חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף?

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/20101529 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי הדרך הטובהביותר לחסוך כסף?

כולנו חוסכים כסף. השאלההיא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחתלחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

תיק ההשקעות שלך מנוהל אצלמנהל ההשקעות שאתה בוחר בחשבון שנפתח על שמך, ומנהל ההשקעות שלך פועלבחשבונך תחת ייפוי כוח שאתה נותן לו ובהתאם למדיניות שקבעתם.

בחירת מנהל השקעות הינה משימה לא פשוטה ומצריכה בדיקה של מספר פרמטרים:

  1. ותק וניסיון – הניסיוןעושה אתההבדל! מנהל השקעות מקצועי בעל ניסיון בשוק ההון יודע לזהותולנצל הזדמנויותולא פחות חשוב מכך איך להתמודד עם תקופות של שפל.
  2. תשואה לאורך זמן – חשובלבדוק האםמנהל ההשקעות עקבי ולבחון את התוצאות לאורך זמן.
  3. שירות – מנהל ההשקעות שלךהוא הכתובתלכל שאלה והתלבטות בנושא החיסכון שלך. חשוב שיהיה זמיןעבורך ויוכל לתת אתהמענה בעת הצורך.
  4. שקיפות – חשוב לך לדעת מהנעשה עםהכסף שלך ולכן דיווחים שוטפים הינם מדד לאמינות ומקצועיות.

ניהול ההשקעות צריך לתתמענה על הצרכים שלך ולכן התהליך צריך להתחיל בהגדרה של יעדי ומטרות ההשקעההאישיים שלך. בהתאם לכך מנהל ההשקעות שלך יבנה את תיק ההשקעות.

מנהל השקעות מקצועי יקדישזמן כדי להכיר אותך, להבין מהי רמת הסיכון האמיתית אותה אתה מוכן לקחתובהתאם לכך יבנה מדיניות השקעות, אשר על פיה יתבצע ניהול הכסף. בכל זמןשתרצה ניתן לשנות את מדיניות ההשקעה על פי צרכיך.

מה היתרונות שבניהול תיקאישי?

  1. ניהול מקצועי – ניהולהשקעות הינומקצוע אשר דורש ניסיון וידע רב.
  2. ניהול סיכונים – מנהלההשקעות מקצועימקפיד ניהול סיכונים תוך הסתכלות לטווח ארוך במטרהלתשואה עודפת על פני מדדיהשוק.
  3. התאמה אישית – תיקההשקעות נבנהבהתאם לצרכיך. הכסף שלך לא מושפע מהחלטות השקעה של אחריםאלא מהחלטותיך בלבד.
 



תגיות המאמר: ניהול תיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121046 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101454 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאת: Nirit Shalomהלוואות03/03/101650 צפיות
מעוניינים להחליף את רכבכם וחוששים ליפול בפח או מבירוקרטיה מעצבנת? כאן תקבלו את כל התשובות והפתרונות להחלפת רכבכם.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173052 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171768 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica