חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארבעה דברים שחייבים לדעת על רובוט שואב

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/20121044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

  • הוא עקשן יותר מאמא

נכון, אמא הייתה תמיד אומרת לכם שמה זה הניקיון הזה של החדר ועדיף שתשאירו אותו מבולגן אם זה הניקיון שאתם עושים ובכלל למה אני טורחת לדבר כי אתה ממילא לא מקשיב. ובכן, שואב אבק רובוטי הוא קודם כל מכונה נטולת רגשות. כן זה מוזר אבל הצליחו להמציא את זה. הוא גם נטול שרירים ואין לו נטיות דכאוניות. למה חשוב לדעת את העובדות הללו? בגלל שהוא גם לעולם לא יתעייף מלנקות את החדר שלכם וגם לא יתעצבן שלא סידרתם אותו לפני שהוא הגיע לנקות.

  • הוא יסודי יותר מאמא

אחד היתרונות הגדולים של IROBOT הם החיישנים המשוכללים שלו. בזכותם הוא יכול לעבור בכל נקודה על המשטח אותו אתם מעוניינים לנקות ובחיים לא יפספס אף "ספוט". יותר מכך, החיישנים אף מאפשרים לו "לזכור" היכן הוא ניקה כבר ואיזה משטח עדיין מלוכלך כך שהוא לא מבצע פעולות ניקיון סתם כמו איזה רובוט. אלא הוא עושה את זה כמו רובוט משוכלל שהומצא במאה העשרים ואחת.

  • הוא לא נותן יחס שווה לכולם

כן, זה נשמע אולי עצוב אבל תאמינו לי שזה לגמרי לטובתכם. כאמור, לרובוט יש חיישנים מיוחדים שקולטים הכל. הם גם יעלו עליכם אם אתם משקרים. והם גם עוזרים לרובוט להבין איזה חלק של הרצפה מלוכלך יותר וראוי ליחס מיוחד ואילו איזה חלק אתם עדיין לא הספקתם ממש לכלכך ולכן אפשר לנקות אותו יותר בקלילות. כך אתם יכולים להיות בטוחים שגם האבק באזורים המאובקים ביותר יוסר כולו בלי להותיר רבב.

  • הפינות הקטנות והמעצבנות

בתור בני אדם, יש גבול לכמה מדוייקים אנחנו יכולים להיות כשאנחנו מנקים את הזווית שבין הרצפה לקיר או כשאנחנו מקרצפים את הפינה בין הארון לשטיח. עם הרובוט זה בחיים לא יקרה לכם. יש לו חלקיקים כל כך קטנים שמגיעים ממש לכל פינה ורמת דיוק גבוהה הרבה יותר משל בני אדם. אז גם אם אמא שלכם חושבת שהיא המנקה הטובה בעולם, קנו לה במתנה רובוט שואב והיא תסלח לכם שלא ניקיתם את החדר בילדותכם.

 



תגיות המאמר: רובוט שואב, אבק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101453 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאת: Nirit Shalomהלוואות03/03/101650 צפיות
מעוניינים להחליף את רכבכם וחוששים ליפול בפח או מבירוקרטיה מעצבנת? כאן תקבלו את כל התשובות והפתרונות להחלפת רכבכם.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181260 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181313 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171801 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171956 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171648 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161608 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica