חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי- הצד המתוק של הקייטרינג..

מאת: איתיקייטרינג08/08/2012747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מגיעים לאירוע על מנת להשתתף בשמחתו של בעל האירוע, האווירה, החברה וכמובן האוכל.

למרות שהסיבות לבואנו אל האירוע רבות ומגוונות, ניתן לומר בבטחה כי אם האוכל באירוע לא יהיה טעים, נתאכזב אך נבלע את הרוק, אך אם החלק המתוק אשר מסיים את האירוע יאכזב אותנו, קרוב לוודאי שנצא ממנו עם הרגשה לא מסופקת.

רוב האנשים המגיעים אל האירוע ממתינים לאותו שלב של סיום הערב בו יוגשו הקינוחים המהנים. קייטרינג חלבי במרכז אשר מגדיר עצמו כעסק מקצועי ידע כיצד לקלוע ישירות לבלוטות הטעם של המשתתפים על ידי התאמת הקינוחים לקהל היעד בצורה הטובה ביותר והכנת קינוחים מפתיעים המעוצבים בטוב טעם ועשויים מחומרי גלם עשירים ואיכותיים.

קייטרינג לאירועים קטנים- פינגר פוד

אירועים קטנים הם אירועים בעל אופי מיוחד הכוללים כמות קטנה של מוזמנים, לכן גם הבחירה בקייטרינג צריכה להיעשות בקפידה, תוך בדיקת הניסיון של העסק בבישול מזונות לאירועים קטנים ויכולתו להתאים את תפריט הקינוחים לאופיו המיוחד של האירוע.

קייטרינג לאירועים קטנים לרוב יציע ללקוח להתבסס על מנות של פינגר פוד אשר יספקו לו מגוון גדול של מנות קטנות וססגוניות בעיצובים ובטעמים מיוחדים ושונים. המנות יוגשו בכלי הגשה יוקרתיים ומרשימים והאורחים יוכלו לבחור את המנות המתאימות להם ולנסות מגוון רחב של מאכלים.

פינגר פוד הוא פתרון נפלא ללקוח אשר מעוניין להציע למוזמנים שלו היצע גדול של קינוחים במגוון טעמים וסגנונות העשויים מחומרי גלם עשירים ומעוצבים בצורה מסקרנת ואטרקטיבית אשר יגרמו לאורח לרצות לטעום מכל קינוח, כמו למשל עוגות תפוחים אישיות, פחזניות ננסיות המצופות בשוקולד מריר ואיכותי, מקרונים במילויים שונים ועוד.

קייטרינג בתל אביב- הקינוחים שלנו הם ההצלחה שלכם

קייטרינג בתל אביב מציעים לכם מגוון קינוחים המותאמים לסוג האירוע, לכמות המוזמנים ולתפריט בו תבחרו.

אנו מציעים סוגים שונים של קינוחים אותם אנו מכינים במקום ומתחייבים כי כל הקינוחים יהיו עשויים חומרים טריים, איכותיים ועשירים וכן שצורת העיצוב המרשימה והמסקרנת שלהם לא יאפשרו לאורחים שלכם לוותר על טעימתם. אנחנו מציעים אתם בוחרים:

  • קינוחיםאישיים- אין זה משנה אם אתם אוהבי שוקולד, פירות או קינוחים צרפתיים, אנונברר מראש מהם הקינוחים הרצויים לכם ונדאג לספק לכם את הטוב ביותר. אצלנותוכלו ליהנות ממוס משובח העשוי משוקולד בלגי איכותי, מקרונים במילוייםמקוריים של קרם שוקולד ופסיפלורה, עוגות גבינה בכוסות שקופות ומעוצבותהמצופות בתותים, פסיפלורה, קרם שוקולד ועוד. עוגות תפוחים, טארטים אישייםועוד.
  • עוגות- מגווןרחב של עוגות העשויות מסוגים שונים של בצקים וחומרי גלם, כמו למשל עוגותשמרים, גבינה, שוקולד, פרג, שוקולד בננה והרשימה עוד ארוכה. אתם בוחרים ואנומכינים.
  • סוגים שוניםשל פאיים מתוקים ועוגות ממולאות- פירות יער וקרם וניל, תות, שוקולד, נקטרינה,אגסים ועוד.
  • קינוחיםמלוחים- גרסיני, עוגיות העשויות מגבינת פרמז'ן איכותית ועוד.
  • פלטות פירות-פלטות פירות המותאמות לעונת הקיץ והחורף. אנו משתמשים בפירות איכותיים וטרייםבלבד.

קייטרינג בתל אביב- מבטיחים לכם קינוחים טעימים אשר יגרמו לאירוע להיות מוצלח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי

מאת: איתיאירועים וחתונות – כללי21/09/12778 צפיות
אירועים קטנים הם אירועים בעל אופי מיוחד ולכן גם בחירת חברת הקייטרינג אשר תכין את התפריט וצורת ההגשה של האוכל חייבת להיעשות בהתאם. חברת קייטרינג לאירועים קטנים חייבת להיות בעלת ניסיון בהכנת מאכלים המיועדים לקהל מצומצם של אנשים והתאמת תפריט המאכלים לסגנונו ואופיו של האירוע.

מאת: איתיקייטרינג25/08/12679 צפיות
קייטרינג חלבי בתל אביב בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של הזמנת קייטרינג בתל אביב למגוון אירועים. היתרונות של קייטרינג חלבי הם רבים ובשורה התחתונה ניתן לומר כי הוא מתאים לכל סוגי האירועים הנערכים בכל שעה של היממה. מאמר זה יגולל בפניכם אודות היתרונות של קייטרינג חלבי והאפשרויות הרבות אשר נפתחות בפניכם בעת הזמנה של קייטרינג זה. בנוסף, נציין מה הנקודות החשובות בעת בחירת חברת קייטרינג חלבי.

מאת: איתיאירועים וחתונות – כללי29/04/12843 צפיות
הקמתם חברה חדשה ואתם מעוניינים לחגוג את פתיחתה באירוע קטן ואינטימי הכולל אוכל משובח? מעוניינים לחגוג את יום הנישואין שלכם עם קומץ קטן של חברים טובים? הילד חוגג בר מצווה והחלטתם על אירוע משפחתי קטן ואינטימי? הגיע הזמן להפוך את האירוע לאקסקלוסיבי על ידי בחירת חברת קייטרינג המציעה תפריט קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי משובח לאירועים קטנים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica