חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרותים שונים של חברות המוקד

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית06/08/2012770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות המוקד השונות מציעות שירותי אבטחה והגנה על בתים ועסקים רבים ברחבי הארץ. הבחירה בשירותי חברת מוקד על ידכם צריכה להעשות לאחר מחשבה והתאמה בין החברה לצרכים, למיקומכם ולפקטורים נוספים שישנו צורך לקחת בחשבון. החברות משתמשות במערכות מתקדמות שיכולות להתריע על שריפה או על פריצה ולשלוח מיד כוחות למקום, בתחילה כוחות הסיור של המוקד, על מנת לבדוק אם מדובר במקרה חירום או סתם זיהוי שגוי (קודם כל מרימים טלפון אל הבית ומיד לאחר מכן שולחים צוות סיור), ולאחר מכן אם ישנו צורך אז את כוחות המשטרה, הכיבוי וההצלה.

שירותי המענה של חברות המוקד

החברות מספקות לא רק סיורים קבועים באיזורים המוגנים, אלא גם מענה אנושי מהיר במקרה של הפעלת אזעקה. מיד מוזנקים סיירים לבדוק את העניין ואם ישנו צורך בפעולה. החברות מנהלות מוקדים מרכזיים וכיום כבר אין צורך להחזיק מוקד בכל עיר, אלא רק "סניף" עם רכבים וצוותים. למשל, מוקד בהרצליה יכול להוות את המוקד המרכזי, הכולל בתוכו את המרכזיה, קבלת והוצאת השיחות, עבור הערים הסובבות. מוקד בהרצליה יכול לשמש המוקד המרכזי ללקוחות ברעננה, בהוד השרון, בכפר סבא וכמובן שלפני הכל בהרצליה עצמה. מוקד בהרצליה אף יכול לשמש עבור רמת השרון ונתניה.

איך זה עובד? זה לא רחוק מדי?

ברגע שמתקבלת הודעה מהוד השרון למשל, אל מוקד בהרצליה שהתרחשה פריצה לבית או מסיבה כלשהי האזעקה הופעלה. מיד מרימים טלפון אל צוותי הסיור הנמצאים באיזור הוד השרון ומכוונים אותם אל הבית המדובר. כך זמן המענה לא נפגע. כיום, בעולם שכולו תקשורת אלחוטית ומהירה, ניתן לעבוד מכל מקום עם שלוחות בכל מקום ולהרגיש ממש כאילו אנחנו נמצאים בכל מקום באותו רגע. הדבר חוסך בעלויות של אחזקת מוקדים רבים מדי, מה שמוביל בסופו של דבר להוזלת המחיר המשולם בתמורה לשירותי הבטחון, עבור הצרכן.

שירותים נוספים

שירותי כיבוי אש, אזעקות ולחצן מצוקה הם חלק בלתי נפרד מהשירותים שמציעות חברות המוקד. אך ישנם גם שירותים מיוחד שמציעים בהתאם לצרכים שונים של אנשים. למשל – שירותי אבטחה מסביב לבית עשרים וארבע שעות ביממה, או אבטחה קבועה למשך תקופת זמן מסויימת שנקבעה מראש. כמו גם שירותי ליווי מאובטח ועוד. ישנו צורך אמיתי לבחון את חברת המוקד והשירותים שהיא מציעה, אל מול הצרכים שלכם, על מנת להחליט מה היא החברה המתאימה ביותר עבורכם. חשבו על כך טוב ובחרו בהתאם.

 



תגיות המאמר: מוקד, מוקד בהרצליה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוקד אמון 99 | חברת מוקד

חברת מוקד אמון 99 המספקת שירותי מוקד בהרצליה והסביבה, הוקמה בשנת 1980 ומאז מספקת שירותי מוקד, סיור, מיגון ואבטחה ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים, ביניהם: שגרירויות, מוסדות שונים, בתי עסק ובתים פרטיים.

לפרטים:

09-9556146

http://www.emun99.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוקד הרצליה

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית28/05/13931 צפיות
אין זה סוד שאנו חיים בעולם מסוכן ושמירה על הבטחון האישי היא לא עניין שולי כלל. על מנת לשמור על עצמינו ועל אהובינו, צריך לעשות את כל מה שביכולתינו ועל ידי כך למנוע תקריות לא נעימות ואסונות בלתי צפויים. אך אין מה לדאוג, אתם לא לבד בעניין. קיימות חברות שמירה רבות שיעזרו לכם במשימתכם להגן על רכושכם, משפחתכם ועל עצמכים. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לספק אבטחה לבית ולעסק.

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית29/04/13904 צפיות
ריבוי הפריצות בשנים האחרונות הוביל לכך שיותר ויותר דיירים שמתגוררים הן בבתים פרטיים והן בבנייני דירות שוכרים שירותי מוקד שונים. מן הסתם ככל שהביקוש לתחום עלה, ההיצע גדל בהתאמה וכיום ישנן לא מעט חברות שפועלות בתחום בפריסה ארצית. למעשה בשנים האחרונות פועלות בישראל חברות בת ואף סניפים ישראליים של חברות אבטחה בינלאומיות.

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית31/03/13898 צפיות
שאלת הביטחון האישי ואבטחת העסק מטרידה אל נכון כל אזרח במדינת ישראל, קל וחומר בעלי עסקים משגשגים ובעלי נכסים, בין אם הם מתגוררים בבתי דירות ובין אם בבתים פרטיים.

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית24/01/13891 צפיות
מפחדים מגנבים? יש פתרונות אבטחה לבתים בשבילכם, פשוטו כמשמעו. מי מאיתנו לא מפחד מגנבים ומקרי שוד? הרי לעיתים אותם שודדים אכזריים, אינם מסתפקים רק בשוד רכוש הנמצא בבית, אלא גם במעשי אלימות המסתיימים לעיתים בטרגדיות נוראיות.

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית24/12/12982 צפיות
אם אתם מחפשים אבטחה לבית, כדאי לשקול שירותי מוקד. כיום בעידן בו מתבצעות כול יום שני וחמישי פריצות לבתים ובכול הישובים, פריצות המסתיימות לעיתים במקרי אלימות ואפילו רצח, כדאי למצוא חברת מוקד טובה ומנוסה, הם כבר ישמרו לא רק על הרכוש בביתכם, אלא גם על חייכם.

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית24/12/12827 צפיות
כולנו יודעים שלא קל לאבטח את הבית באופן מרבי, ומקווים שביתנו יישאר תמיד כמו שהוא כאשר אנו חוזרים הביתה מהעבודה או קמים בבוקר. מצד שני, כיום אמנם יש רכוש יקר ערך ורב ברבים מן הבתים אבל גם איכות האבטחה עלתה, כך שאם מתגוננים נכון, ניתן למזער משמעותית את הסיכוי לפריצה או גניבה. אז כיצד מבצעים אבטחה לבתים ומה הן הפעולות הכי יעילות?

מאת: מוקד הרצליהאבטחת הבית18/11/12923 צפיות
סביר להניח שאחרי שעבדת במשך שנים מאוד ארוכות והגעת למצב שאתה כבר יכול לקנות לעצמך בית, אתה תרצה לעשות כל מה שאתה יכול על מנת שתגן על הבית הזה. יש הרבה דרכים שונות בימינו להגן בהן על הבית, אך ללא כל צל של ספק, הדרך הכי טובה להגנת הבית היא על ידי חברת מוקד.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica