חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה באולמות אירועים

נשמע קצת מוזר לכתוב מאמר על הנושא הזה אבל תתפלאו את חשיבותו של מאמר זה,
כשאנחנו הולכים לאירוע בין אם זה אולם אירועים או גן אירועים או כל מקום אחר שאנחנו מבלים חשוב לשים לב לתופעה שהולכת וגוברת בחודשים האחרונים, גניבת חפצים ותיקים מהשולחנות בזמן שאנחנו קמים לרקוד או להביא אוכל.
בעלי אולמות האירועים מנסים להילחם בתופעה הזו והדרך הכי טוב כרגע היא התקנת מצלמות אבטחה בכל אזור ואזור במתחם עם דגש על מצלמות באזור הישיבה .
סוג המצלמות הינו בעיקר מצלמות אבטחה נסתרות אשר מותקנות על תקרת האולם ומקומות יותר נסתרים לעין, סוג נוסף של מצלמות אבטחה הוא מצלמות דמה למטרת הרתעה, כלומר, הצבת מצלמות אבטחה גדולות ובולטות שנראות כמו מצלמה רגילה אבל למעשה היא מצלמה שלא מחוברת לשום מקום ועשויה מעדשה, פלסטיק וקצת חוטים מאחורה שיחשבו שהיא אמיתית והגנב שחושב לגנוב מהשולחן יחשוב פעמים אם שווה לו כי קיימת מצלמה שמצלמת את המקום.

בעלי אולמות האירועים מתקינים מצלמות לא רק למטרות של גניבה מהחוגגים אלא גם למנוע גניבה של ציוד מהאולם שלו , קיימים אירועים של מאות אנשים שאנשי האבטחה של האולם לא שמים לב שנעלם ציוד מהאולם, מאוד קשה לעקוב ולא לפספס הכול.
כמו המטרה הקודמת שהפתרון היה מצלמות אבטחה גם פה הפתרון הוא פשוט, התקנת מצלמות אבטחה בכל מיני מקומות באולם, בכניסה לשירותים, ביציאה הראשית, יציאה אחורית.. פשוט כל מקום שבו ניתן יהיה לפענח את התעלומה של הגניבה.

המלצתי האישית היא בשביל החוגגים שרוצים ליהנות ולרקוד ולא לחשוש כל הזמן לגבי הדברים שלהם היא, פשוט לקחת את זה איתך או להשאיר תמיד מישהו שמשגיח על הדברים.

בעל אולם האירועים חייב לקחת חברה מקצועית עם ניסיון מוכח בתחום שיתקינו לו מערכת של מצלמות אבטחה  חכמה שתקליט הכול, בנוסף קיים אפשרות של התחברות למצלמה דרך האינטרנט או דרך הפלאפון שלכם, הכול עניין של תקציב,צורך (יש צורך ) ונוחות של גישה למצלמות.

במשפט אחרון,
תתקינו מערכת אבטחה באולם שלכם זה לא יקר ולטווח הארוך זה משתלם, תהיו אתם עם השליטה והבקרה על כל המערכת הזו, אם אתם אנשי טכנולוגיה תתקינו מצלמות אינטרנטיות שניתן לראות מה הולך לכם באולם מהבית או דרך הטלפון הנייד.

שיהיה לכולנו רק ביטחון בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141139 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131187 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131080 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132897 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201067 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica