חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטן לחתונה – האולם על כתפיו

מאת: טלי גלחתונות21/08/2012657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם רגעים בחיים שאם יש חלק אחד שהוא לא מושלם ומדויק – הכול עלול לקרוס.

זוהי המשמעות של מציאת תקליטן חתונות מושלם לאירוע שלכם.

תגידו מה שתגידו – נשים דיסק, אחי יתקלט, דוד צדוק בן 94 אבל מסובב תקליטים כמו בן 78. אין זה משנה.

תקליטן מקצועי ייתן חוויה אחרת לגמרי משאר חלטורות קטנות שמציעים לכם, או חשבתם עליהן בעצמכם.

כן זה חשוב:

כאשר מסתכלים על עולם הפקת חתונות מבינים לפתע שלכל פרט יש תפקיד. ניתן כמובן להחסיר כמה פרטים על מנת לחסוך, ועדיין לגרום לאירוע החתונה להיות מרהיב, איכותי וכזה שלא תשכחו עוד הרבה זמן.

אך על דבר אחד לא משנה כמה תנסו לחסוך – אסור לוותר. תקליטן לחתונה הינו בלון החמצן שלכם להצלחת החתונה.

אין חשיבות לכך שהיונים לא עפו כשדרכת על הכוס. אין זה משנה שהזיקוקים לא נדלקו בשיר הסלואו שלכם.

אך במידה והמוסיקה לא תקפיץ את האורחים, ותגרום לכם לרקד ולשמוח – זו כבר אינה חתונה, אלא עוד התכנסות של חברים ובני משפחה בקנה מידה אסטרונומי, שיעורר שאלות ותהיות לגבי "למה לא הזמינו תקליטן איכותי, או איפה התקליטן?"

איך בוחרים תקליטן טוב:

ראשית, לכו על סמך הזיכרון. הייתם באירוע וכל כך נהניתם מהמוזיקה שביקשתם מהתקליטן שיצרוב לכם את השירים? התקשרו אליו כבר עכשיו.

המלצות – חברים, משפחה, מכרים, עיתונות, אינטרנט ועוד. המלצות טובה שווה הצלחה.

קבעו פגישה – על מנת לקבוע אם התקליטן אכן מתאים עבורכם, חשוב לבדוק את הכימיה ביניכם. שימו לב האם הוא קשוב אליכם, האם יש באמתחתו מאגר מוזיקה מגוון ונרחב העונה על צרכיכם.

ציוד התקליטן:

כמו צלם חתונות, כך גם התקליטן נמדד לפי איכות הציוד אותו הוא מספק.

חשוב לבחון את ציוד התקליטן, אביזרי השמע והאורות, לוודא שיש לו גיבוי במידה ונגרם נזק לחלק מהציוד באירוע, על מנת להמשיך את רצף החתונה ולא לקטוע אותה. מערכות מחשב, התאמה לציוד של האולם – תקליטן לרוב גם מפעיל את האורות באולם, להפקת אווירה מתאימה.

אל תרגישו לא בנוח להעיר לתקליטן לגבי סוג השירים או איכותם בזמן האירוע – כמובן מומלץ לתאם את רשימת השירים או סגנונם לפני, אך תמיד יש הפתעות. דרשו את מה שמגיע לכם, או הפקידו על אחד מחבריכם או בני המשפחה את תפקיד – שומר הראש, שדואג שהכול ינוהל כשורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121189 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121630 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121259 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121385 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121225 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121346 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181378 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172184 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172112 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica