חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השמת עובדים

מאת: horizons.co.ilהשמה15/08/20121255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השמת עובדים היא כיום הדרך לאייש חלק גדול מן המשרות במשק. בתעשיות מסוימות כמו תעשיית ההייטק, השמת עובדים היא הדרך בה מאוישות מרבית המשרות. היתרונות בהשמת עובדים הם רבים ומוכיחים את עצמם כל יום ולכן ישנה פריחה כל כך גדולה בדרך זו לאיוש משרות.

השמת עובדים ברוב המקרים עוברת דרך חברת השמה המתמחה בגיוס עובדים מסוימים במקצועות מסוימים. הפנייה להשמת עובדים יכולה לחסוך זמן יקר ומשאבים נחוצים שלא נמצאים ברשות מחלקות משאבי האנוש של הארגונים השונים אך כן נמצאות ברשות חברות ההשמה.

הדרך הנכונה להשמת עובדים

חברות השמה הן חברות שמטרתן היא להתאים בין מועמדים לעבודה לבין מעסיקים פוטנציאליים. ברשות חברות ההשמה מאגר נתונים גדול של אנשים מקצועיים היכולים להתאים לתפקידים מסוימים ומהם הדרישות והציפיות של אנשים אלו ממעסיקיהם. היכולת להגיע אל מועמדים רלוונטיים ומתאימים היא גבוהה יותר דרך השמת עובדים.

יתרון נוסף של השמת עובדים היא שחברות ההשמה הן אלו המסננות בין מאות המועמדים השונים השולחים קורות חיים לכל משרה שמתפרסמת ומוצאים מביניהם את אלו שאכן יש להם את הנתונים המתאימים לאיוש המשרה. כיום, כאשר מפרסמים משרה מקבלים הרבה אמוד קורות חיים ולא כולם אכן מתאימים לדרישות המפורטת במשרה.

חברת ההשמה היא גם זו השולחת את המועמדים השונים למרכזי ההערכה בהם ניתן לעמוד על קנקנם ועל היכולות האמיתיות שלהן גם במצבי לחץ וגם בתנאים הקרובים יותר לתנאי העבודה. חברו ההשמה גם מקיימות ראיונות ותיאומי ציפיות היכולים לחסוך זמן רב בשיחות עם מועמדים שציפיותיהם לא מתאימות למה שהמעסיקים יכולים להציע.

מתי לפנות להשמת עובדים

לכל חברה כדאי לנסות לאייש משרות דרך השמת עובדים, אבל ישנן משרות שאליהן פשוט חייבים לפנות להשמה. כשמדובר במשרות רגישות שלא מעוניינים שיתפרסמו ברבים, הדרך הטובה ביותר לאייש אותן בדיסקרטיות וללא מהומה היא על ידי פנייה לחברת השמה. חברת ההשמה יכולה לפנות למועמדים הנמצאים אצלה במאגר ולהגיע אל מועמדים מתאימים בצורה שקטה ולעניין אותם במשרה המוצעת. חברת השמה יודעת להתאים בין המועמד, רצונותיו ושאיפותיו לבין שלל המשרות המוצעות לו כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר בה כולם מרוויחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת horizons.co.il

מאת: horizons.co.ilהשמה15/08/121248 צפיות
חברות רבות וארגונים רבים יודעים שחיפוש עובדים מתאימים אינו מלאכה קלה. שוק התעסוקה של היום אינו קל לא לעובדים ולא למעסיקים ולכן תמיד יש תורך בדרכים חדשות שבהן ניתן לחפש עובדים מתאימים לאיוש משרות שונות בארגון.

מאת: horizons.co.ilעבודה וקריירה - כללי15/08/12960 צפיות
הדרך להגיע אל הרבה מעומדים לעבודה היא על ידי פרסום מודעות דרושים במקומות הרלוונטיים. כיום פרסום מודעות דרושים מתבצע בעיקר באינטרנט בלוחות שונים המוקדשים לחיפוש עבודה ובמקביל להם ניתן גם לפרסם מודעות דרושים בעיתונים היומיים או במקומונים.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151767 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica