חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש עובדים

מאת: horizons.co.ilהשמה15/08/20121255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות רבות וארגונים רבים יודעים שחיפוש עובדים מתאימים אינו מלאכה קלה. שוק התעסוקה של היום אינו קל לא לעובדים ולא למעסיקים ולכן תמיד יש תורך בדרכים חדשות שבהן ניתן לחפש עובדים מתאימים לאיוש משרות שונות בארגון.

הדרך הקלאסית לחיפוש עובדים הייתה פרסום של מודעת דרושים בלוח המתאים, קבלה של קורות חיים משלל מועמדים, סינון ומיון ביניהם והזמנת אלו הנראים כמתאימים ביותר לראיון עבודה שבמהלכו ניתן להתרשם מהם יותר. הרבה חברות מגלות ששיטה זו גוזלת מהם משאבים רבים ביחס לתוצאה המתקבלת ולכן הן מפעילות שיטות חדשות לחיפוש עובדים

שיטות חדשות לחיפוש עובדים

היום ישנן חברות רבות העושות שימוש בחברות השמה לחיפוש עובדים. לחברות השמה רבות יש מאגרים של מועמדים פוטנציאליים מסווגים על פי מקצוע, ניסיון, השכלה וכו,. פנייה אליהן יכולה לעזור בחיפוש עובדים גם כשמדובר בחיפוש עובדים שקט ללא פרסום. חברות ההשמה הן אלו שעושות את כל הסינון הראשוני ומוודאות שיש התאמה בין דרישות התפקיד ליכולות המועמד, כמו גם בין התנאים המתלווים לתפקיד לבין ציפיות המועמד.

דרך אחרת לחיפוש עובדים היא שימוש ברשתות חברתיות. חברות רבות כיום מפרסמות בדפים מיוחדים ברשתות חברתיות או בדים של העובדים שלהן משרות שונות אליהן הן מחפשות עובדים. בדרך זו ניתן להגיע אל מגוון רחב של אנשים שיש להם התאמה אל התפקיד מאחד והם מקושרים חברתית לאנשים בתפקידים דומים לשלהם. בנוסף לכך, כך אפשר גם להגיע אל עובדים שאינם מחפשים עבודה בצורה גלויה ולעניין אותם במשרות שונות. דרך זו היא הרחבה של השיטה הקרויה חבר מביא חבר שהיא עדיין דרך מצוינת להגיע אל מועמדים שיש סיכוי גבוה שהם ישתלבו בקלות במקום העבודה לפחות מבחינה חברתית.

חיפוש עובדים יעיל

בכל מקרה הדרך הנכונה לחיפוש עובדים הוא הגדרת תפקיד ברוב ביותר עם דרישות ברורות לגבי השכלה וניסיון. חברות רבות יכולות להיעזר בשירותים של מומחים לגיוס היכולים לייעץ להם האם דרישות המשרה הן אכן הגיוניות או שהן מופרזות מדי. בנוסף, חשוב לתת תנאים טובים ברמה הנהוגה במשק באותו הזמן בו מחפשים עובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת horizons.co.il

מאת: horizons.co.ilהשמה15/08/121264 צפיות
השמת עובדים היא כיום הדרך לאייש חלק גדול מן המשרות במשק. בתעשיות מסוימות כמו תעשיית ההייטק, השמת עובדים היא הדרך בה מאוישות מרבית המשרות. היתרונות בהשמת עובדים הם רבים ומוכיחים את עצמם כל יום ולכן ישנה פריחה כל כך גדולה בדרך זו לאיוש משרות.

מאת: horizons.co.ilעבודה וקריירה - כללי15/08/12963 צפיות
הדרך להגיע אל הרבה מעומדים לעבודה היא על ידי פרסום מודעות דרושים במקומות הרלוונטיים. כיום פרסום מודעות דרושים מתבצע בעיקר באינטרנט בלוחות שונים המוקדשים לחיפוש עבודה ובמקביל להם ניתן גם לפרסם מודעות דרושים בעיתונים היומיים או במקומונים.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174142 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152744 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151920 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151833 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152032 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151654 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151775 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica