חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים עסקיים

מאת: שירי פלגהפקות אירועים20/08/2012810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדברים על הפקת אירוע עסקי יש להתייחס להשפעה של האירוע על תדמית העסק, האירוע משמש כמבחן בעבור בעלי העסק ואפשרות לעצב מחדש את התדמית וליצור רושם. הפקת אירועים עסקיים מתייחסת לאירועי השקה, אירועים לעובדים, אירועים של גופים ציבוריים ושאר טקסים, מסיבות, טיולים וימי גיבוש וכייף לעובדים, לספקים וללקוחות.

מנהלים שנכחו בעבר באירועים עסקיים או עסקו בהפקת האירוע יודעים כי מדובר בשעות ארוכות של עבודה, המנהלים באירוע משמשים כמארחים, אין להם רגע אחד של מנוחה, עליהם להשגיח על הספקים, ליצור קשרים עם לקוחות וספקים ולכוון את האינטראקציה בין העובדים. שכירת שירותי הפקת אירועים עסקיים פוטרת את מנהלי החברה מחלק מהדאגות, צוות ההפקה יסייע בהפקת האירוע, תיאום בין כל הספקים, הכנות במקום ביום האירוע, הפצת הזמנות, הסעות, אבטחה ושאר שירותים וסידורים.

מתי כדאי להפיק אירוע?

הפקת אירועים עסקיים נהוגה בכמה מועדים עיקריים בשנה : עונת הקיץ, חגי תשרי ותקופת חג הפסח, חברות צעירות נוהגות להפיק אירוע לעובדים גם לקראת סיום השנה האזרחית או חג פורים. האירועים משמשים לגיבוש העובדים, חיזוק תחושת השייכות והעברת מסרים של הערכה. האירועים מעניקים לעובדים ערך מוסף שמעורר בהם מוטיבציה להמשיך לעבוד במלוא המרץ. בעידן התחרותי בו אנו חיים יש להקפיד להעניק לעובדים תמריצים וערך מוסף, ללא בונוסים וערך מוסף ינדדו העובדים אל חברות אחרות שמציעות תנאים טובים יותר.

אירועים עסקיים כדאי יהיה להפיק גם לאחר מעבר של בית העסק למקום חדש, סגירת עסקה גדולה או מיזוג עם חברה חדשה והשקת מוצרים חדשים. העובדים בחברה עובדים שעות ארוכות לקראת השקת המוצר או סגירת עסקאות גדולות, בעזרת האירוע מוקירה החברה את עבודתם ומעניקה להם את הכבוד שמגיע להם.

הפקת אירועים עסקיים – רעיונות מיוחדים

בעלי עסקים רבים חוששים מפנייה לתחומים חדשים, הם מארגנים בכל שנה את אותו האירוע, באותו המקום, עם אותם האורחים ואותם שירותי קייטרינג. השפע שמציע היום השוק הישראלים בתחום הפקת האירועים מאפשר הפקת אירועים עסקיים בלתי נשכחים בכל תקציב. בשלב הראשון להפקת האירוע כדאי יהיה להגדיר את קהל היעד, חשבו האם ברצונכם להפיק אירוע לעובדים בלבד או אירוע משפחתי בו יוכלו העובדים להביא עמם את בני המשפחה והילדים.

ערבים מיוחדים לכל המשפחה יוצרים התרגשות מיוחדת ואווירה של גאווה ושייכות, העובדים נהנים להציג את בני משפחתם לעמיתיהם לעבודה, ולהתגאות בחברה שמעניקה להם את האירוע המיוחד. אלו שמבקשים הפקת אירוע עסקי מיוחד יוכלו לבחור אתרים על חוף הים, חלקות יער מתאימות לאירוע, אוהל בדואי גדול, אווירה של קרקס, מסיבת שנות ה-60, אירועים לצפייה משותפת במשחקי ספורט חשובים ועוד.

אירועים לקידום תדמיתי, השקת מוצרים וגיוס לקוחות דורשים הכנות אחרות, מנהלי החברה משמשים בערב מסוג ה כמארחים, עליהם להקפיד על לבוש הולם, קו אחיד,  התייחסות לכל לקוח וספק והקפדה על כל הפרטים הקטנים. באירועים כה חשובים ורגישים יש למקום להסתייע בשירותי הפקת אירועים, כל טעות קטנה עלולה לגרור הפסדים ובעיות תדמית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141555 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141321 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141168 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131238 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131346 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195903 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182283 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181475 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181572 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181596 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181716 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica