חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים כפריים

מאת: אלי לויעיצוב פנים02/10/2013705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטבח הוא לב –ליבו של הבית.

המטבח שלכם משווה לביתכם את האווירה הייחודית לו, בין אם אתם נמנים על חובבי הבישול ובין אם אתם מסתפקים בבישולים בסיסיים וסטנדרטיים. יחד עם זאת, על המטבח שלכם להיות מותאם לכם ככפפה ליד, ועיצובו חייב לתת מענה לסגנון החיים שלכם, להרגלים הקולינאריים שלכם, ולשימושי המטבח עבורכם- מעבר לבישול, טיגון ואפייה. חלק מכם אוהבים לבלות בו עם כוס הקפה של הבוקר וקריאת עיתון או ספר, חלק מכם אוהבים לסעוד בו עם בני המשפחה ועבור חלק מכם המטבח הוא המקום בו אתם אוהבים לנהל שיחות פרטיות או אינטימיות עם בני משפחה או חברים. במילים אחרות, על המטבח שלכם להיות מעוצב באופן כזה שיעניק לכם אווירה נעימה ונינוחה במקביל להיותו פרקטי ופונקציונאלי.

מטבחים כפריים- שילוב מנצח של עיצוב עתיק עם פונקציונאליות מודרנית.

מטבחים כפריים משלבים בעיצובם את כל המותרות והנוחות המודרנית בצד עיצוב בעל חותם אישי ועמוק. מותרות אלה באים לידי ביטוי באקססוריז משוכללים, במנגנונים מתקדמים ובפתרונות אחסון מתוחכמים. במילים אחרות, במאקרו- המטבח עתיק,  במיקרו - הוא משוכלל.

מטבחים כפריים מקנים אווירה חמימה, ביתית ואינטימית. הם מתאימים במיוחד לאלו מכם שאוהבים  את הסגנון העתיק, המיושן, המבוסס על שימוש בעץ מלא כחומר גלם עיקרי.

סגנונות שונים של מטבחים כפריים:

קיימים שלושה סוגי מטבחים כפריים עיקריים: מטבח כפרי בסגנון פרובאנס מאופיין בעיצוב גס וכבד, ומשלב עץ בעל גוון כהה למדיי עם ברזל ונחושת. חלק אינטגראלי בעיצוב מטבח כפרי זה הוא הריהוט המאסיבי: שולחן עץ כבד וגדול, כסאות מאסיביים וחפצים נוספים כגון קערות נחושת גדולות. הריהוט המאסיבי והחפצים הגדולים מדגישים ומעצימים את עיצובו הייחודי של סגנון זה. עמודי התווך של עיצוב כפרי זה מחייבים חלל מטבח גדול בעל תאורת יום טבעית. כאשר תנאים אלה מתקיימים, התוצאה היא מטבח אינטימי, בעל צביון אישי ומיוחד המעניק תחושה של מרחב בצד חמימות. כאשר שטח המטבח העומד לרשותכם הוא קטן ו/או חשוך למדיי, אזי סגנון זה עלול לאבד את האפקט המיוחד שלו ותחת זאת לייצר תחושה של צפיפות ועומס.

מטבח כפרי בסגנון טוסקנה מעוצב על טהרת העץ המלא. גוון העץ בהיר יותר מאשר זה של סגנון פרובאנס, ועיצובו רך, מעוגל ועדין יותר. סגנון זה יכול להתאים למטבחים גדולים וקטנים כאחד. העיצוב הרך משולב עם צבעים חמים ו/או עזים כגון אדום, חום או כתום, ויחד עם תאורה נכונה אתם נהנים מאווירה חמימה, ביתית ואינטימית.

מטבח כפרי בסגנון אנגלי שואב את קווי העיצוב שלו מהתקופה הויקטוריאנית ומייצר אווירה רומנטית, מאווררת ומרווחת. סגנון העיצוב האנגלי מתבסס על שילוב עץ מלא, צבעים עדינים וסולידיים בעלי גוון בהיר ורך, וריהוט בסגנון עתיק המעוצב על טהרת הקווים המעוגלים / המגולפים.

מטבחיים כפריים מעניקים תחושה טבעית, נינוחה ונעימה, והם משרים בכל הבית אווירה אינטימית ומרגיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי לוי
יועץ בכיר בחברת נקסטסייט קידום אתרים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12911 צפיות
ישנם חילוקי דעות לגבי מקור המשפט "סוף מעשה במחשבה תחילה". חלק טוענים כי מקורו בשיר "לכה דודי", ואחרים טוענים כי אריסטו היה הראשון לומר זאת, אולם כך או כך – הצדק עם משפט זה בלתי מעורער, וכמו במקרים רבים בחיים, גם ניסור בבטון הוא תהליך שחייב להתחיל בחשיבה שכן פעולת הניסור היא אחת הפעולות האחרונות שיש לבצע.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12817 צפיות
כאשר אנחנו מעוניינים לפתוח פתח בקיר קיים, בין אם מדובר בפתח המיועד להוספה של חלון חדש בקיר הבית, בהרחבה של פתח הדלת על מנת להחליפה בדלת כניסה רחבה יותר המאפשרת כניסה של כסא גלגלים ממונע בקלות ובין אם מדובר בהרחבה של הדירה והוספת קומה, ואז יש לפתוח פתח בתקרה בכדי לחבר בין הקומות, נשאלת השאלה – באיזו טכניקה כדאי לבצע את הפתיחה ( או את ההרחבה)? בטכניקה של ניסור בבטון, או בטכניקה של חציבה והריסה?

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12871 צפיות
מאמר זה סוקר את סוגי המסורים השונים המשמשים לביצוע של עבודות ניסור בבטון. מטרת סקירה זו היא לספק ידע בנושא לאנשים אשר נדרשים לבצע עבודות של ניסור בבטון כחלק מפרוייקט בנייה או שיפוץ, על מנת שיכירו את הכלים השונים ובעיקר את שימושיהם. אם מאמר זה סיפק רעיון נוסף שלא נלקח בחשבון טרם קריאתו, אשרינו שזכינו.

מאת: אלי לויתעשייה16/08/12921 צפיות
על פי רוב, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות היא לעשות את כל מה שניתן בכדי למנוע אותן. במקרה של ניסור בטון זה פועל בדיוק כך. ניסור בטון היא פעולה במהלכה משתמשים במסור חשמלי ייעודי לצורך ניסור קיר.

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/11883 צפיות
יש לא מעט פרמטרים שמרכיבים שירות הובלה איכותי. בכל יום אנו יכולים לראות כיצד מבצעים מובילים בערים שונות שירותים בהיקפים מסוימים עבור לקוחות מגוונים ביותר. מי שחושב שהובלה היא דבר פשוט שמסתכם ברכב מסוים ובמספר עובדים חסונים הרי שיש לו טעות וחשוב להבין זאת בכדי לזכות בשירות טוב.

מאת: אלי לויעסקים - כללי16/10/11886 צפיות
להבדיל מהובלה של תכולת בתים פרטיים אנו יכולים לראות כי יש שוני גדול בכל הקשור להעברת תכולה של משרדים בסדרי גודל שונים. בראש ובראשונה אם ניכנס למשרד הרי נראה מיד כיצד מערכת המחשוב המפותחת והריהוט המשרדי הרב הם כאלו ששונים מאוד ממה שאנו רואים בכל בית ממוצע ברחבי ישראל.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי16/10/11640 צפיות
ערי מרכז ארצנו הן צפופות ונראה כי העתיד אינו מתכוון להציג להן איזה פתרון איכותי בקרוב. אי לכך אנו יכולים לראות כיצד הובלות במרכז הארץ יכולות להיות משימה לא קלה עבור מובילים רבים. במיוחד בתקופת הקיץ העמוסה אנו יכולים לראות כיצד הובלות בחולון או הובלות בבת ים השכנה אינן פשוטות כלל ועיקר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222482 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222724 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202893 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202737 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202252 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202226 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica