חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ליהנות משירות הובלות איכותי

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/2011879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לא מעט פרמטרים שמרכיבים שירות הובלה איכותי. בכל יום אנו יכוליםלראות כיצד מבצעים מובילים בערים שונות שירותים בהיקפים מסוימים עבורלקוחות מגוונים ביותר. מי שחושב שהובלה היא דבר פשוט שמסתכם ברכב מסויםובמספר עובדים חסונים הרי שיש לו טעות וחשוב להבין זאת בכדי לזכות בשירותטוב.

מוביל מקצועי הוא כזה שיש ברשותו את הרכבים המתאימים לביצועשירות בהיקפים שונים ובנוסף יש ברשותו גם ציוד נוסף שיכול להיות מאוד קריטיבסוגי הובלות שונות. מנוף, מעלית מיוחדת המותקנת על רכב מתאים, וכד', הם אלו הנדרשיםלביצוע שירות איכותי שבו כל לקוח יודע שהתכולה שלו מועברת בצורה הבטוחהביותר.

הקשר הנכון עם החברה המובילה
חברהאיכותית מנסה לעשות הכול בכדי שכל השירותים שלה יהיו כאלו שלקוחותיהירגישו באיכותם לכל אורך השירות. לכן אנו יכולים לראות כיצד הובלה מקצועית תהיה כזו שתתחיל עם שירות אישי של נציג החברה. נציג שמגיע למקוםההובלה ומסביר ומייעץ לבעלי הדירה או המשרד בכל הקשור להעברה, הוא דבר חשובמאוד.

רק ברגע שלקוח מבין שמולו עומד אדם שיודע מה הוא אומר ושאינומבטיח הבטחות מוגזמות מדי הרי שהוא גם מבין לקראת מה הוא הולך. כך אין הואמופתע שביום של אותה הובלה שהזמין מביאה החברה צוות לא מתאים או שהציודשהוקצה למשימת ההובלה שלו הוא כזה שיכול להאריך את זמן השירות בצורהמשמעותית.

השילוב בין ציוד מקצועי לעובדים רציניים
חשובלהבין שהובלות הן עניין לחברות מקצועיות ומנוסות בלבד וניתן לראות זאתבשירותיה של חברת "אילן הובלות". ברגע שבודקים חברה מסוימת ורואים כיצדרבים וטובים נעזרו בה הרי שניתן להבין שמדובר בחברה מקצועית. מוביל איכותי הוא כזה שלקוחות גדולים וכאלו שהם בעלי צרכים מורכבים ביותר נעזרים בשירותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי לוי
יועץ בכיר בחברת נקסטסייט קידום אתרים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויעיצוב פנים02/10/13705 צפיות
המטבח שלכם משווה לביתכם את האווירה הייחודית לו, בין אם אתם נמנים על חובבי הבישול ובין אם אתם מסתפקים בבישולים בסיסיים וסטנדרטיים.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12907 צפיות
ישנם חילוקי דעות לגבי מקור המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה". חלק טוענים כי מקורו בשיר "לכה דודי", ואחרים טוענים כי אריסטו היה הראשון לומר זאת, אולם כך או כך – הצדק עם משפט זה בלתי מעורער, וכמו במקרים רבים בחיים, גם ניסור בבטון הוא תהליך שחייב להתחיל בחשיבה שכן פעולת הניסור היא אחת הפעולות האחרונות שיש לבצע.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12815 צפיות
כאשר אנחנו מעוניינים לפתוח פתח בקיר קיים, בין אם מדובר בפתח המיועד להוספה של חלון חדש בקיר הבית, בהרחבה של פתח הדלת על מנת להחליפה בדלת כניסה רחבה יותר המאפשרת כניסה של כסא גלגלים ממונע בקלות ובין אם מדובר בהרחבה של הדירה והוספת קומה, ואז יש לפתוח פתח בתקרה בכדי לחבר בין הקומות, נשאלת השאלה – באיזו טכניקה כדאי לבצע את הפתיחה ( או את ההרחבה)? בטכניקה של ניסור בבטון, או בטכניקה של חציבה והריסה?

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12867 צפיות
מאמר זה סוקר את סוגי המסורים השונים המשמשים לביצוע של עבודות ניסור בבטון. מטרת סקירה זו היא לספק ידע בנושא לאנשים אשר נדרשים לבצע עבודות של ניסור בבטון כחלק מפרוייקט בנייה או שיפוץ, על מנת שיכירו את הכלים השונים ובעיקר את שימושיהם. אם מאמר זה סיפק רעיון נוסף שלא נלקח בחשבון טרם קריאתו, אשרינו שזכינו.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12918 צפיות
על פי רוב, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות היא לעשות את כל מה שניתן בכדי למנוע אותן. במקרה של ניסור בטון זה פועל בדיוק כך. ניסור בטון היא פעולה במהלכה משתמשים במסור חשמלי ייעודי לצורך ניסור קיר.

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/11885 צפיות
להבדיל מהובלה של תכולת בתים פרטיים אנו יכולים לראות כי יש שוני גדול בכל הקשור להעברת תכולה של משרדים בסדרי גודל שונים. בראש ובראשונה אם ניכנס למשרד הרי נראה מיד כיצד מערכת המחשוב המפותחת והריהוט המשרדי הרב הם כאלו ששונים מאוד ממה שאנו רואים בכל בית ממוצע ברחבי ישראל.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי16/10/11638 צפיות
ערי מרכז ארצנו הן צפופות ונראה כי העתיד אינו מתכוון להציג להן איזה פתרון איכותי בקרוב. אי לכך אנו יכולים לראות כיצד הובלות במרכז הארץ יכולות להיות משימה לא קלה עבור מובילים רבים. במיוחד בתקופת הקיץ העמוסה אנו יכולים לראות כיצד הובלות בחולון או הובלות בבת ים השכנה אינן פשוטות כלל ועיקר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222646 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica