתחיל לחשוב על ארגון מסיבת רווקות המתאימה לחודשי החורף. אספתי מספר עצות וטיפים בנושא.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות21/01/131026 צפיות
המסורת של ארגון מסיבת רווקים או רווקות לפני חתונה של חברים קרובים מוכרת לכולנו. אך בשנים האחרונות צץ לו טרנד חדש: מסיבת רווקים ורווקות משותפת. אנסה לפרט מה זה בכלל, למי זה מתאים ומה היתרונות והחסרונות.

מאת: גיא דהןחתונות20/12/121030 צפיות
אתם נמצאים לקראת חתונה של חברים טובים, ולאחר ישיבת סיעור מוחות בין החבר'ה החלטתם לערוך קליפ חברים שיוקרן במהלך האירוע. מעולה! ככל הנראה אתם הולכים לשמח מאוד את הזוג ולרגש אותם. אבל.. חשוב מאוד לעקוב אחרי מספר כללי בסיס כדי למנוע אי נעימות ומבוכה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195736 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175461 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica