חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ לחיים

אנשים רבים נוהגים ללכת לטיפולים שונים ומגוונים, הן נורמטיבי והן רפואה משלימה כמו פסיכולוגיה, פסיכיאטריה וכדומה. אחת הבעיות הנפוצות ביותר בחיי האדם הינה המערכת הזוגית שלו. שדברים רבים לא הולכים באותה המערכת. צצים בחיינו לא מעט קשיים ועל מנת למנוע קשיים אלה צריך למצוא דרך התמודדות שתועיל לנו לאורך הדרך הקשה.

אחת הדרכים הנפוצות בטיפול בין בני הזוג הוא ייעוץ זוגי על ידי מומחה. ייעוץ זוגי מתבצע כמעט בכל רחבי הארץ ונפוץ בעיקר באזורי הדרום. יעוץ זוגי בדרום נחשב לאחד מן הטיפולים הזוגיים המובילים והנחשבים ביותר שפותרים תשעים ותשע אחוז מן הבעיות של המטופלים על-ידי הקניית כלים המתאימים להתמודדות עם המצב. דבר ראשון יש להחזיר לאדם החש ברע את הביטחון במערכת הזוגית שלו. העצמה אישית בדרום נפוצה גם היא וחשובה ביותר ללא כל זה האדם לא יכול להתחיל בתהליך של ייעוץ זוגי בדרום כאשר הוא מרגיש כלוא בתוך בועה נוראית שמובילה אותו לחשוב לכיוון פירוק מוסד הנישואים. מחשבות אלו פזיזות ולא בהכרח אותו אדם מעוניין בהם אלה הוא מוציא פתרון בלהרים ידיים וככה הכי קל לו להתמודד, אך, הוא אינו חושב על ההשלכות הצפויות, על הרגשות שלו ושל הצד השני, על הילדים אם הם ישנם ברקע ואיך לחזור לחיי הרווקות אחרי מספר רב של שנות נישואים. לכן, לפני שאנחנו פזיזים יעוץ זוגי עדיף ברוב המקרים, להבין מה בעצם התרחש ומה אפשר אחד מהשני לבקש, על מנת לשמור על שלום בית ואחווה וגם להחזיר לחיינו את האהבה, כי בכל זאת לא סתם בחרנו להיות משפחה, אנו בטוחים שהייתה לכם סיבה ממש טובה.

אז הטיפ שלנו לחיים מוצלחים הוא קודם כל להאמין בעצמך בפרט ובטח בבן הזוג העומד לצדך, שהולך לידך לאורך כל הדרך וגם אם לפעמים ישנן מעידות זה לא נורא, כל ירידה באה לשם עלייה ולעיתים היא טובה ומחזקת את הקשר שלנו ולא עושה את הרע שאנו חושבים שיהיה. לכן חשוב לשמור על קור רוח ואהבה, שלום ורינה, לשאת מנגינה וליהנות אחד מהשנייה, וצפויה לכם אחלה של הנאה אחד מהשני ובעזרת השם אם אין ילדים הם יכולים להיות טיפול מהיר ביותר לכל הבעיות שלכם, חשבו על זה בקפידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121326 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121050 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121618 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127719 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121177 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121110 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121130 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215171 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204681 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica