חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה ציוד משמש לצורך ביצוע ניסור בבטון?

מאת: אלי לויתעשייה16/08/2012867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה סוקר את סוגי המסורים השונים המשמשים לביצוע של עבודות ניסור בבטון. מטרת סקירה זו היא לספק ידע בנושא לאנשים אשר נדרשים לבצע עבודות של ניסור בבטון כחלק מפרוייקט בנייה או שיפוץ, על מנת שיכירו את הכלים השונים ובעיקר את שימושיהם. אם מאמר זה סיפק רעיון נוסף שלא נלקח בחשבון טרם קריאתו, אשרינו שזכינו.

מסור דיסק יהלום

מסור דיסק (או בשם הרחוב הפופולארי שלו – דיסק) הינו מסור ידני קל משקל המשמש לביצוע עבודות קטנות. זהו מסור פופולארי מאוד וזוכה לשימושים נרחבים בתחומים שונים. יתרונו הגדול הוא שניתן להרכיב על מסור הדיסק לוחיות שונות ולכל אחת מהן מאפיין משלה, ובכך להפוך את הכלי לרב שימושי – דיסק חיתוך יהלום יהפוך את הכלי למסור המסוגל לבצע ניסור בבטון, דיסק השחזה יהפוך את הכלי למשחזה ידנית, דיסק מלטשה יהפוך את הכלי למלטשת ידנית וכדומה. היתרון הגדול שלו הוא כמובן המשקל הקטן שלו והניידות שלו, ועל כן הוא מצויין לביצוע עבודות קטנות (פינישים – עבודות גימור). על פי רוב הוא אינו משמש ככלי העיקרי לפעולת הניסור.

מסור בניין

מסור הבניין הוא המסור העיקרי המשמש לעבודות של ניסור בבטון. זהו מסור חשמלי אשר מורכב עליו מסור חיתוך יהלום – מסור פלדה שעל להביו משובצים שבבי יהלום. מסור זה נע בתנועות ישרות בלבד, על מסלולי פלדה המקובעים לקיר. יתרונו הגדול של מסור הבניין הוא הדיוק שלו – האפשרות שלו לנוע בקווים ישרים ובכך להשיג חיתוך מדוייק. החסרון שלו הוא שלא ניתן לבצע איתו ניסור שלא בקווים ישרים. בנוסף, הוא מוגבל בתנועה רק על מסלולי הפלדה, ועל כן הוא מסוגל לנסר קווים באורך של כ-3 מטרים על פי רוב לכל היותר. בנוסף, לא ניתן לנסר איתו קירות בעובי של מעל 60 ס"מ, ובמקרה זה יש להשתמש בפתרון אחר.

מסור כביש

המסור הכביש ידוע גם בכינוי מסור סולר. זהו מסור על גלגלים אשר מונע בסולר (להבדיל מהאחרים שהוזכרו, שהם מופעלים על ידי חשמל) ומשמש לניסור משטחי בטון אופקיים, כגון רצפות בטון, מדרכות, כבישים וכדומה. היתרון הגדול שלו הוא שהיות והוא מונע בסולר ניתן לבצע באמצעותו קטעי ניסור ארוכים במיוחד כמעט ללא הגבלה (שהרי תמיד ניתן להוסיף לו סולר ולהמשיך לנסר),  אולם החיסרון שלו הוא שניתן לבצע אך ורק משטחים אופקיים - כלומר הוא יכול לשמש רק לניסור של רצפה.

כלים אלה הם המסורים העיקריים המשמשים לעבודות של ניסור בבטון, והם מבצעים את עיקר העבודות. הכלי הנוסף שלא הוזכר כאן הוא כבל היהלום, המשמש לניסור מבנים גדולים, אולם הוא איננו נפוץ כמו הכלים שהוזכרו במאמר זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי לוי
יועץ בכיר בחברת נקסטסייט קידום אתרים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויעיצוב פנים02/10/13705 צפיות
המטבח שלכם משווה לביתכם את האווירה הייחודית לו, בין אם אתם נמנים על חובבי הבישול ובין אם אתם מסתפקים בבישולים בסיסיים וסטנדרטיים.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12908 צפיות
ישנם חילוקי דעות לגבי מקור המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה". חלק טוענים כי מקורו בשיר "לכה דודי", ואחרים טוענים כי אריסטו היה הראשון לומר זאת, אולם כך או כך – הצדק עם משפט זה בלתי מעורער, וכמו במקרים רבים בחיים, גם ניסור בבטון הוא תהליך שחייב להתחיל בחשיבה שכן פעולת הניסור היא אחת הפעולות האחרונות שיש לבצע.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12816 צפיות
כאשר אנחנו מעוניינים לפתוח פתח בקיר קיים, בין אם מדובר בפתח המיועד להוספה של חלון חדש בקיר הבית, בהרחבה של פתח הדלת על מנת להחליפה בדלת כניסה רחבה יותר המאפשרת כניסה של כסא גלגלים ממונע בקלות ובין אם מדובר בהרחבה של הדירה והוספת קומה, ואז יש לפתוח פתח בתקרה בכדי לחבר בין הקומות, נשאלת השאלה – באיזו טכניקה כדאי לבצע את הפתיחה ( או את ההרחבה)? בטכניקה של ניסור בבטון, או בטכניקה של חציבה והריסה?

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12918 צפיות
על פי רוב, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות היא לעשות את כל מה שניתן בכדי למנוע אותן. במקרה של ניסור בטון זה פועל בדיוק כך. ניסור בטון היא פעולה במהלכה משתמשים במסור חשמלי ייעודי לצורך ניסור קיר.

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/11881 צפיות
יש לא מעט פרמטרים שמרכיבים שירות הובלה איכותי. בכל יום אנו יכולים לראות כיצד מבצעים מובילים בערים שונות שירותים בהיקפים מסוימים עבור לקוחות מגוונים ביותר. מי שחושב שהובלה היא דבר פשוט שמסתכם ברכב מסוים ובמספר עובדים חסונים הרי שיש לו טעות וחשוב להבין זאת בכדי לזכות בשירות טוב.

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/11885 צפיות
להבדיל מהובלה של תכולת בתים פרטיים אנו יכולים לראות כי יש שוני גדול בכל הקשור להעברת תכולה של משרדים בסדרי גודל שונים. בראש ובראשונה אם ניכנס למשרד הרי נראה מיד כיצד מערכת המחשוב המפותחת והריהוט המשרדי הרב הם כאלו ששונים מאוד ממה שאנו רואים בכל בית ממוצע ברחבי ישראל.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי16/10/11639 צפיות
ערי מרכז ארצנו הן צפופות ונראה כי העתיד אינו מתכוון להציג להן איזה פתרון איכותי בקרוב. אי לכך אנו יכולים לראות כיצד הובלות במרכז הארץ יכולות להיות משימה לא קלה עבור מובילים רבים. במיוחד בתקופת הקיץ העמוסה אנו יכולים לראות כיצד הובלות בחולון או הובלות בבת ים השכנה אינן פשוטות כלל ועיקר.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175168 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica