חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לכם בעיות משפטיות בנושא תעבורה?

מאת: Efratדיני תעבורה21/08/20121032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיני תעבורה נחשבים לחלק מן המשפט הפלילי, ולכן – מי שעובר על החוק בעניין תעבורה, צפוי לו משפט שעלול להוביל גם לעונש של מאסר בפועל. למעשה, דיני התעבורה כוללים את כל הפעולות שנעשות ברכב. במדינה צפופה שיש בה המון תאונות דרכים מדי שנה ועבירות תנועה לא מועטות, מערכת האכיפה ושוטרי משטרת – התנועה האמונים על אכיפת חוקי התעבורה עושים ימים כלילות כדי לטפל בבעיות כמו חניה במקומות אסורים, דרך שיטור בכבישים ומבצעי אכיפה ועד לטיפול בתאונות דרכים קטלניות שחיי אדם נקטלו בהם.

 

נהיגה תחת השפעת אלכוהול

בהתאם לנתונים מצערים שעולים מעל לפני השטח, כי השתייה היא גורם מרכזי לתאונות דרכים קטלניות שנהרגו או נפגעו בעקבותיהן בני אדם – כך גם מערכת החקיקה הטילה עונשים חמורים יותר למי שייתפס שיכור בנהיגה. מצד אחד – החלו מבצעי אכיפה גדולים ותדירים בכבישים לצורך בדיקת נהגים שתויים, אולם כשהדיון הגיע לבית המשפט, ניתן היה להוכיח לגמרי אחרת באמצעותעורך דין לתעבורה.

 

מכשיר הינשוף ואמינותו

היות ומכשיר הנשיפה שבודק את רמת אדי האלכוהול בליטר אויר נשוף (ולכן הוא מכונה "הינשוף") הוא המשמש העיקרי לבדיקה שגרתית של נהיגה בשכרות, הוא הכלי שלכאורה מפליל את הנהג, אולם גם זה שיכול להציל אותו מחמת עונש או רישום פלילי. פניה לעורך הדין המומחה לעניין היא הדבר הראשון שרצוי לעשות לאחר בדיקת הינשוף.

 

טיפול בדו"חות תנועה

מי שעבר עבירת תנועה כמו למשל מהירות מופרזת או אי ציות לרמזור עצור, כמו גם שימוש למעקף בשוליים הימניים או חציית פס לבן ושוטר עצר אותו לכתיבת דו"ח, יכול לפנות גם הוא לעורך דין תעבורה כדי לערער על ההחלטה, כל עוד יש לו ברירת מחדל לפעולה בנושא.

 

לקבלת פרטים נוספים וכדי ללמוד עוד על המקרה שלכם אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין תעבורה. השאירו את הפרטים שלכם בלחיצה על הקישור צור קשר ונציגנו יחזורו אליכם בהקדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137956 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138038 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137969 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137512 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137216 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182179 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica