חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זר מתוק סוכריות גומי שוקולד

מאת: מישל פטיסיירקניות 13/08/20121333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זר מתוק מסוכריות גומי רעיונות לימי הולדת

 

סוכריות גומי,קטנות ותמימות למראה, חמוצות ,מתוקות,חריפות ומעניינות, הן מזמן כבר לא סתם סוכריה

בעידן שבו מעצבים הכל ועם כל חומר כמעט,גם תורן הגיע. כמו בכל דבר בחיים איפה שנראה משעמם נמצא ים של עניין, אז קדימה לעבודה.

 

להכין זר מתוק מסוכריית גומי זה הדבר הכי נוח מבחינת חומר עבודה שרק ניתן לחשוב עליו, המאפשר לנו לייצר עיצובים מעיצובים שונים. זר מתוק לילד, זר מתוק למבוגרים וזר מתוק לראש לילדים החוגגים יום הולדת. הן קיימות עשרות שנים ומרגע שראינו בהן חומר ביד היצר, נוצרו בארץ זרים מתוקים יפים ומגוונים על טהרתם של סוכריות הגומי.

 

זר מתוק לילדים

 

ההכנה פשוטה ויכולה גם להיות מהנה ובשיתוף הילדים. כל מה שנדרש כדי להכין זר מתוק שכזה הוא:

 

1.אגרטל נחמד חלק או צבעוני, הכול הולך.

2.ספוג של סידורי פרחים (ניתן לרכוש בחנות פרחים)

3.שיפודי עץ רגילים של ברביקיו

4.סוכריות גומי במגוון צבעים וטעמים.

 

יש להקפיד על מגוון צבעים לתוצאה מרשימה, צהוב אדום, כתום ירוק סגול וכולי, צבעוניות מתפרצת היא ברכה במקרה הנ"ל.

 

הטכניקה ליצירת זר מתוק זה היא פשוטה, אך עשויה לארוך זמן שידרוש סבלנות. יש להניח רשת את רשת הפלסטיק הדקורטיבית על האגרטל וזאת לאחר ששמנו את הספוג בתוך האגרטל. כך יוצא שיש לנו אגרטל עם ספוג שנכנס בלחץ לתוכו ומעל קצה האגרטל מונחת הרשת בגוגל של פי 4 או 5 מגודל הפתח של האגרטל.

עכשיו ניצור זר מתוק סוף סוף ונתחיל לנעוץ את השיפודים לתוך הספוג ודרך הרשת. כל שיפוד "נאסוף" רשת לכיוון מרכז האגרטל כדי שיווצרו קפלים יפים בה. את השיפודים ננעץ מהמרכז והחוצה כאשר הם צמודים האחד לשני, סוכריה צמודה לסוכריה כך שהמרקם הסופי יראה צפוף ומעין חופה של מתוקים תיווצר לנו.זר מתוק זה ישמח את בעליו, זאטוטים או מבוגרים כאחד.

 

ישנה אפשרות אף לשלוח זר מתוק לחו"ל, שם האפשרויות שונות ומגוונות לא פחות. אם כי הסגנון הכללי שונה בתכלית מעיצובם של הזרים המתוקים בישראל,עדיין הוא מייצר וואו לכל המקבל אותו.

זר פרחים לחו"ל או זר מתוק, ניתן למצוא מי שיבצע עבורכם שילוח לכל מקום בעולם, אפילו משלוח פרחים בשישי שבת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זר מתוק משולב עם פרליני שוקולד

 

זר מתוק מסוכריות גומי ושוקולדים יתאים מאד גם למבוגר לקבלו.יש לעבוד סדיוק לפי אותן הנחיות עד כה ורק להקפיד להשאיר מקום לפרליני השוקולד אותם נוסיף בסיום התהליך. את הרכבת הפרלין על מקל השיפוד נעשה תוך כדי שנצמיד את קצה אריזת הפרלין אל מקל העץ וליפוף סרט נייר דביק רגיל סביב שניהם כך שיהפכו ליחידה אחת. לאחר השלמת הכמות שביקשנו לעצמנו נוסיף אותם כך שיבצבצו בינות לסוכריות הגומי.

 

 

זר מתוק – זר יומולדת לראש

 

זר מתוק לראש לבן או בת השמחה נזדקק למעט יותר מאמץ ברמת ההצטיידות בשני חומרים חדשים

 

1. חוט ברזל של סידורי פרחים (שוב, ניתן לרכוש בזול דרך כל חנות פרחים)

2. סרט דביק ירוק של סידורי פרחים(כנ"ל, מכל חנות פרחים )

 

החומרים אינם יקרים והם דרושים להצלחת זר מתוק זה.

 

ליצירתו ניקח 2 או יותר מחוטי הברזל ונלפף 2 קצוות כך שנקבל חוט ארוך יותר (ובהתאם להיקף ראשם של הילדים נגדיל את כמות חוטי הברזל). ניתן לקטום אותם עם כל צבת או אפילו מספריים טובות כי הם חוטים דקים(זהירות על האצבעות). לאחר ההגעה למידה הרצויה שתקיף את ראש הילד, יש ללפף את הטייפ הירוק סביב נקודות החיבור של חוטי הברזל, כדי שלא יציקו לילדים על הראש. עכשיו נשחיל את סוכריות הגומי צמודות אחת לשניה לכל אורך הזר, בצבעים שונים ובמידות שונות. נוסיף גם 5 פרלינים צבעוניים עם סרט נייר דביק אל בין המרווחים על אורך הזר נניח על ראש הילדים ונסגור לאחורי הראש תוך ליפוף הקצוות האחד בשני.

 

בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קונדיטור ומעצב מזון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל פטיסייר

מאת: מישל פטיסיירקניות 13/08/12770 צפיות
צמד המילים זר מתוק היו צירוף לא מוכר של מילים, עד ש...חיברו את המראה המקסים של שוקולדים לתוך כלים שונים ומשונים תוך שמתייחסים אל המתוקים הקטנים הללו כאל פרחים ומפה השמיים היו לגבול. סידור פרחים, זר שוקולדים, סידור פרלינים ופרחי שוקולד היו שם קוד : לדבר החם הבא, זר מתוק

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213706 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205164 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186752 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica