חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקים ורווקות משותפת

מסיבת רווקים ורווקות משותפת, כשמה כן היא. ערב אחד אשר מחליף את שתי המסיבות הקלאסיות בו מתכנסים כל החברים של הזוג לחגיגה אחת אחרונה לפני החגיגה האמיתית. הקונספט של האירוע יכול להיות זולה על הים לסוף שבוע שלם, טיול ג'יפים בנגב, סגירת מועדון או לופט ללילה ועוד הרבה דוגמאות.

למי זה מתאים?

לא לכל זוג. כלומר, רוב המתחתנים יעדיפו לערוך שתי מסיבות. מסיבת רווקות בנפרד ממסיבת הרווקים. הקונספט של מסיבה משותפת יכול להתאים לזוג שמתחתן יחסית מאוחר בין החברים וכולם כבר קצת שבעים ממסיבות רווקים סטנדרטיות. יכול להתאים מאוד גם לזוג אשר חולק הרבה חברים משותפים כאשר הקירבה היא לא רק על פי מין. כלומר, לכלה יש חברים גברים טובים מאוד וכך גם לחתן. הרי מטרת ערב הרווקים או רווקות הוא לעשות כיף ולחגוג יחד עם החתן או הכלה. אם מה שעושה להם טוב הוא לחגוג יחד, מדוע לא?

יתרונות

ראשית, יש חסכון משמעותי בעבודת ההכנה של החברים בכל הקשור למסיבת רווקים רווקות משותפת. במקום לארגן שתי מסיבות יש לארגן רק אחת. שנית, לרוב, יש חסכון בעלויות. הלוקיישן, האוכל, השתייה והתוכנית האומנותית (אם יש) מתחלקים על יותר ראשים. נוסף, אירוע בסגנון הזה יוצר קירבה והיכרות בין הרבה חברים קרובים של הזוג אשר יגיעו לחתונה בציפייה גדולה יותר ומתוך כל גם יוכלו לעשות יותר שמח לאורך האירוע.

חסרונות

כבר ציינתי זאת לפני כן, אבל הקונספט צריך להיות מקובל על שני בני הזוג. כלומר, זה לא יכול להיות הפתרון של הכלה לוודא שהחתן לא מזמין חשפנית למסיבת הרווקים שלו. בעצם, החתן והכלה הם אלה שצריכים ליזום את המהלך ולא החברים. בנוסף, אם החתן אוהב לינה בשטח והכלה קצת יותר מפונקת לדוגמא. ייתכן ונפיק אירוע שבו רק אחד מהם יהיה מרוצה. לבסוף, קשה להתעלם מהמסורת ארוכת השנים של מסיבת רווקות או מסיבות רווקים נפרדות והחוויות הסודיות שמתרחשות בהן. הרי בפני הזוג עומדות שנים ארוכות של בילוי משתף. אולי עדיין שווה להעניק להם ערב אחד אחרון בנפרד?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא נעים

קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים

www.confeti.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דהן

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141560 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: גיא דהןבידור ופנאי - כללי06/02/141117 צפיות
ממש מעבר לפינה מסתתר לו פורים ויחד איתו המסע לעבר רכישת התחפושת המושלמת. האם חייבים להוציא מאות שקלים על תחפושות מוכנות או שהמבחר ברשת מאפשר לנו לנצל את התחרות ורכוש אביזרים במירים זולים יותר?

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי27/01/14977 צפיות
החג הכי ישראלי בשנה מתקרב ויחד איתו כולנו הופכים להיות פטריוטים צבועים בכחול-לבן. אנחנו יוצאים לבמות במרכזי הערים ורוכשים אביזרים ליום העצמאות צבעוניים וזוהרים.

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי22/01/141212 צפיות
כל אחד מאיתנו שזורם בו דם צעיר מחכה כבר שיגיע פורים. החג שמאפשר לנו לעטות רוח שטות ולצאת לרחובות בתלבושות ההזויות ביותר שלנו..

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות28/01/131254 צפיות
החתן והכלה בחרו להתחתן בחודשי החורף הקרירים. מעבר לסיכון שתקפאי במהלך החופה עלייך להתחיל לחשוב על ארגון מסיבת רווקות המתאימה לחודשי החורף. אספתי מספר עצות וטיפים בנושא.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות30/12/121259 צפיות
מסיבת רווקים מהווה את יריית הזינוק הגברית לקראת החתונה המתקרבת. ניתן להתייחס למפגש הזה בקלות דעת ולהסתפק באלכוהול ועל האש, אך ניתן להפיק ממה הרבה יותר.זה יכול להיות ערב משחרר מהמציאות התובענית, התקרבות בין החברים של החתן לקראת החתונה ואי אפשר להתעלם מהתשומת לב המיוחדת שיש לתת לחתן לעתיד. איך עושים את כל זה בערב אחד? אספתי עבורכם כמה רעיונות

מאת: גיא דהןחתונות20/12/121030 צפיות
אתם נמצאים לקראת חתונה של חברים טובים, ולאחר ישיבת סיעור מוחות בין החבר'ה החלטתם לערוך קליפ חברים שיוקרן במהלך האירוע. מעולה! ככל הנראה אתם הולכים לשמח מאוד את הזוג ולרגש אותם. אבל.. חשוב מאוד לעקוב אחרי מספר כללי בסיס כדי למנוע אי נעימות ומבוכה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195733 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175455 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica